-36- DNA?

2.5K 134 4
                                    

Chvíly jsme si povídaly než nás vyrušil Jarvis.

,,Slečno Starková, výsledky vaší krve jsou hotovy" oznámil. Vystřelila jsem ze sedačky s běžela do tátovy laboratoře. 

,,Dej mi to na tablet" řekla jsem a vzala si ho. Na tablet se mi ukázaly výsledky a já je chvíly zkoumala. Pozměněná DNA, fakt super.

,,Co tam máš?" zeptal se táta.

,,Pozměněná DNA" řekla jsem a položila tablet na stůl za mnou. Odešla jsem za laboratoře do 'mého' pokoje se převléct protože jsem pořád byla v oblečení na cvičení. Osprchovala jsem se a oblékla si tátovy šedé tepláky a obyčejné černé tričko které bylo taky jeho. No co, moje věci jsou mi malé. Vlastně jsem poslední dva týdny nosila pořád tátovy věci. Šla jsem do obýváku za ostatními a kecla si na křeslo.

,,Myslel sem že si holky půjčují oblečení od matek ne od otců" ušklíbl se táta.

,,Mě je všechno malý a byla jsme líná si jet do města nakoupit" pokrčila jsem rameny a dala si nohy na stůl. Slyšela jsem jak táta řekl něco ve smyslu 'Ta je po mě'. ,,Kde je Pepper a.... Pietro?" zeptala jsem se.

,,Pepper je někde pracovně a Pitra jsme nechaly doma, protože jsme si myslely že by jsi ho nerada viděla" řekla Wanda. Jen jsem přikývla a zavolala Aarona. Hned ke mě přiběhl....... mokrý. 

,,Ty seš takovej idiot Aarone, musel si zase skákat do toho bazénu?" zakňučela jsem a víc se zabořila do křesla. On mi jen olízl ruku a začal vrtět ocasem. Převrátila jsem očima a koukla se na Avengers kteří měly pobavené výrazy ve tváři.

,,Vrátíš se s námi do New Yourku?" zvážněl najednou táta.

,,Nevím" povzdechla jsem si.

,,Prosím, nemáme s kým nakupovat a je tam bez tebe strašná nuda" udělala psí oči Wanda. Ještě dlouho mě přemlouvaly než jsem kývla na souhlas. Vážně se mi tam nechce protože se budu muset vídat s Pietrem a to vážně nechci. Kvůli němu jsem odjela daleko od přátel. Ale musím uznat že mi chyběl i ten otravný ředitel Fury.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat