-65- Ztrácí schopnosti

2K 112 1
                                    

-POHLED TONYHO-
Linda po cestě za Brucem omdlela.

,,Lindo" vykřikl jsem a běžel k ní. Můj výkřik přivolal ostatní. 

,,Co je?" zeptal se Steve když jsem ji zvedal do náruče.

,,Omdlela" řekl jsem rychle a běžel za Brucem do laborky. Rozrazil jsem dveře a bylo mi jsedno že jsem při tom porazil pár lidí.

,,Co se děje?" zeptal se Bruce.

,,Říkala že ji bolí břicho a měla horečku, po cestě sem omdlela" řekl jsem a položil její drobné tělíčko na lehátko. Bruce k ní přiskočil a začal jí dělat různé testy.

,,Nevypadá to že by byla nemocná" zamumlal si pro sebe. Změřil jí teplotu a vykulil oči na teploměr. ,,Napusťte ledovou vodu do vany a ve spodním prádle ji tam položte" rozkázal. Zatímco se napouštěla vana ji vzal krev a dal ji pod mikroskop. Wanda ji sundala oblečení, Steve ji vzal do náruče a následně ji položil do vany která byla plná studené vody. Bruce zatím zkoumal její krev. Klečel jsem u vany a držel jí ruku. Nemůžu o ni přijít. Začala se vrtět a o chvíli později otevřela oči.

,,Je mi zima" zašeptala a koukla na mě.

,,Neboj všechno bude v pořádku" řekl jsem. Pomalu koukla kolem sebe a potom se na mě nechápavě koukla.

,,Co tu dělám?" zeptala se unaveně.

,,Měla si horečku, museli jsme ti ji srazit" vysvětlil jsem. Jen přikývla.

,,Můžu ven? Je mi zima" zašeptala. Přikývl jsem a vytáhl ji. Zabalil jsem ji do huňatého ručníku a do deky. Potom jsem ji objal a hladil ji po zádech. Vzal jsem ji do náruče a ona se zavrtala do mojí hrudi. Zase jsem ji donesl do laborky a položil ji na lehátka. Ona mě ale nechtěla pustit tak jsem si musel sednou k ní. Strašně se klepala a byla ledová.

,,Bruci co jí je? Teď je zase jako led" koukl jsem na něj.

,,Ztrácí některé schopnosti. Měla jich docela dost a oni se teď navzájem vytlačují" řekl.

,,A co budeme teď dělat?" zeptal jsem se.

,,Dám ji kapačku, napojím ji na přistroje, dám ji teploměr který bude pořád měřit její teplotu a budou se u ní střídat hlídky. Musíme ji hlídat" odpověděl.

,,Beru si první hlídku" vyhrkl jsem.

,,Dobře" přikývl.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat