10 maja 2017 r., środa
Dzień mijał zwyczajnie, ludzie byli przerażeni i tworzyli nowe teorie albo wykluczali. Jednak była jedna rzecz, którą Ayano dzisiaj się zdziwiła. Siedząc sobie i bawiąc się długopisem udawała, że słucha nauczycielki. Nagle do klasy weszła inna pani i coś powiedziała tamtej nauczycielce i ona zaczęła mówić.
– Muszę przerwać lekcje z powodu pewnej sprawy. Dziś do szkoły przyszedł pan detektyw, jak wiecie w związku z ostatnimi wydarzeniami w szkole każdy z was będzie przesłuchiwany – uczniowie zaczęli gadać między sobą i lekko panikować. – Nie martwcie się, nikt nie będzie od razu podejrzewany. Chodzi tylko o wasze relacje z tamtymi dziewczynami i czy widzieliście kogoś podejrzanego w okolicy i tym podobne sprawy.
Ludzie trochę się uspokoili i każdy po kolei po numerze szedł na wywiad z policjantami oraz z detektywem. Nadeszła kolej ciemnowłosej. Powiedziała prawdę, lekko przekłamaną ale jednak. Przyjaźniły się ale jako koleżanki i nic więcej.
Osana – gadały kilka razy w swoim życiu.
Amai – rozmawiała z nią o jej klubie.
Mai (różowowłosa dziewczyna) – nie znała jej.
Kizana – praktycznie nigdy nie gadały.
Oka – były przyjaciółkami, najwięcej z nich wszystkich rozmawiały ale nie widziały się w dzień jej śmierci, co było kłamstwem ale plotka polegała na tym że albo zmarła dzień później, albo uciekła, nikt nie znał prawdy bo nie odkryli zwłok.
Asu – były koleżankami, rozmawiały kilka razy.
Muja – nic o niej nie wiedziała bo jak skoro była pielęgniarką?
Były jeszcze poboczne pytania ale Ayano nie zwracała na nie większej uwagi, nie chciała aby ktoś uznał, że się stresuje albo ma coś do ukrycia.
Gdy minął wywiad wróciła spokojnie do klasy i nudziło jej się więc rysowała sobie i nie obchodziło ją co nauczycielka mówi.
***
Info-chan: Ayano, uważaj na ten klub fotograficzny, słyszałaś plotki?
Ja: Tak, o tym, że podobno mają zdjęcie zwłok Muji Kiny?
Info-chan: Właśnie o tą sprawe chodzi.
Info-chan: Masz uważać na siebie, będę cię bronić jako iż się "przyjaźnimy" ;)
Ja: Podobno mają też zdjęcie zwłok Amai Odayaki kiedy leżała w klubie kulinarnym.
Info-chan: Tak, to też jest prawdą.
Ze szkolnych plotek Yandere-chan dowiedziała się ciekawej rzeczy, klub fotograficzny ma zdjęcia porażonej prądem Muji oraz zdjęcie Amai całej we krwi leżącej w klubie kulinarnym. Info-chan przyznała, że to prawda więc to nie są tylko głupie domysły. Od tej pory musiała bardzo uważać na nich, bo wyglądają na bardzo uważnych i podejrzewają już kilkanaście osób.
***
Dobra macie taki krótki rozdział bo jestem miła ^^
CZYTASZ
Szepty głosu serca ||Yandere Simulator
FanfictionCzy pozwoliłabyś aby osoba którą kochasz była z kimś innym? Ayano Aishi jest dziewczyną, która postanowiła zawalczyć o ukochanego. Przez wszystkie doświadczenia, krok po kroku powoli staje się perfekcyjnym mordercą. Ale jak każda osoba ma zdolność...