18 kwietnia 2017 r., wtorek
Ta arogancka... dziewczyna planuje mi ukraść Senpai'a ja cię dopadnę ty... – ledwo powstrzymywała się od przeklinania. – Już wiem! Mam doskonałą rolę dla ciebie w moim przedstawieniu. A więc zacznijmy nasz mały teatrzyk!
***
Jest około 7:30 ona podchodzi do Senpai'a coś mu mówi, a on jej odpowiada, Ayano zaczyna się przysłuchiwać temu.
– Wiem, ale ja zdecydowałem się już. Nie wezmę udziału w tym przedstawieniu.
– Ale... Taro, proszę cię.
– Skąd ty znasz w ogóle moje imię? – zapytał się zdziwiony.
– Znalazłam na portalu społecznościowym, chciałam wiedzieć kogo mam szukać. Ja tak bardzo cię proszę, uratuj te przedstawienie – zrobiła smutną minę. – Nie umiemy nikogo odpowiedniego znaleźć, jesteś naszą nadzieją.
– Ktoś inny lepszy się znajdzie, dużo osób chce brać udział w przedstawieniach.
– Taro Yamada! – powiedziała głośno. – Ty nie potrafisz zrozumieć, że ty jesteś najbardziej odpowiedni do tej roli! Ja bardzo chcę byś wziął udział w tym, bo ja...
– nie dokończyła, nie potrafiła, wybiegła z placu głównego szkoły (czyli fontanny).Ciemnowłosy chłopak chciał za nią pobiec, ale zrezygnował. To nie jego wina, że dziewczyna uparła się, na to aby zagrał w tej roli jako Romeo.
***
Zaczęła się przerwa obiadowa, od razu po lekcji pobiegła do klubu teatralnego, była tam dziewczyna o dwóch fioletowych kręconych kucykach, upięła je spinkami w kształcie róż. Na szyi miała tak zwany choker (inaczej naszyjnik), cały czarny z jedną małą czerwoną różyczką w środku. Na jej ramieniu znajdowała się czerwona opaska świadcząca o tym, że jest liderką jakiegoś klubu, były na niej dwie maski czyli było wiadome, że to kółko teatralne. Jeszcze jedną charakterystyczną rzeczą w jej ubiorze były zakolanówki koloru jej włosów z wzorem kwiatów - czerwonych róż.
Zrobiła jej zdjęcie z ukrycia, otrzymała ramkę z większością informacji o niej. Nazywała się Kizana Sunobu, ma wysoką reputację, jest arogancka i egoistyczna, zakochana w Senpai'u, należy do kółka teatralnego, jej siła jest nieznana. Z krótkiego opisu wynika kilka informacji - jest bardzo egoistyczna, ma kilka marzeń, krótkoterminowe - być najpopularniejszą dziewczyną w szkole, długoterminowe - być najbardziej znaną aktorką na świecie. Zrobiła jeszcze jej zdjęcie majtek, takie rzeczy są warte usług od Info-chan.
Info-chan: Woah, jesteś w tym coraz lepsza. Dzięki za zdjęcie majtek Kizany Sunobu, na pewno chłopcy będą chcieli je kupić zanim zostanie zabita.
Już wiem od czego zacznę przedstawienie, w końcu nie po co coś założyłam dziś moje czarne majtki w koronkę. Czuje się jakbym była pewniejsza siebie – myślała wychodząc z jej klubu, musiała jeszcze wykonać swoją dzisiejszą robotę.
W zamian za jeszcze kilka majtek które wcześniej zrobiła, mogła kupić pewną usługę która poprowadzi Kizanę wprost na ścieżkę popularności. Mroczny sekret na pewno sprawi jej dużą popularność.
– Cześć dziewczyny – spojrzały się na nią. – Mogłabym się przyłączyć?
– Tak jasne – odpowiedziała większość podobnie.
Zaczęły rozmawiać o jakiś bezsensach, ale Ayano wiedziała tylko jedno, musiała zrobić tak aby Kizana była tematem numer jeden w szkole.
– A tak w ogóle wiedzieliście o tym, że Kizana Sunobu...
***
Plotki już w ten dzień były już wystarczająco duże, w końcu ona była ogółem dosyć lubianą i szanowaną osobą.
Kto by pomyślał, że ona z chęcią sprzedawała chłopakom swoje zdjęcia w bieliźnie oraz dla niektórych specjalnych nago. Dla uczniów było to bardzo obrzydliwe i nie do pomyślenia, że ona mogła zachować się w ten sposób. Już jej bardzo spadła reputacja. Dowiedzieli się o jej mrocznej stronie, że i ona ją posiada.
***
Witajcie! Już są te wspomniane gwiazdki :) Chyba na tym kończymy maraton, albo, że pozytywnie mnie zaskoczycie ^^ Akurat teraz mam poważne problemy, a raczej moja koleżanka, a ja jej pomagam i... ciężkie to jest, nawet bardzo szczególnie, że to trudna sytuacja... ech nie ważne zresztą.
CZYTASZ
Szepty głosu serca ||Yandere Simulator
FanficCzy pozwoliłabyś aby osoba którą kochasz była z kimś innym? Ayano Aishi jest dziewczyną, która postanowiła zawalczyć o ukochanego. Przez wszystkie doświadczenia, krok po kroku powoli staje się perfekcyjnym mordercą. Ale jak każda osoba ma zdolność...