-51- Blondýna

2.4K 128 5
                                    

Potom jsme se všichni rozutekli do svých pokojů a šly spát. Já jsem se dlouho převalovala než jsem usnula.

\RÁNO/
Vzbudila jsem se asi okolo 9 hodin. Vylezla jsem z postele a šla rovnou do koupelny kousek od pokoje. Zamkla jsem se ,sundala si pyžamo, vlezla do sprchy a pustila na sebe teplý proud vody. Ve sprše jsem strávila si 5 minut. Vylezla jsem, osušila se a zabalila se do ručníku. Učesala jsem si vlasy, vyčistila si zuby a namalovala se. Zabalená v ručníku jsem vylezla z koupelny a šla do pokoje. Po cestě jsem naštěstí nikoho nepotkala. Zalezla jsem do pokoje kde už Loki nebyl. Vytáhla jsem si černé tričko, na to si oblékla bílou mikinu s Minie a černé tepláky.

Na nohy jsem si dala teplé ponožky a seběhla do kuchyně kde jsem si vzala jen jablko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na nohy jsem si dala teplé ponožky a seběhla do kuchyně kde jsem si vzala jen jablko.

,,Slučí ti to" řekl pobaveně Justin který si sedl vedle mě na linku.

,,Máš něco proti Minie?" zeptala jsem se uraženě.

,,Vůbec nic" odpověděl se smíchem.

,,Si myslím" našpulila jsem rty. Z chodby jsem slyšela kroky a následně se do kuchyně nahrnuli skoro všichni. ,,Je tu s vámi matka?" zeptala jsem se.

,,Jo i táta" přikývl.

,,Takže je možnost že ji potkám" povzdechla jsem si. Z chodby se ozvali další kroky ale tentokrát do kuchyně vstoupil táta. Pohledem mě vyhledal a já se na něj zaculila.

,,Copak potřebujete pane Starku?" zeptala se 'svůdně' ta blondýna ze včera. Ten její svůdný obličej vypadal spíš jako kdyby se právě převtělila na ropuchu.

,,Jdu si pro Lindu" usmál se. ,,Jdeme na sjezdovku, chtěl jsem se tě zeptat jestli půjdeš s námi" koukl na mě.

,,Převleču se a půjdu" kývla jsem.

,,Tak pak přijď" mrkl na mě a odešel. Hned jak se za ním zaklapli dveře, nahrnuli se ke mě ty blondýny.

,,Co mezi sebou máte?" zeptala se zamračeně jedna.

,,No, podle toho z jakého úhlu se na to podíváš" řekla jsem zamyšleně. ,,Ale většinou asi metrový rozestup" sladce jsem se usmála. Za sebou jsem slyšela smích.

,,Já to myslím vážně" prskla.

,,Já taky" pokrčila jsem rameny a seskočila z linky. ,,Jinak je to můj táta" mrkla jsem na ni.

,,Můžeme jít s tebou na sjezdovku?" zeptal se Jay s Justinem.

,,Jo" pokrčila jsem rameny a zalezla do pokoje. Na tepláky jsem si oblékla kalhoty na snowboard, na mikinu bundu a na hlavu jsem si nasadila beanie čepici s nápisem LOL.

 Na tepláky jsem si oblékla kalhoty na snowboard, na mikinu bundu a na hlavu jsem si nasadila beanie čepici s nápisem LOL

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do ruky jsem si vzala svůj nový snowboard a šla před chatu kde už čekal Justin, Jay a ještě nějací kluci.

,,Neříkej že jezdíš na snowboardu" ušklíbl se Justin.

,,Strašně vtipné" ušklíbla jsem se a šla k lanovce která mě vyvezla až nahoru.

,,Už jsem si myslel že nedojdeš" ušklíbl se táta a na určitě drahých lyžích se vydal dolů. 

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat