-26- Loki

2.7K 146 3
                                    

V tom křesle jsem asi usnula protože jsem se ráno vzbudila v posteli. Strašně mě bolela hlava. Vyhrabala jsem se z postele a zamířila rovnou do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu a udělala veškerou hygienu. V šatně jsem si vybrala modré džíny, šedou mikinu pod kterou jsem si vybrala černé tričko. 

Bez nálady a s rukama v kapsách jsem se doploužila do obýváku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bez nálady a s rukama v kapsách jsem se doploužila do obýváku. Na jídlo jsem neměla vůbec chuť a tak jsem si sedla do křesla. Nevšímala jsem si ostatních a nepřítomně hleděla do stěny přede mnou. V křesle jsem se schoulila do klubíčka a vzpomínala na chvíle prožité s Jamesem. Znali jsme se sice chvíli ale já jsem si ho oblíbila, v servisu se s Conorem pošťuchovaly a dělaly si ze všech srandu. 

,,.........že jo Lindo" mluvil na mě někdo. Otočila jsem se na ně, všichni na mě koukaly.

,,Jo, jo" odkývala jsem i když nevím co. Zase jsem se ponořila do světa myšlenek. Někdo mi zaklepal na rameno, otočila jsem se a viděla tátu.

,,Tady ho máš" ukázal na nějakého chlápka v divném zeleno zlato černém oblečení. On má na čepici rohy! Ten chlap je divný.

,,Co s ním?" koukla jsem na tátu.

,,Máš ho hlídat" řekl.

,,Proč já? Vždyť vypadá jako by utekl z blázince a taky vypadá jako muflon" řekla jsem unaveně.

,,Geny se nezapřou" zasmála se nějaká blondýna.

,,Se neposer" zamumlala jsem si pro sebe.

,,Když si mě neposlouchala tak ti to řeknu ještě jednou. Je to........... bůh.....zničil půlku New.............chtěl..............Zemi.......ho.....Je nevlastní........Thor....................Ódyn.......obr...... ...Antarktida... .......blbec...................hlídat............nesmíš...............v žádném případě........" pochytila jsem jen útržky z toho co Tony říkal. Jen jsem nepřítomně přikyvovala. Oči se mi únavou zavíraly protože jsem usnula až nad ránem asi na 3 hodiny. Když to táta dořekl tak se na mě podíval.

,,Tak si tady sedni nebo dělej si co chceš ale já jdu spát. Nazdar" mávla jsem na všechny a odešla do pokoje kde jsem se svalila na postel a hned usnula.





Aktakys


L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat