Rozdział 23. Woda w płucach

857 98 26
                                    

3 maja 2017 r., środa

Dziewczyna z idealnym uczesanym kucykiem czekała na tylko jedną lekcje - basen.

Pisali akurat sprawdzian z biologi, ale kogo to obchodzi? Na pewno nie ją. Miała zdecydowanie lepsze zajęcie czyli bawienie się długopisem i mordowanie wzrokiem blondynkę, która miała na imię Asu. Dziewczyna chyba zrozumiała, że jest obserwowana bo posłała karteczkę do niej.

Wyczytała "Do Ayano" otworzyła i napisała tam "Weź nie zabijaj mnie wzrokiem" i narysowała emotkę przypominającą tą "😂", chodź nie bardzo jej to wyszło. Postanowiła wziąć sobie jej radę na serio i nie patrzyć teraz tak na nią, skoro później będzie mogła zrobić z nią co chce.

***

Lekcja basenu rozpoczęta! Oczywiście pani trenerka postanowiła, że uczniowie zaczną od rozgrzewki która była bardzo wyczerpująca. Potem duża ilość okrążeń i ćwiczeń jakiegoś stylu pływackiego. Kiedy w końcu zaczął się czas wolny Ayano dołączyła do dziewczyn gdzie była właśnie Rito. Coś tam pogadały i popluskały się ale nic więcej. Coraz szybciej lekcja dobiegała końca ale nie działo się nic spektakularnego. Asu zaproponowała wszystkim dziewczynom zawody w nurkowaniu, zgodziły się. Każda z nich zanurzyła się i zatkała nos oraz zamknęła oczy.

Yandere-chan uznała to za genialny pomysł i podczas zanurzenia otworzyła oczy i popatrzyła czy któraś z dziewczyn nie ogląda również. Nikt jednak się nie odważył. Trwało to już dużo czasu więc dziwiła się, że nadal żadna się nie poddawała. Wynurzyła się, że niby już nie potrafiła i wskoczyła na plecy blondynki. Ona wystraszyła się i otworzyła usta z zaskoczenia gdzie wpłynęło jej dosyć dużo wody, jednak na tym nie zaprzestała i dalej połykała wodę dusząc się. Reszta dziewczyn wiedziała już co jest grane, więc Ayano puściła ją tak aby sama też była w wodzie, aby nie było na nią dowodów. Połknęła wodę przypadkiem a ratownicy widząc co się dzieje podbiegli szybko do nich. Wyjęli obie dziewczyny z wody i sprawdzali czy oddychają.

U Asu wystąpił przypadek grzybka piany który wydobywał się z nosa, taki był skutek tonięcia. U dziewczyny z ciemnymi włosami nic takiego nie wystąpiło, tylko zaburzenie oddechu. Wysłali obie do szpitala w razie czego. Jak jechały karetką to blondynka o krótkich włosach straciła oddech, lekarze stwierdzili u niej przypadłość utonięcia na zewnątrz, która polegała na zablokowaniu dróg oddechowych ale nie w wodzie lecz już na lądzie po jakiś czasie.

***

Po zrobieniu wszystkich wymaganych badaniach Ayano pisała z Info-chan o tym dlaczego Asu Rito tak szybko utonęła skoro jest sportowcem.

Info-chan: Bywały lekkie plotki pośród uczniów, że paliła i coś brała, prawdopodobnie za namową ale to popsuło jej zdrowie.

Ja: Nie spodziewałam się tego po niej. Nie umiała odmówić to ma za swoje heh.

Info-chan: Ale przynajmniej dobrze, że już nie żyje, nie myślałam, że będziesz miała odwagę ją zabić w szkole. Zaskoczyłaś mnie.

Info-chan: Ach i pamiętaj, żeby co jakiś czas usuwać wiadomości ze mną, aby nie było dowodów w razie czego ;)

Wybrane wiadomości zostaną usunięte. OK

Zaprzyjaźniła się ostatnio bardziej z Info-chan. Może nie były przyjaciółkami ale ich rozmowy były coraz częstsze i dłuższe. Wydawała się intrygującą osobą.

Wiedziała, że ludzie będą teraz ją coraz częściej podejrzewali za akcje na basenie ale nie przejmowała się tym, ma zamiar zrobić tak aby policja się nie domyśliła a wiedziała, że raczej czeka ją przesłuchanie szczególnie za akcję tą która dziś się wydarzyła.

Szepty głosu serca ||Yandere SimulatorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz