Vzbudila jsem se v nějakém pokoji bez oken, byla tam jen postel, stůl a nějaká židle. Vstala jsem z postele a šla ke dveřím. Byly zamčené, co jsem si taky mohla myslet že. Ale nejsou tak chytří jako jsem si myslela protože mi nechaly mobil.
,,Deno dokážeš otevřít ty dveře?" zeptala jsem se umělé inteligence kterou jsem si nainstalovala i do mobilu.
,,Jistě slečno" řekla. Uslyšela jsem cvaknutí zámku tak jsem přešla ke dveřím a otevřela je.
,,Deno dej mi do mobilu mapu Avengers tower a označ kde je Tony" řekla jsem a šla chodbou. Na mobilu se mi zobrazila mapa tak jsem podle ní šla. Vyšla jsem schody a kolem mě se udělala bariéra. Otočila jsem se a za mnou stál celý tým Avengers.
,,Potřebujete něco?" zeptala jsem se. Luskla jsem prsty a bariéra zmizela.
,,Jak jsi se dostala z té místnosti" zeptal se chlap co držel v ruce luk namířený na mě.
,,To si necháme na potom, teď potřebuji mluvit s Tonym" řekla jsem.
,,Ho nenajdeš" řekl kluk s blond až bílými vlasy.
,,Vsadíš se?" zeptala jsem se.
,,Klidně" pokrčil rameny.
,,Deno kde je Strak?" zeptala jsem se Deny.
,,V dílně slečno" řekla.
,,Díky" řekla jsem.
,,Kdo to je?" zeptal se.
,,To je Dena. Teď mě omluvte" řekla jsem, otočila se a mířila si to k Tonymu. Jak jsem dorazila pře jeho dílnu zastavila jsem a koukla se na ně. Aha, takže ty chceš heslo.
,,Deno otevři ty dveře" řekla jsem. Dveře se hned otevřely a já viděla Tonyho jak něco spravuje na stole. Přešla jsem k němu a nakoukla mu přes rameno. Má tam elektrický zámek a jeden drátek dává pořád do špatné dírky. ,,Uhni" řekla jsem a odstrčila ho zadkem. On to nečekal a spadl na zem ale toho jsem si nevšímala. Vzala jsem modrý drátek a strčila ho do správné dírky, zaklapla jsem vršek a usmála se. ,,Hotovo" řekla jsem Tonymu.
,,Co tu děláš?" zeptal se.
,,Právě jsem ti pomohla dodělat tohle" řekla jsem a ukázala na zámek.
,,Jak?" zvedl obočí.
,,Modrý drátek patří do 2. dírky a černý do 3." vysvětlila jsem.
,,Aha" řekl.
,,Potřebuji s tebou mluvit Tony" řekla jsem nervózně.
,,No" zvedl obočí. Já jsem mu beze slov podala adopční a rodný list. ,,Já- já mám dceru" vykoktal ze sebe.
,,Jo" řekla jsem a sklopila zrak.
,,Já mám dceru. Já mám dceru. Já mám dceru" vykřikoval nadšeně a rozeběhl se přič z dílny. Já jen pokroutila hlavou a běžela za ním. Doběhly jsme do asi obýváku kde seděly všichni Avengers. On stále usměvaví si sedl do křesla a mě si stáhl na klín.
,,Ty na něčem jedeš?" zeptal se ho ten s lukem.
,,Ne, proč?" řekl.
,,Usmíváš se jak měsíček na hnoji a na klíně ti sedí ta obluda která má schopnosti které neznáme" odpověděl.
,,Jaká obluda" vyjekla jsem a hned potom jsem se škodolibě usmála. Polijeme ho vodou. Nastavila jsem dlaň a z nějaké vázy ke mě přiletěla voda. Otočila jsem dlaň, prstem jsem ukázala na lukostřelce a nechala vodu ať ho polije.
,,Hej" vypískl jak holka.
,,Nemáš provokovat" pokrčila jsem rameny.
,,A proč ti sedí na klíně Tony?" zeptala se rudovláska.
,,Je to moje dcera" řekl hrdě.
,,Tvoje co?" zadusila se.
,,Moje dcera" usmál se.
,,Já se jdu převléct" zamručel lukostřelec.
,,Počkej" zastavila jsem ho. ,,Deno otevři okno" řekla jsem. Ona otevřela okno a já poslala vzduch na něj ať ho usuší.
,,Díky" řekl s otevřenou pusou.
,,Kdo je Dena?" nakrčil nos Tony.
,,Jsem umělá inteligence vytvořená slečnou Starkovou" řekla Dena.
,,To dítě je chytré po mě" řekl Tony.
,,Já jsem chytřejší" ušklíbla jsem se.
,,No to teda nene" odporoval.
,,Pane starku slečna Starková je o něco chytřejší" řekla Dena. Všichni se rozesmály na celé kolo.
,,Nene" zamručel uraženě.
,,No ták" poplácala jsem ho po tváři.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...