-O MĚSÍC POZDĚJI-
Přes den jsem s holkama byla na nákupech a koupila si hodně věcí. Právě ležím na posteli vedle Pietra a hraju na mobilu hry.,,Co kdyby jsi mi ukázala co sis koupila?" zašeptal mi do ucha a rukou mi sjel na zadek.
,,Zase tě chytla úchylná nálada" ušklíbla jsem se. Zvedla jsem se vzala si některé tašky s oblečením a odešla do koupelny. Jako první jsem si oblékla černorůžové proužkované šaty které měly nahoře černou krajku.
Na nohy jsem si obula nové černé lodičky a šla se mu ukázat. Zatočila jsem se a on ukázal palec nahoru. Dál jsem mu ukazovala věci než se vyprázdnila celá taška.
,,A tohle je poslední" usmála jsem se.
,,A co tohle" uculil se jako andílek a na prstu zahoupal s taškou kde bylo spodní prádlo. Jen jsem zakroutila hlavou a vše mu postupně ukázala. Oblékla jsem si poslední krajkové spodní prádlo a vylezla z koupelny.
Pietro si kousal ret a culil se na mě. Když jsem si všimla jeho velké boule v kalhotách, pomalu jsem k němu šla. Obkročmo jsem si na něj sedla a provokativně se usmála. Zavrtěla jsem se a on vzdychl.
,,Copak?" uculila jsem se. Nic neřekl a políbil mě. Položil mě na postel a lehl si nade mě. Z mých rtů se přesunul na krk který různě sál a jemně okusoval. Značí si mě. Když skončil, podíval se na svou práci a usmál se. Vší silou jsem nás přetočila. Sundala jsem mu tričko a na hrudi mu udělala dva cucfleky. Sundala jsem mu džíny a on nás přetočil takže byl zase nade mnou.
,,Hej" zabručela jsem.
,,Si nějak moc oblečená" nakrčil obočí a hned mi sundal podprsenku. Chvíli s hrál s mými prsy a potom mi sundal krajkové tanga. Sundala jsem mu boxerky a hned na to cítila menší tlak v podbřišku. Začal se rychle pohybovat a já mu zarývám nehty do zad. Po chvíli se oba ve stejnou dobu uděláme a Pietro si lehne vedle mě.
,,Miluji tě" zašeptala jsem mu do hrudi.
,,Já tebe víc" zašeptal a dal mi pusu do vlasů. Potom upadnu do říše snů.
-SEN-
Jsem s tmavé chodbě kterou osvětluje jen blikající žárovky. Za sebou slyším těžké kroky, jakoby někdo běžel.
,,Chyťte ji, nesmí nám utéct" zakřičí někdo ze rohem. Z tama vyběhne asi 5 chlapů a logem chobotnice na rameni. Na nic nečekám a rozeběhnu se na druhou stranu. Běžela jsem než jsem si všimla hluboké díry přede mnou. Nestihla jsem zabrzdit a spadla do ní.Sedím svázaná na židli v místnosti kde je úplná tma.
,,Si na nic" řekne mužský hlas.
,,Nemáme tě rádi" řekne další.
,,Si jen přítěž" řekne pro změnu ženský hlas.
,,Nejraději bych tě shodil z nejvyšší budovy na světě" řekne někdo další. Najednou se rozsvítí a já vidím že přede mnou stojí všichni Avengers.
,,Nikdy jsem tě nemiloval" zasyčí Pietro.
,,Mám novou zbraň, co jí na tobě vyzkoušet?" zeptá se Natasha a střelí mě do ramene. Zasyčím bolestí. Clint mi střelí šíp do břicha kam mi následně vrazí štít Steve. Takhle se prostřídají všichni a potom vše zmizí.Ležím svázaná na lehátku v bílé místnosti a kolem mě pobíhají doktoři. Jeden ke mě přijde a začne mi řezat do břicha. Zakřičím bolestí když mi do obou noh bodnou dýky namočené v nějaké černé tekutině. Začne to šíleně bolet, štípat a já nevím co ještě. Kroutím se na lehátku, křičím bolestí a slzy mi tečou po tvářích. K lehátku přijde Fury s tátou.
,,Tati" šeptnu a vyčerpaně se na něj podívám. ,,Pomoz mi prosím" zašeptám zoufale a hned na to vykřiknu protože mi do břicha vrazí další nůž.
,,Nože namočte do séra F26 a bodněte jí je do paží" řekne táta s kamennou tváří doktorů. Ti přikývnou a udělají to co on chce. Tak to zopakují několikrát. Poté mě na něco napojí a mým tělem projede elektrický šok. Potom další, další, další a další. Pořád dokola. Odpojí mě a na půl hodiny mě ponoří do nějaké světle fialové vody. Všechny rány a vpichy začnou strašně štípat. Po chvíli mě vynoří a začnou se mnou třást. Všechno kolem mě zčerná.
-KONEC SNU-Prudce jsem otevřela oči a posadila se. Měla jsem na sobě Pietrovu mikinu a své tepláky, nevím jak se to na mě dostalo. Seděla jsem na své posteli a okolo mě se skláněl táta, Pietro, Nat a Wanda. Začala jsem od nich couvat co nejdál od nich.
,,Neboj se, byl to jen sen" řekl táta. Začala jsem zběsile kroutit hlavou a natiskla se na čelo postele. Táta ke mě natáhl ruku ale já sebou cukla. Skončila jsem na zemi. Rychle jsem se zvedla a vyběhla z pokoje. Běžela jsem až na střechu kde jsem se schoulila do klubíčka v rohu kde mě nikdo nemohl vidět. Nakonec jsem s výhledem na nebe plné hvězd usnula.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...