4 kwietnia 2017 r., wtorek
Pisząc w pamiętniku swój szczegółowy plan Ayano szczerzyła się do siebie, w ciągu tych kilku dni powoli traciła rozum. W szkole idealnie grała swą rolę uczennicy, a w domu stawała się psychopatą.
Przebywała swe dni sama w domu. Jej rodzice wyjechali zostawiając swoją córkę samotną, co jakiś czas wysyłając pieniądze na życie. Pomimo że wyglądało to strasznie egoistycznie, to tak nie było, dzwonili do niej, pytali się o wszystko i troszczyli się, nie chcieli jej opuszczać ale tak wyszło.
Kiedy wyszła zmierzając do szkoły, zamyśliła się. Nagle ujrzała za rogiem jakąś dziewczynę.
– Nie widziałaś gdzieś dziewczyny która włosy ma związane w dwa kucyki? A i ona jakby co ma zielone włosy – jakaś przypadkowa dziewczyna ubrana w mundurek, zapytała Ayano.
– Nie, nikogo takiego nie zauważyłam – odpowiedziała z obojętnością Ayano.
– Ech... trudno. Skoro chodzimy do tego samego liceum – zerknęła na mundurek – to możemy iść razem do szkoły. Co o tym sądzisz?
– Jasne. Jestem Ayano Aishi – dziewczyna uśmiechnęła się.
– Ja jestem Mei Mio. Miło mi – odpowiedziała uśmiechem, lekko opadała grzywka na jej twarz przez co wyglądała uroczo.
Gdy dziewczyny dotarły do budynku, już po chwili zielonowłosa w kucykach zaczęła rozmawiać z Mei. Ayano poczuła się speszona i chciała odejść, lecz w tym przerwała jej granatowłosa.
– Koharu, to jest Ayano Aishi. Ayano, to jest Koharu Hinata.
– Miło mi, Ayano – powiedziała z uśmiechem zielonowłosa.
– Mi również, Koharu – uśmiechnęła się dziewczyna. – Wy chodzicie do klubu kulinarnego?
– Tak! – odpowiedziały jednocześnie.
– Jak jest w tym klubie? Myślę nad dołączenie do jakiegoś...
– Fajna atmosfera, mili ludzie i nauczysz się gotować, tylko na razie liderki naszego klubu nie ma, ale powinna się niedługo pojawić! – powiedziała granatowłosa.
– Polecam ci ten klub! Fajnie gdybyś dołączyła, na pewno dobrze będziesz się tam bawiła! – dodała zielonowłosa.
– Pomyślę nad tym, dzięki! – Ayano po rozmowie poszła w kierunku swojej klasy.
Śpieszyła się, bo nie wiedziała która jest teraz godzina. Nie chciała się spóźnić na lekcję, ale idąc korytarzem wpadła na kogoś.
– Przepraszam! – powiedziała do jakiejś dziewczyny i nawet na nią nie patrząc szła prosto do klasy.
Gdy w końcu była w klasie, po kilku minutach zadzwonił dzwonek, a dziewczyna ze skupieniem uczyła się biologii. W czasie przerwy Ayano napisała do Info-chan.
Ja: Potrzebuje twojej pomocy.
Info-chan: W czym?
Ja: Mam pewien plan, ale mam trudność związaną z panią pielęgniarką. Co trzeba zrobić aby wyszła ze swojego gabinetu?
Info-chan: Mogę ci pomóc w zamian ,,nagrody". Wiesz o tym że usługi u mnie nie są za darmo.
Ta... Tylko jak zdobyć zdjęcia majtek dziewczyn z mojej szkoły? - pomyślała Ayano, a po chwili do głowy przyszedł jej wspaniały pomysł.
Powolnym krokiem zaczęła iść w stronę grupki dziewczyn omawiając w głowie wszystkie szczegóły swojego zamierzenia.
– Hej dziewczyny! – Ayano wysiliła się na uśmiech. – Widziałyście może tego kotka za liceum? Jest taki słodki!
CZYTASZ
Szepty głosu serca ||Yandere Simulator
FanfictionCzy pozwoliłabyś aby osoba którą kochasz była z kimś innym? Ayano Aishi jest dziewczyną, która postanowiła zawalczyć o ukochanego. Przez wszystkie doświadczenia, krok po kroku powoli staje się perfekcyjnym mordercą. Ale jak każda osoba ma zdolność...