,,Nechcete mi říct jak se jmenujete?" zeptala jsem se.
,,Já jsem Wanda" usmála se bruneta.
,,Já jsem Natasha" řekla rudovláska.
,,Pietro" řekl ten s blond až bílými vlasy.
,,Já jsem Steave" usmál se blonďák.
,,Já jsem Clint" řekl lukostřelec.
,,Já jsem Bruce" řekl právě přicházející.
,,Ty by jsi nám taky mohla říct tvé pravé jméno" usmála se Wanda.
,,Linda Moon" usmála jsem se.
,,Linda Starková" opravil mě Tony.
,,Tak Starková no, sorry no" řekla jsem a dala ruce v obraném gestu.
,,Ale teď mi něco vysvětli" řekl Bruce.
,,No?" zeptala jsem se.
,,Když jsi spala tak jsem ti chtěl odebrat krev, ale okolo tebe se udělala fialová bariéra" řekl a koukl na mě.
,,Když spím, jsem v bezvědomí, v kómatu, nevnímám nebo něco takového a někdo na mě chce zaútočil, odebrat krev, píchnout mi něco atd. udělá se kolem mě bariéra jak už jsi zjistil. Je to jedna z hodně schopností co mám" uculila jsem se.
,,Aha" řekl zamyšleně.
,,Takže umíš lítat, umíš ovládat vodu a vzduch a umíš si kolem sebe udělat bariéru" řekla Wanda.
,,Jo a umím toho daleko víc" usmála jsem se.
,,Co ještě?" vyzvídal Tony. Zneviditelnila jsem se a stoupla si před něj. ,,Lindo? Kde jsi?" ptal se. ,,Lindo to není sranda" řekl. Zviditelnila jsem se a dál stála před ním. ,,Kde jsi byla?" zeptal se.
,,Před tebou" zasmála jsem se.
,,Vždyť jsem tě neviděl" řekl a rozhodil ruce.
,,Umím se zneviditelnit" pokrčila jsem rameny.
,,Aha, a dál?" zeptal se. Nastavila jsem dlaň a zavřela oči. Soustředila jsem se jenom na Tonyho. Jak jsem cítila jemné šimrání na dlani otevřela jsem oči. Na dlani jsem měla hlínu ze které rostl narcis. ,,Proč narcis?" zašklebil se Tony.
,,Nejvíc tě vystihuje" zasmála jsem se. ,,Soustředila jsem se na tebe a vyrostl mi narcis" mrkla jsem na něj.
,,Jakou budu mít já?" zajímala se Natasha. Znovu jsem nastavila dlaň a zavřela oči. Tentokrát jsem měla na dlani černou růži.
,,Wooow" vydechla. Usmála jsem se a podala jí růži.
,,Já chci taky" ozval se Pietro. Na dlani mi vyrostla modrá pomněnka a já mu ji dala.
,,Co dál umíš?" zeptal se ohromený Bruce. Spojila jsem si před sebou ruce a rychle je rozpojila. Mezi rozpojenýma rukama byla ohnivá koule.
,,A teď mi ukaž jak to uhasíš" řekl posměšně Tony. Pokrčila jsem rameny, spráskla ruce a tím pádem koule zmizela.
,,Ahoj" poslala jsem Wandě telepatickou zprávu aby věděla že mám taky telepatii.
,,Ty máš telepatii?" vykulila oči.
,,Nekul ty oči, jsi jak žába" zasmála jsem se.
,,Žába?" vyjekla.
,,Jo" řekla jsem a rozesmála se, ona už to nevydržela a taky se rozesmála.
,,Hele nevím na čem vy dvě jedete ale já to chci taky" zamračil se Tony.
,,Ona řekla že vypadám jak žába" řekla Wanda a zase se rozesmála.
,,Si v pohodě? Ona nic neřekla" řekl Bruce a dal ji ruku na čelo. ,,A nebo šibe mě?" zeptal se sám sebe.
,,Ne nešibe ti" poslala jsem mu telepatickou zprávu.
,,Co to sakra?" zeptal se a chytl se za hlavu.
,,Ona ovládá telepatii" řekla Wanda.
,,Ty vole, další co umí číst myšlenky" vydechl Tony.
,,Mluv slušně" okřikl ho Steve.
Aktakys
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...