ZeyneptenSabah baş ağrısı ve bitkin bir haldeydım yani öyle hisediyorum yanımda yatan pelini gördüm sonra gözlerimi kırparken tüm olanlar aklımda canlanmaya başladı ben nefes alamaz gibi hissettim yatakta oturma pozısyonuna geçtim yan tarafta beni izleyen keremi gördüm . Endişeli bir şekilde bana bakıyordu sanki hiç uyumamıştı ben ayağa kalktım biranda kalktığın için dengem bozuldu kerem anında tutmuştu beni kerem yavaş zeynep ilaçların etkisi daha geçmedi dedi ben bırak beni kerem bey ben iyiyim dedim ve kavaboya doğru gittim yüzümü yıkadım kendime gelmeye çalışıyordum . İştahım yoktu ama biraz yemek için zorlamam lazımdı kendimi pelinle de ilgilenmeliydim ..
....Kahvaltı istedim . Kerem her hareketimi izliyordu bakışları üzerimdeydi ben kerem bakma bana dedim kerem ayaklandı bana doğru geliyordu peline baktım pekin ağlamaya başladı zamanlaman çok iyi pelin kucağıma aldımm kerem odadan çıktı sinirle bunu kapıyı çarpmasından anladım ayla girmişti ayla kerem beye noldu dedi ben ayla kerem beyin bekçisi değilim ne olduysa oldu bizi ilgilendirmez dedim ayla daha dün sabah nasıldınız şimdik noldu birden töbeler olsun nazar var dedi ben ayla başım ağrıyor kahvaltı geldi sanırım kapı çalıyor yeyip ilaç içecem sonra pelinle ilgilenecem mamasını yapatım da sen yedir dedim ayla kafasını salladı ben kapıyı açıp kahvaltıyı içeri aldım bahşişi verdim sonra zar zor kahvaltı yaptım ilacımı içtim aylanın kucağımda huzursuz olan pelini aldım kucağıma anında güldü yumurcak bende onun gülüşüyle biraz olsun tebesüm ederken . Kerem içeri girdi hadi çıkıyoruk ayla pelin ve ben sen zeynep bugün izinlisin canın ne çekerse onu yapabilirsin dedi ben göz devirdim bunun kararını benim yerime siz mi veriyorsunuz dedim kerem ayla sen al pelini zeyneple bizim işimiz var dedi ben ne işimiz var dedim ayla pelini alıp gitmişti ben derin bir nefes aldım kerem babanla yüzleşme zamanın gelmedi mi ? Kaçarak olmaz zeynep dedi ben bu seni ilgilendirmez kerem kaçaraam da ben kaçarım dedim kerem elimden tuttu arabaya bindirdi beni mezarlığa götüreceğini anlamam zor olmadı kerem yanında olacam zeynep yüzleşmelisin dik durmalısın olanların sorumlusu sen değilsin kim olduğunu bilin dedi ben kerem senin benim yanımda olman gereken gün bugun değildi dündü ilk duyduğun şeyde bana hesap sordun dün sen olmasanda onlardan kurtulurdum babamla yüzleşmem içinde sana ihtiyacım yok durdur arabayı hemen dedim ani stopla durduk indim arabadan park vardı ben yürümeye başladım kerem sen zeynep farkında bile değilsin ben dün sana hesap sordum sorguya çektim ama seni suçlamadım demedım sen akınlasın bırlık oldun demedım sana bır soru sordum ve sen açıklama yaptığın an sorgusuz sualsız sana inandım bu sana guvendiğimi göstermez mı ve benım dusmanlarım var bunu o kafana sok kaç kere evıme gıren çalışanlardan casus yakaladım biliyor musun şuan sana yardımcı olmaya çalışıyorum izin vermiyorsun neden tamam berki bitirdik bu ilişkiyi ama bu konuda yanında olmama izin vermeme neden vermıyorsun dedi ben Çünkü kendi başımda ayakda durmam lazım senın hıç bir yardımın olmadan sensız de yapabılmelıyım eğer senın yardımına sana alışırsam sen olmadığında yerlerde olacam ben anladın mı ben bugun babama gıtmek falan istemiyorum yada yarın ben istediğimde giderim kendimi hazır hısettığımde kendimi güçlü göstermeliyim anladın mı ama anlamazsın sen bıldıgını yapar evrıvakı yaparsın akın olayını anlattığımda ıse bır kerede ınandın öylemi ister inan ister inanma anlatmak zorunda değildim dedim kerem ne zaman hazır olacaksın merak ediyorum doğrusu dedi ben bu seni ilgilendirmez dedim kerem bu seni ilgilendirmez bu seni ilgilendirmez ne bu tamam be umrumda değilsin yeter sen ne istersen yap tamam mı dedi ve arabaya binip gaza bastı ben taksi durdurdum kalbımın sesı keremın haklı olduğunu söylüyordu peki doğru zaman bugun müydü ? Bundan emin değildim işte!!
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Teen FictionKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...