,,Lásko?" broukl Pietro když jsme spolu leželi na posteli a Lottie byl mezi námi.
,,Ano?" koukla jsem na něj.
,,Víš že tě strašně moc miluju?" zeptal se a začal mi dávat pusinky po celém obličeji.
,,Co zase potřebuješ?" zasmála jsem se.
,,Mám takový malý problém" kývl hlavou ke svému rozkroku.
,,Tak použij ruku" mrkla jsem na něj.
,,Zlatoooo" zakňučel.
,,Je tu Lottie Pietro" zamračila jsem se.
,,Dám ji do postýlky" řekl a už se zvedla. Dal ji do postýlky a zase si lehl vedle mě. ,,Prosím, Lin" zamumlal.
,,Fajn" usmála jsem se. Nalehl nade mě a začal mě pomalu líbat. Sundala jsem mu tílko a on mě tričko. Polibky sjel na můj krk a začal ho různé sát a žužlat. ,,Budu tam mít cucflek velký jak prdel" řekla jsem mezi vzdychy. Asi si dokážete představit nebo domyslet co jsme dělali. A hraní pexesa to vážně nebylo.
-DALŠÍ DEN RÁNO-
,,Vstávejte" zakřičel někdo ode dveří. ,,Dělej" štouchl do mě.,,Co je?" zabručela jsem.
,,Je tu Fury a chce s námi všemi mluvit" řekl. Otevřela jsem oči a viděla tátu.
,,Co zas chce?" zamračila jsem se a vstala. V koupelně jsem si vyčistila zuby, učesala se a namalovala se. Vrátila jsem se do pokoje a nakojila Lottie. Potom jsem šla do šatny a oblékla si čedé tílko, na to šedý cardigan, světle modré džíny a obula jsem si bílé boty.
Do kapsy jsem si strčila mobil, vzala na ruce Lottie a šla i s Pietrem do obýváku. Tam už byli ostatní i s Furym.
,,Dobrý piráte" zašklebila jsem se na něj. Pietro si sedl na křeslo a mě si stáhl na klín.
,,Dobrý den slečno Starková" kývl. ,,Jak to že se dozvídám až od agentů že máte dítě?" zeptal se.
,,Nemám potřebu se vám svěřovat" pokrčila jsem rameny.
,,No to je jedno, každopádně vám gratuluji" usmál se. No nene, on se fakt usmál.
,,Díky" usmála jsem se taky.
,,Jinak jsem tady abych vám řekl že máte dva týdny volno. Momentálně nemáme nějaké velké akce na kterých by jste byli potřeba, to zvládnou agenti" řekl.
,,Dobře, děujem" řekla Wanda. Fury kývl a odešel.
,,Tak, nechtěli by jste si zajet na výlet do Malibu?" zeptal se táta.
,,Můžem" kývla jsem.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...