Witam Was wszystkich w rozdziale specjalnym. Nie myślałam, że ktoś kiedykolwiek mnie nominuje xD ale jednak stało się to - więc będę odpowiadać na dodatek od dwóch osób wow.
Zacznę od Darkness_LOL ;)
Właściwie nie wiedziałam na co mam odpowiadać ale po chwili zrozumiałam... na wszystkie co ona miała odpowiedzieć?! Jejku, tak dużo tego jest a ja zaraz zadanie z polskiego mam robić 😂 ale co tam trudno.
> Jak myślisz święta mijają szybko?
Taaak, bardzo. Planuje tak wiele "przeczytam w końcu te książki" a co robię? Śpie, jem i leniuchuje.> Czy jesteś w związku?
Aktualnie nie, na razie nie zamierzam, mam za dużo planów i niestety nie miałabym za bardzo czasu dla mojego chłopaka. I mam za wiele na razie ambicji, zdecydowanie nie teraz.> Jak nazywa się twoja druga połówka?
Nie mam więc skąd mam wiedzieć? xD> Masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela?
Tak mam kilku, na których mi bardzo zależy, kocham ich z całego mojego serduszka, inspirują mnie, mogę pogadać na każdy temat, akceptują mnie kim jestem i wgl. Pomimo, że zdarzają się kłótnie jak to zawsze, ale zawsze się godzimy bo to nie są takie aż problemy, mamy nie raz gorsze :')> Masz zwierzę?
Tak, mam. Królika, na którym bardzo mi zależy chodź to tylko małe zwierzątko, czasem bywa, że go olewam ale staram się być zawsze dla niego i przy nim, jest moim takim przyjacielem z dzieciństwa. A w przeszłości miałam świnkę morską, rybki...> Lubisz sport? A jak tak to czy w coś grasz?
Lubię, znaczy wf nienawidzę a gimnastykę i ogółem sport dla siebie to tak. Nie gram w nic chodź lubię koszykówkę ;) A co do tematu wf to powiedźmy... mój "ukochany" nauczyciel mnie demotywuje do działania i dostaje słabe oceny choć liczy się "staranie". Chciałam starać się o stypendium sportowe i miałam chodzić na kung-fu ale coś nie pykło właśnie przez niego :) ale mi pomógł kurde.> Czy jesteś chuda?
Tak, lubię to ale jestem coraz bardziej chuda i źle się z tym czuje. Powiedźmy lubie swoje ciało ale czegoś chyba mi brakuje, może to kompleksy, może serio, ja nie wiem.> Akceptujesz swoje ciało?
Tak, mam lekki problem, w końcu zdarzają się gorsze dni ale ostatnio jest w porządku :)> Czy według ciebie masz jakieś niedoskonałości?
Każdy ma coś czego w sobie nie lubi... ja też mam, kilka rzeczy z twarzy, inne z charakteru, jest coraz lepiej ale i tak coś tam zazwyczaj zostaje.> Czy jesteś zadowolona ze swojego telefonu?
Tak, nawet bardzo, już w sumie nawet długo go mam xD> Czy lubisz pierogi?
Tak! Nawet bardzo, akurat ostatnio miałam na obiad 😂> Czy lubisz JB?
Chyba tak, zależy o co chodzi ;) Justina lubie, ostatnio ma dobrą muzę nawet od jednej się uzależniłam co jest bardzo spoko. Po prostu ja nie patrzę na niego kim był kiedyś i tyle.> Czy lubisz Arianę Grande?
Lubie ją, spoko laska. Niektóre nuty fajnie wpadają w ucho, inne mniej, ale uważam ją za fajną osobę, może nie słucham jej jakoś ciągle ale podoba mi się jej styl i tyle ^^> Twój ulubiony przedmiot?
Informatyka, język angielski i zajęcia techniczne :D> Twój ulubiony kolor?
Czarny, biały i odcienie niebieskiego oraz fioletu.> Twój kolor oczu?
Niebieskie ;)> Gdzie chciała byś wyjechać na wakacje?
Jakieś kolonie czy coś, pewnie wojskowe xD
CZYTASZ
Szepty głosu serca ||Yandere Simulator
FanfictionCzy pozwoliłabyś aby osoba którą kochasz była z kimś innym? Ayano Aishi jest dziewczyną, która postanowiła zawalczyć o ukochanego. Przez wszystkie doświadczenia, krok po kroku powoli staje się perfekcyjnym mordercą. Ale jak każda osoba ma zdolność...