Vzbudila jsem se v posteli a cítila jsem na svém boku něco těžkého. Otevřla jsem oči a zjistila že je to Sebova ruka. Pomalu jsem ji ze sebe sundala a vstala. Rukou po mě začal pátrat tak jsem mu tam dala velkého plyšového méďu. Přitulil se k němu a spokojeně se usmál. Já jsem si vzala věci a odešla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby, učesala si vlasy které jsem následně dala do neupraveného drdolu a namalovala se. Oblékla jsem si černý crop-top a bílou sukni. Sešla jsem do kuchyně a na snídani udělala palačinky. Snědla jsem dvě a talíř dala do myčky. Zazvonil mi telefon, rychle jsem k němu přiskočila protože vím že kdybych někoho vzbudila v 8 hodin ráno, asi by mě zabily. Volala nějaká ženská že jsem prý zdědila nějaký majetek po strýcovy ze strany matky. Domluvili jsme se že se sejdeme u teď už mého malého servisu. Vzala jsem první šaty které se mi líbili.
Oblékla jsem si je a na nohy si obula bílé lodičky s vykrojenou špičkou.
Napsala jsem vzkaz že jedu ven, vzala jsem si kabelku s potřebnými věcmi a šla do garáže k autu.
\PO SCHŮZCE/
Zdědila jsem po strejdovy všechny jeho peníze, dům a prostě všechno co měl. Žena mu totiž umřela před rokem a půl a děti neměl. Právě sedím ve své nové kanceláři a přerovnávám si dokumenty a různé papíry. Strejda si to asi moc neuměl uspořádat. V posledním šuplíku jsem našla asi nějaké tajné dokumenty s dopisem. Otevřela jsem dopis a začetla se.Ahoj Lindo,
vím že jsi vždy milovala matematiku, fyziku, chemii a zajímala i se o auta. Proto jsem si řekl že by jsi dobře vedla tento servis. Ale teď k těm složkám. Jsou to staré informace o vzniku Shieldu, jsou velmi tajné. Nevím kde se tu vzaly ale jsou od tvého pravého dědečka Edwarda Starka. Nemohl jsem vypočítat ty rovnice, jsou těžké ale já vím že ty je vypočítáš. Výsledek by mělo být jedno heslo k složkám s tajnými informacemi. Druhé heslo musíš zjistit sama, na to jsem ani já nepřišel. Nikomu tyto složky a hesla nedávej. Ty informace co najdeš ve složkách by se ti mohly do budoucna hodit. Ještě jednou, nikomu je nedávej. Ani tvému tátovy, kamarádům prost nikomu.Mám tě rád Lindo. Strejda Marc.
Aha. Tak tohle je hodně divný. No nic. Zvedla jsem se a šla dolů do dílny. Pracuje tu asi 5 kluků a 2 holky. Rozhlídla jsem se a viděla že tu momentálně moc aut nemají.
,,Ahoj potřebuješ něco?" přišla ke mě drobná blondýnka.
,,Nene" usmála jsem se. ,,Jsem nová majitelka a ředitelka tak jsem se sem přišla podívat" koukla jsem na ni.
,,Neřekla bych že moc rozumíš autům" zasmála se.
,,To už jsem slyšela" ušklíbla jsem se.
,,Lidi" zavolala přes celou dílnu. Okamžitě se na ni všichni otočili. ,,Tohle je naše nová šéfka" ukázala na mě. Od klků se ozvalo písknutí a druhá holka ke mě přiběhla.
,,Ahoj já jsem Elizabeth" usmála se. Byla to vysoká černovlasá holka. Byla pěkná.
,,Linda" podala jsem ji ruku.
,,Já jsem James" řekl hnědovlasí kluk co se skláněl nad motorem.
,,Já Ryan" ozval se černovlasí.
,,Danny" křikl blonďák.
,,Tyler" usmál se zrzek.
,,A to nejlepší nakonec. Já jsem Conor" ušklíbl se kluk s tmavě hnědými vlasy.
,,Já jsem Linda" koukla jsem na všechny
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...