Jak jsme doletěli do toweru, šla jsem do pokoje. Nevěděla jsem co dělat tak jsem jen koukala do stropu a přemýšlela. Poslední dobou jsem se s Pietrem moc neviděla. Sice jsem teď byla nějakou dobu pryč ale i tak.
,,Jarve?" houkla jsem do vzduchu.
,,Ano slečno?" ozval se.
,,Řekneš prosím Pietrovi ať přijde ke mě?" zeptala jsem se.
,,Jistě" řekl.
,,Díky" zamumlala jsem. Po chvíli se ozvalo klepání. Otevřela jsem a viděla Pietra. ,,Ahoj" usmála jsem se a pustila ho dál.
,,Děje se něco zlato?" zeptal se.
,,Ne, jen jsem chtěla být s tebou chvíli sama" sedla jsem si na poste, a opřela se o její čelo.
,,Jo? A co chceš dělat?" zeptal se s laškovným úsměvem. Lehl si ke mě a vyhrnul mi tričko po prsa.
,,Koukat na film, povídat si?" zvedla jsem obočí.
,,Já mám lepší nápad" zašeptal se přiblížil se k mému obličeji.
,,To by mě zajímalo jaký?" uculila jsem se.
,,Mazlení? Nebo něco jiného?" otřel se svými rty o mou tvář.
,,Beru" zašeptala jsem. Nahnula jsem se k němu a políbila ho. S radostí mi ho opětoval. Lehla jsem si na něj a on dal ruku tak, že se palcem dotýkal mého zadečku a ostatními prsty mě lechtal kousek níž na stehně.
Tiše jsem se mu zasmála do rtů a on se s lehce nechápavým výrazem odtáhl.
,,Copak?" zeptal se.
,,Lechtá to" zasmála jsem se protože mě zase naschvál polechtal. ,,Nech toho" zakňučela jsem.
,,Za co?" uculil se. Políbila jsem ho a on toho fakt nechal. Najednou se ozvala nějaká pomalá hudba.
,,Co to sakra je?" zabručela jsem.
,,Pan Stark mi nařídil abych vám pustil nějakou romantickou hudbu a vzkazuje vám že máte použít ochranu, ještě se necítí na to být dědeček" řekl Jarvis.
,,Já ho zabiju" zavrčela jsem a opřela si hlavu o Pietrovu hruď. Ten se začal smát jako pominutý. ,,Ty toho nech a ty Jarvisi to prosím vypni" řekla jsem. Jarvis poslechl ale Pietro ne. ,,Ty toho nenecháš?" zvedla jsem obočí. Nic neřekl a dál se smál. Poposedla jsem si na jeho rozkrok a zavrtěla se. Přestal se smát a vzdychl. Vítězně jsem se na něj usmála. ,,Vidíš že to jde" pohladila jsem ho po tváři.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...