\O 2 TÝDNY POZDĚJI/\POHLED LINDY/
Všechno co mi Avengers říkali jsem slyšela. V bezvědomí jsem byla asi dva týdny. U mě v pokoji bylo ticho buď u mě nikdo nebyl nebo byl ale spal. Zkusila jsem pohnout rukou na kterou mě něco nepříjemně tlačilo, nepovedlo se mi to. Pomalu jsem otevřela oči a přivřela je pod náporem světla. Když jsme si přivykla, normálně jsem je otevřela. Rozhlédla jsem se kolem sebe a viděla bílou, bílou, bílou a konečně..... bílou. Jediná barevná věc v místnosti byla kytice modrých růží. Moje nejoblíbenější. Pomalu jsem si sedla a koukla na židli vedle postele kde spal táta. Měla jsem strašné sucho v krku tak jsem se natáhla pro skleničku s vodou. Chytla jsem ji ale měla jsem slabé ruce tak mi spadla. Rána vzbudila tátu který se začal zmateně koukat kolem sebe.,,Lindo" vyjekl a objal.
,,Tati" vydechla jsem.
,,Bál jsem se o tebe, tohle už mi nedělej" zamumlal mi do ramene.
,,Co se vlastně stalo?" zeptala jsem se odtáhla.
,,No, jak ti to mám říct" poškrábal se na zátylku.
,,Leze to z tebe jak z chlupaté deky tati" převrátila jsem očima.
,,Nejspíš si ztratila část nebo všechny schopnosti" zamumlal. Postupně jsem zkusila všechny schopnosti. Šla mi jen telepatie, telekineze a ovládání ohně. Nezhroutila jsem se z toho tak moc protože jsem je tak moc nepoužívala.
,,Můžu k sobě na pokoj?" zeptala jsem se.
,,Podle všeho si v pořádku takže asi jo" usmál se. Pomohl mi se postavit ale byla jsem slabá takže se mi podlomili kolena. Táta mě naštěstí chytil. ,,Opatrně" pohladil mě po rameni a podepřel mě. Pomohl mi až do pokoje.
,,Díky, to už zvládnu" usmála jsem se. Došla jsem do koupelny ve které jsem se pořádně vysprchovala, umyla si vlasy, následně je učesala a vyfénovala. Vyčistila jsem si zuby a namalovala se: jen řasenku a balzám na popraskané rty. Zabalená v ručníku jsem přešla do šatny kde jsem si začala vybírat oblečení. Vybrala jsem si černé džíny s černým tílkem a oblékla si to.
Na ruku jsem si dala docela drahé hodinky od táty a do kapsy mobil. Rozešla jsem se do kuchyně protože jsem měla strašný hlad. Viděla jsem Pepper jak něco vaří.
,,Mňam, mňam. Co to bude? Mám strašný hlad" oblízla jsem si rty a nakoukla ji přes rameno.
,,Lindo" vyjekla a už mě drtila v objetí.
,,Ahoj Pepper" usmála jsem se a odtáhla se. ,,Tak co to bude?" zeptala jsem se nedočkavě.
,,Špagety. Chceš nabrat?" zeptala se. Jen jsem začala rychle přikyvovat. Ona se mé nedočkavosti jen zasmála a nabrala mi velkou porci špaget. Vrhla jsem se na to a za chvíli jsem to měla snězené.
,,Teď si dáme čokoládu a potom pomerančový džus" rozzářila jsem se a vzala si z poličky mléčnou čokoládu. Snědla jsem ji celou a nalila si džus který jsem hned vypila. ,,Už se do mě nic nevleze" vydechla jsem a rozvalila se v obýváku v křesle.
,,Lindo" vyjekli. Dneska už po třetí někdo vyjekl moje jméno. Super.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...