Jen co kluci otevřely pokoje ozvalo se: 'wow', 'hustý' nebo 'to chci mít doma'.
,,Kluci pojďte sem" zavolala jsem na ně.
,,No?" přiběhly.
,,Tady máte samolepky na zeď, můžete si je dát kam chcete" usmála jsem se.
,,Díky" každý si ode mě vzal samolepky a běžel si je nalepit. Šla jsem do Liamova pokoje a samolepky s plakáty mu nechala na posteli. Za chvíli jsem napsala Liamovi adresu aby mohl přijet. Byl tady asi o 15 minut později.
,,Kluci jdu do dílny" zavolala jsem na ně.
,,Můžeme jít s tebou?" vykoukly z pokoje.
,,Tak i něco vezměte aby jste se nenudili" řekla jsem a šla po schodech jakoby do sklepa, ale já tam mám místo sklepa laboratoř a dílnu. Prohledala jsem snad celou dílnu i laboratoř ale nemohla jsem najít jednu blbou součástku do obleku. ,,Sakra kde je ta pošahaná součástka?" mumlala jsem si pro sebe.
,,Je na skřínce naproti dveřím, slečno" řekla Dena.
,,Vždyť jsem tam byla" zakroutila jsem hlavou a vzala ji.
,,Slečno někdo se blíží k bráně. Mám nastavit bariéru?" zeptala se.
,,Jo, dej mi kameru z brány na obrazovku" poručila jsem. Obrazovka se zapnula a já viděla udivené obličeje všech Avengerů. ,,Pusť je dovnitř" řekla jsem. Brána se otevřela a všichni vjely na můj pozemek. Zanedlouho jsem slyšela zvonek, řekla jsem Deně aby je pustila do domu.
,,Alex" zavolal podle hlasu Tony.
,,V dílně" zavolala jsem nazpět. Vzala jsem si kousek kovu který vypadl z jednoho z robotů co na mě zaútočily a já ho nestihla prověřit. Přešla jsem na druhou stranu velké místnosti s laboratorní částí a kousek dala pod mikroskop. ,,Tak tohle je těžce v prdeli" řekla jsem jakmile jsem viděla co to je.
,,Mluv slušně" ozvalo se z mnou. Otočila jsem se v bílém plášti a za mnou stál tým Avengers s Tonym v čele. Samozřejmě že mě napomenul Steve, jak jinak že.
,,Co tam máš?" přišel ke mě Bruce a koukl se na to.
,,Karbyn, nejtvrdší materiál na světě. 40krát tvrdší než diamamt a 2krát tvrdší než grafén. O karbynu jako možném použitelném materiálu se teoreticky mluvilo už od konce 19. století, ale výroba v praxi se začíná dařit až nyní. Karbyn by prý mohl být současně i konkurencí diamantu. Alespoň podle článku týmu výzkumníků z Rice University v Houstonu a ze Smalley Institute for Nanoscale Science and Technology se jedná o skutečný super materiál. Karbyn je řetězec atomů uhlíku, kde se střídá buď jednoduchá a trojná vazba, nebo jsou všude dvojné (aby se zachovala čtyř vaznost). Příslušné vlastnosti této modifikace však zatím byly pouze vypočítány. Karbyn podle všeho vzniká v mezihvězdném prachu, meteoritech nebo při prudkém stlačení grafitu. V roztoku se později podařilo syntetizovat řetězec 44 atomů. Nový výzkum nicméně tvrdí, že karbyn by se mohl tvořit i při pokojové teplotě a nevyžaduje pro svou existenci nijak extrémní podmínky. Jiné jeho vlastnosti překonávají uhlíkové nanotrubičky, flexibilita zase DNA, přičemž karbyn by si mohl udržet tyto vlastnosti i ve větším měřítkách." řekla jsem. Dalo mi zabrat než jsem se to naučila.
,,Kde si k tomu přišla?" vykulil oči Tony. Vzala jsem ovladač, zmáčkla tlačítko a jedna sněna se odhrnula. Tony vylekaně odskočil hned jak spatřil ty roboty či co to je.
,,Neboj. To sklo se nedá jen tak rozbít" zasmála jsem se.
,,Lindo?" ozval se Niall. Jej, já zapomněla že jsou tady.
,,No?" otočila jsem se k nim.
,,Vážně tady jsou Avengers nebo mi z těch koncertů hrabe a mám halušky?" zeptal se.
,,Ne halušky nemáš. Znáte je nebo vás musím představovat" zeptala jsem se.
,,My je známe. Ale oni asi neznají nás" ušklíbl se Harry.
,,Nepodceňuj nás HARRY" řekla všichni Avengers.
,,A jak si přišla k těm.... no tamtomu" řekl Bruce a ukázal na ty roboty.
,,Asi před měsícem mě napadli. Bylo jich 10, 5 jich odletělo někam do zadku, 3 jsem roztrhla drátky vzadu na krku- dávalo jim to rozkazy a pohybovaly se podle toho, a dva jsem si nechala na zkoumání" pokrčila jsem rameny.
,,A to říkáš jen tak?" zeptal se vyjukaně Tony.
,,Ne, zpívám u toho operu" řekla jsem ironicky.
,,Mohlo tě to zabít" vyjekl.
,,Otcovský pudy se nezapřou" poplácala ho Natasha po rameni.
,,Slečno někdo se blíží k bráně" řekla Dena.
,,Bariéra. Kamery" řekla jsem. Vyjel mi kamerový záznam a já viděla nechápavou tvář Furyho. ,,Jejda. Pusť ho Deno a potom i do domu" řekla jsem.
,,Máš to tu dobře zabezpečený" ozvala se Wanda.
,,Díky" usmála jsem se. ,,Jdeme nahoru. Jednoočko nerad čeká" ušklíbla jsem se.
,,Starková já to slyšel" zařval Fury asi z obýváku.
,,Dobrej Fury" ušklíbla jsem se když jsme vešly do obýváku.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...