-95- Blbé otázky u doktorky

1.9K 101 10
                                    

-O 2 MĚSÍCE POZDĚJI-
Jsem v 8. měsíci. Připadá mi jako bych měla místo bříška meloun.

 Připadá mi jako bych měla místo bříška meloun

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dneska mám jít na kontrolu. Pietro a táta jdou se mnou. Původně jsem chtěla jít sama ale ti dva se ke mě přisrali. Oblékla jsem si černé džíny, černé volné tričko od Pietra, na to vojenskou bundičku a obula jsem si černé boty na malém klínku.

 Oblékla jsem si černé džíny, černé volné tričko od Pietra, na to vojenskou bundičku a obula jsem si černé boty na malém klínku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do ruky jsem si vzala kabelku ve které jsem měla vše potřebné a šla k výtahu. Tam už čekal táta, Pietro a Nat.

,,Nechcete jet rovnou všichni?" zeptala jsem se sarkasticky a otočila se na ostatní Avengery.

,,Ne, díky" ozvali se. 

-U DOKTORA-
,,Dobrý den slečno Starková" usmála se doktorka.

,,Dobrý den" úsměv jsem ji oplatila.

,,Dnes je vás nějak hodně" zasmála se.

,,No jo, táta, jeho přítelkyně a můj přítel" pokrčila jsem rameny a lehla si na lehátko. Vyhrnula jsem si tričko pod prsa a doktorka mi na něj dala studený gel.

,,Plod se krásně vyvíjí" řekla po chvíli.

,,Kde je?" zeptal se Pietro a zoufale těkal očima po obrazovce. To je debil.

,,Tady" ukázala mu doktorka a usmála se. 

,,Je tak prťavá" zašeptal táta který se nějak záhadně objevil vedle Pietra.

,,Jsem teprve v 8. měsíci, jste si mysleli že bude velká jako dinosaurus?" zvedla jsem obočí a otřela si bříško od gelu.

,,Myslel jsem že bude větší když máš místo břicha meloun" zašklebil se táta.

,,Tony nech ji" šťouchla do něj Nat.

,,Ale je to pravda" bránil se.

,,Ano je to pravda, ale ona je náladová takže to před ní neříkej" zasyčela.

,,Já tě slyšela" koukla jsem na ni.

,,Neměla jste v poslední době nějaké bolesti, nebo tak?" zeptala se doktorka.

,,Ne, jen trochu když miminko kope" usmála jsem se.

,,Ano, to je běžné" usmála taky.

,,Paní doktorko? Mohla by jste říct mému příteli že se o mě nemusí tak moc starat? Pomalu nemůžu sama ani na záchod" poslední větu jsem zavrčela.

,,Je důležité aby jste byla opatrná, ale ne až tak že si sama nemůžete dojít pro vodu. Stáčí jen slečnu kontrolovat jestli jí zdravě, není nutné ji kontrolovat na každém kroku" zakroutila hlavou a přitom koukala na Pietra.

,,Vidíš já říkal že nemáš jíst tu Nutellu" řekl Pietro a vyčítavě se na mě podíval.

,,Nutellu si dám jednou za týden tak zas neblbni" převrátila jsem oči.

,,Slečna může jíst sladké, ale jen v menším množství" řekl doktorka. Potom ještě Pietrovi odpověděla na pár otázek týkajících se o tom co můžu dělat a co ne, nebo co můžu jíst a co ne. Já ho fakt jednou zabiju.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat