47.bölüm(negatif or pozitif )

2K 69 6
                                    

1 ay 1 hafta sonra

Zeynepten

Sabah baş ağrısıyla uyanmıştım. Gece kerem geç geleceği için uykum olmasına rağmen onu beklemiştim uykumu alamayıncadda başım ağrıyordu kerem ayı gibi  uyuyordu kış uykusuna yattı mubarek ben pelini alıp aşağıya indim toplantısı olmasına rağmen uyanmamıştı benım sornum değil zaten geçen hafta benım haz etmrdiğim heriflerle ortak olacağı toplantıydı işime geliyordu. Telefonu çalıyordu bir hışımla  koşup açtım uyuyordu allaha şukur  ben  buyrun  dedim kadın  canım ya keremi verir misin  dedi ben  ben senın canın değilim canım sen şu ağzını yayyarak komusup havalı oldugunu sanan tikilerdensin ama ben senın o ağzını yırtar sonra diker bir daha degıl yaymak konuşamazsın  dedim kız  sen sanırsam  benim kim olduğumu bilmen ben keremin sevgilisiyim  dedi ben  o zaman ben kimim  dedim kız telefonu kapattı kerem  bir uyutmadın hatun kimle tartışıyordun  dedi ben nunara rehbere kayıtlıydı adı arzuydu ben  arzu kim kerem  dedim kerem  bilmiyorum kim  dedi ben  az önce sevgilisiyim dedi  dedim kerem  gerçekten açıklama yapacak halde değilim akşam içtim zaten durumumu biliyorsun toplantıya geç kalmak istemiyorum  dedi ben  açıklama yapma tabi ben kimim berki sen arzuya  beni açıklarsın   dedim  imamı anladı parmak sallayarak  bak zeynep bana hayla daha güvenmiyorsan benim sana söyleycek birşeyim yok arzu kimdir öğrenıp alşama sana açıklama yaprım  dedi ve lavaboya gitti   akşama beni evde bulursan açıklarsın ben dışarı gidecem biraz kafa dağıtayım sen dağıtıyorsun ya  dedim ve çıktım arkadan birşeyler söyledi takmadan  peline mamasını yedırıp bakıcıyı tembıhleyıp keremin cok sınır oldugu elbiseyı giydim miniydi kerem portokal suyunu içerken peline öpücğk komdurdum kerem portokal suyunu püskürttü kerem  hatun ben sana bu elbıseyı at demedım mı hatta yak  dedi ben  sanane   dedim çıkacakken kerem  geç çıkar yoksa  derken ben  ne yaparsın  dedim yanıma hısımla geldi portokal suyunu üzerime döjtü ben sinirden deliye döndüm  masadan uzak değildim üzerinde en sevdiği  gömleği vardı bu sanduviçlerini ketcapsız yeyemıyordu bende ketçapı uzerıne sıktım sonra topullumla ayağına bastım inlerken odama gidip göğüs dekolteli birsey gıyıp arabama atladım kerem ise kasları meydanda bana doğru koşuyordu ben orta parmak attıp gidiyordum nasıl ya bana açıklama yapma zahmetşnde bulunmaz anladım her gunkü gıbı aksi uyandı ama ben ona yansıtmazsam o da yansıtmazdı ve telefonla casusumu aradım coktan halletmışti ben demiştim o adamlarla ortak olmaycaksın diye şirkete girdim selin anında kadirle beraber yanıma geldi selin dayanamayıp  kerem eniştem nasıl oldu da bunu giymene izin verdi  dedi ben  selin sinirlerim bozuldu kalbını kırmayım çıkın 1 saat sonra gelin  dedim camdan dışarısını izlerken birden odama dalan kişiye baktım bilin bakalım kim kerem sayer kerem  al şunu giy  dedi ben  giymeycem git burdan  dedim kerem  bana ilk mez git diyorsun alt tarafı tanımdığım bir kız yüzünden bizi kavga ettırmek istemiş ve bunu başardı  dedi ben  bizi kavga ettiren senin bana açıklama yapacak kadar değer vermemendir  dedim  kerem  hatun sen benım ene değerlimsin sabahları bazen aksi oluyorum  dedi ben  bunaldım kerem ne zaman birşeyler yoluna girse biri çıkıyor arzu gibileri senin peşini bırakmıyorlar  dedim kerem  senden başka birine bakmam ben  dedi ben  sıkıldın benden diye düşünüyorum var 1 aydır bana eskisi gibi bakmıyorsun bile  dedim kerem  hayır su ortak olacagımız iş yüzünden yoğunum  dedi ben  ben o ahmetle iş yapmanızı istemiyorum kerem  dedim kerem  sebeb  dedi ben  bencilin tekş seni kendi çıkarları üzerine ortak  ediyor  dedim kerem  tüm sorun bu mu ahmet mi arzu mu ney zeynep karar ver ben senın işine karışıyor muyum ama illa ısrarcıysan arıyorum iptal ediyorum hiç bir işim senden önemli değil  dedi adamını aradı ve halledirdi . Ben şokşa bakarken kerem bana yaklastı saclarımı arkaya attı ve dudağıma küçük bir öpücük kondurup  bu akşam beraber sahilde gezelim olur mu telafı edecem senı bir daha ihmal etmeyi düşünmüyorum çünkü küçük bir bebek oluyorsun  dedi ben şoktaydım   olur yaparık birşeyler  dedim sonra kerem getirdiğii kıyafeti bana uzatyı giy dedi ben  söz giyecem hadi git yanlış anlaycaklar  dedim kerem  sana diyorum nikah7 basalımda sen ille ilkbahar düğünü istiyorsun  dedi ben  of kerem hadi git  dedim yanağını da öptüm ve gitmişti ah ben bunadamın dengesızlrıne alışacak mıydım HAYIR!!

....

Keremden

Haksızlık ettığımı anlatınca arkasından gidip gönşünü aldım berkide ahmetle ortak olmamam hayırlıydı benimde teredütleeim vardı. Neyse  giderken çiçekciye ugrayıp zeynonun şirketine senı sevıyorum hatun notlu orkide yolllatım mavi seçtim bunlar epey bahalıydı ama zeyno için değer ve benım paramın haddi hesabı yoktu nazar değmesin.
..

Demirle buluş efkarlı bey efendı yanlış anlasılıdı tokat yedi tabı bu kez beyza yanlış anladıgını anlayıp savaşın peşinde dolanıyordu şuan beyza bana yalvarıyordu savaşı arıyor açmıyor evinde de değildi ben tahmin ettiğim  yeri tarıf ettim o da gidiyordu bir de ipucu verdim dık dur ve hızlı konus  dedim aklo karışıp trıp atamaycaktı savaş bir ara dırek evlenme teklifi bile edecekti .

...

Zeynepten

Kerem gittikten 10 dakıka sonra  kapım caldı çiçek gelmişti kimdendi acaba  orkide mavı keremdendı senı sevıyorum hatunum yazıyordu ah benim romantık odunum mesaj atmıştım ve işlere yoğunlaşıp aceleyle bıtırdım ve dırek kuafore gıdıp fon cektırdım keremle boğazda buluşup hafıf seyler yedıkten sonra sahılde el ele dolaşıyorken midye gördüm benim her zaman yediğim midyecıydı dıye hemen ben istedim  keremle yarısa gırdık ben 10 taneyle yendım . 1 saat boyunca sohbet ettık kerem  butun negatıflıgım gıtyı huzur verıcı hatunum beni  derken ben  kerem midem bulanıyor  dedim kerem  zeynep iyi misin  derken ben cope kusuyordum kerem benı kucaklayıp hastahaneye goturdu nolur nokmaz mıdemdekileri yıkadılar . 😬 sonra test yaptılardı midem hatla daha bulanıyor başım dönüyordu hemşire normalde boğaz ağrısı yapardı ne baş dönmesı nede mide bulantusı olurdu zeynep hanım siz acaba döneminizde geç kaldınız mı  dedi ben  evet 3 hafta gecikti mevsimseldir heralde  dedim hemsire  eşiniz dışarda bekliyor galıba sız hamile olabılırsınız midyeden mıdenız bulanmış olmasın testlerde cıkacak  dedi ben hamile miydim kalbim hızlandı yok daha erken nolur olmasın yada olursa kereme benzeyn bır bebek olsun ay ben ne diyorum kerem içeri girdi doktor cıkabılırsınız dedı testlerı yarın alacak mışık zehırlenme degıl demir dusuklu veya baska seyden dedı anlamıştım ama kerem anlamamış panik olmustu eve girene kadar benı taşıdı ben  kerem ben iyiyim  dedim  kerem kafa salladı anlımı öptü ve yukarıya  cıkıyordu ben dayanamadım peşinden gitim benımeskı odama gırdınben içeriye girdim yatakta oturdu yastık tutatark ağlıyordu hemde sessızce ben  kerem bak iyiyim  dedim sarıldım duygu değişikliğinden bır de keremın ağlamasına dayanamadım bende ağladım bana sıkı sıkı sarıldı kerem  zeynep ben senı kaybedemem doktor  dedi ben  doktor test sonucunda ölecek demedı kı  dedim birden yuzumu avcunun içine alıp  bır daha ölecek değilim ölmek kelimesini soyleme  dedi hüngür hüngur ağlıyordu bana sarılarak brn  orda doktor baska bırsey dedıgı ıcın dakıldıysan o kasdeddıgı benım hamile olma olasılığımdı  dedim kerem geri çekildi idrak etmeye calısıyordu kerem  hamile   dedo ben  dur daha bırsey yok ben tahmını  dedim kerem ayağa kalktı gülüyordu hatta kahkaha kerem  bunu daha çabuk öğrenmenın yolu yok mu ha test vardı zeyno ben  gıdıp alıp geleyim  dedi ben  saçmalama yarın öğreneceyık hem yuzde 80 miydi neydı doğrulugu  dedim kerem gözlerini silip gidip alıp gelecektı bende midem bulandı aclıktı bu buzluktan dolnaları alıp tencereyle beraber salonda yıyorken kerem içeri girdi  hadı hatun .... hatun bence sen hamilesin bu tencereyı 5 kısı anca yer  dedi bem  midemi boşaltılar kerem nere  aç olmaycam  dedim tencereyı masaya koydurdu sonra benı tualete soktu ben bır turlu yapamıyordum keremin volta atarken gordum  noldu zeynep hamile misin kız mı erkek mı ay o 3 aylıktaydı hatun bırsey soyle  dedi ben iki elimi yana kaldırıp  çişim gelmedi dedim kerem 1 dakıka deyıp su şişesi alıp geldi içirdi bana neymiş çişim gelecek ama gelmedi suyu açtı yine gelmedi ben  kerem bak bu testı yaparım ama üzülmek yok  dedim gelmşşti çişim ahhah kerem  üzülmem cok cok bu akşam bebek yapma çalışmalatına başlarıl  dedi espiriyle karsılık ah ya değilsem ıkımıde hayal kırıklığı ve ben hazır mıydım .  Gıdıp testi yaptım keremi de sonra cagırdım geldi bekliyorduk kereme dedım 2 çizgi hamılesın demek 1 cızgı değilsin bekliyorduk hayatımda beklediğim en uzun dakikaydı deyebılırım😣

Avaba zeynomuz hamile mi ?

Acaba değil ?

Sizce hamile olsun mu olmasın mı ?

Bolum hakkında yorumlarınızı yazın? Votecıklerınızı de unutmayın

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin