-30- Nová mise

2.7K 138 6
                                    

,,Nechci v baráku psa" zamračil se táta.

,,Není to pes ale vlk a je to robot" usmála jsem se.

,,Robot?" vykulil oči. ,,Jako robot to moc nevypadá" ušklíbl se.

,,To jsem dělala celý den" pohladila jsem Aarona po hlavě.

,,Jedna otázka" řekl tentokrát hodně přísně táta. Tázavě jsem se na něj koukla. ,,Bereš drogy?" zeptal se. Vyprskla jsem smíchy a nechápavě jsem se na něj dívala.

,,Kde si to vzal?" vysoukala jsem ze sebe.

,,Jak si byla nahoře u toho letadla ten chlap ti dával nějaký bílí prášek" zamračil se. Přešla jsem ke stolu kde byl ten prášek a zvedla ho do úrovně jeho očí.

,,Myslíš tenhle?" zvedla jsem obočí.

,,Ano tenhle" přikývl.

,,Tohle je suché lepidlo, musí se smíchat s vodou a pevně drží srst, chlupy nebo něco takového" pokrčila jsem rameny a sáček hodila na stůl. ,,Teď jdu ale spát" koukal jsem na ně a dala se k odchodu.

,,A kdo to jako bude uklízet?" zavolal za mnou Tony.

,,Deno řekni nějakému agentovy ať to tu ráno uklidí" poručila jsem.

,,Ta je fakt po tobě" zaslechla jsem než jsem vyšla na chodbu. Co nejrychleji jsem se přesunula do pokoje. V koupelně jsem udělala vše co je třeba a lehla si do postele.

\O 2 MĚSÍCE POZDĚJI/
Zrovna jsem byla na obědě když se towerem ozval Jarvis.

,,Všichni Avengers a slečna Starková ať se dostaví do řídící místnosti" řekl. Líně jsem se zvedla a běžela do řídící místnosti. Bez klepání jsem rozrazila dveře a svalila se do prvního volného křesla co jsem viděla. 

,,Dobrej" mávla jsem na Furyho a vytáhla si vylepšený telefon. Zapnula jsem si hologram který jsem viděla jen já díky speciálním čočkám. Dá se nastavit jestli bude hologram neviditelný nebo viditelný, ale když je neviditelný musíte mít ty čočky. Přede mnou se zjevil zelený hologram návrhu na nový oblek pro Natashu jako dárek k blížícím se narozeninám. Měl by být neprůstřelný ale lehký, bude mít víc kapes na zbraně a bude mít různé vychytávky jak na obleku tak na botech. Vše co Fury říkal šlo jedním uchem tam a druhým ven. Začala jsem vnímat až když řekl že je to podobné jako Ultron ale že ho dokáže zastavit jen moje a Wandina magie.

,,Můžete mi sakra říct proč šaháte rukou do vzduchu?" řekl naštvaně Fury.

,,Nemůžu protože je to překvapení" odsekla jsem a dál se věnovala hologramu. ,,Natasho stoupni si" řeka jsem jí. Ona si poslušně ale nechápavě stoupla a já si ji mohla prohlédnout. ,,Deno přesné míry" řekla jsem tiše k mobilu. Za chvíli mi naskakovaly její míry a já mohla dodělat oblek. ,,Můžeš si sednout" usmála jsem se. 

,,takže vyrážíte za deset minut" řekl Fury a odešel. V pokoji jsem se převlékla do své nové modročerné kombinézy. Dodělala jsem ji teprve nedávno a dnes ji budu mít poprvé na nějaké misi. Vlastně nikdo ji ještě neviděl.

Vlasy jsem si schopností přebarvila na modro růžovou a na ucho si dala komunikátor ve kterém mam Denu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si schopností přebarvila na modro růžovou a na ucho si dala komunikátor ve kterém mam Denu. Do kombinézy jsem si dala různé zbraně a mohla vyrazit. 

Když jsem přišla na střechu už tam všichni byly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem přišla na střechu už tam všichni byly. Takže zase poslední. 

,,Sluší ti to" řekl táta když jsem kolem něj procházela.

,,Díky" zčervenala jsem. Všichni jsme zavezly do quinjetu, Clint si vzal na starost pilotování a mohly jsme vyrazit.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat