Dikkat +18 sahne var okumak istemeyen okumasın . İyi okumalar vuslat zaman 😂
Zeynepten
Keremin dudaklarına yapışmıştım umarım itmezdi kerem çok sert karşılık verdi. Birden kendimi keremin kucağında buldum ellerimi keremin saçlarına daldırdım kerem beni arabanın önune yatırdı boynumu öpüyordu aşağıya doğru giderken ben kerem burda olmaz ayıp ama dedi kerem sana küsüp gidesim var ama bir o kadarda yanından ayrılmayasım sen nasıl birseysin dedi sonra yeniden dudaklarıma kapandı öpüşüyorduk ben kucağına aldı arabaya soktu karşı koyamıyordum birden öksürğk sesi geldi savaş zeyno kerem hadi açım ben bu işten sonra sözün var sonra sevişirsiniz dedi ben kızardım kerem arabadan çıkıp yumruğu attı ve kerem önde direksiyona geçti savaş da yan koktuğa ben arka koltukta oturup etrafa bakınırken keremin çenesi kasılıyordu birden ani bir stopla durdu kerem in dedi savaşa bakarak savaş ha yaptı kerem yüksek sesle in savaş in paran var sonuçta arabanı o yerden alıp gidersin dedi savaş söverek inerken banaa baktı kerem sana gelince öne otur dedi ben emredersin sesinin tonunu düzelt dedim kerem bir bakış attı ben demine kadar düzeldiydin noldun birden dedim kerem kemerini çözdüü ve beni belşmden tuttuğu gibi öne oturttu ön derken şuan keremin kucağındaydım demekk ki neymiş arka koltukta da kemer takmak önemliymiş kamu spotumuzu da verdıysen geçelin şuanki duruma kerem beni bırakmıyor bir eli dıreksiyondayken bir eli bacağımdaydı yavas yavas yukarıya cıkıyordu ben yapmasına engel olamıyordum utancımdan keremin boynuna gömmüştüm yüzümü derken elbise giyiyordum kerem donumu aşağıya indirdi ben yapma dedim tıslayarak kerem dudaklarımı öpüyordu seni sevşyorum ve şstiyorum en yakın hotelde durmamız lazım dedi sonra beni bastırdı erkekliğüni hisetmiş hatta inlemiştim tahrik oluyordum içimdeki aslan uyanıyordu keremi öpmeye başladım boşver hoteli arabayı durdur dedim derken kerem 5 dakika sonra kucuk evler var oraya gıdeceyık dedi araba durdu kerem beni elimden tuttu arzuyla tutkulu bakıyordu benımde ondan farkım yoktu o küçük evciklere yaklaştıkca kalbım küt küt atıyordu bir adama fazlasıyla para verdi ve anahtarı aldık aldığımız an eve girdik ve kerem telefonuyla bırını aradı buranın adresını soyleyım benım bedenıme gore kıyafet istedi dışardakı adam guvenlıkcıydı ona bırakacaktı ben kıyafet mi dedim kerem evet kıyafet bıraz sonra yırtılacak zeynebim dedi sesindeki tını beni deli etmişti zaten kerem beni öptüğü gibi duavara dayamıştı elli kalçalarıma gidiyordu kalçalarımı tuttu gibi kendine bastırdı ağzımdan ufak çaplı inleme çıktı keremin hoşuna gidiyordu elbiseyi bir çırpıda yırtmıştı karsısında tek sügenleydim utanmam gerekirken bende keremin gömleğini yırttım kerem hatunn dedi kucağına almıştı bu kez beni sehpaya oturddu boynumu emiyordu derken ağzından çıkan kelimeler seni uyutmaycam sana doymaycam hatun dedi ben yanaklarından tuttum ve dudaklarına yapıştım kerem ağzımda gezintiye çıktı son iç çamasırıımı cıkardı ağzıyla göğsüme doğru inerken birden beni döndurdu ve kendi bedenine bastırıyordu kemrini çıkarmıştı pantolununu indirmiş boksorle karsımdaydı aynadan bakıyordum suanki halim dişli bir kadındı ben bua damı başkasıyla paylaşamazdım kereem boynumu emiyor eller alt kısmamı kendine bastırıyordu aniden beni kendine çevirdi ben keremin boynunu emdim sonra kaslarına doğru indim keremin hoşuna giden sesler cıkardıgını duyuyordum bokserını cıkardım ellerim titriyordu . Kerem beni ayağa kaldırdı beni yatağa doğru götürdü yatırdı öpmeye başladı kerem aşağıya doğru ilerliyordu inleme seslerimi hiç soylemeyım kerem seni istiyorum sonsuza kadar durmamı istersen zor olacak ama derken ben onu kendime çektim hızla öpmeye başaldım keremi altıma aldım keremin vucudunda bır dolasdıktan sonra kerem aceleyle kontroşu eline aldı ve boynumu öptü sonra kulağıma yaklaştı bıraz acıyabilir dedi sonra yavaş yavas içimde hisediyordum onu gözümden bir damla yaş aktı ama sonra zevke dönüştü kerem hızlanıyordu keremin omzunu ısırmış olabilirim ama bu onun hoşuna gitmişti o değil korunmamıştık hamile kalırsam ama hiç umrumda olmuyordu kerem benim anlımı öptü hatunum benim canım herşeyim demişti ben göğsune sarıldım beni göğsüne almıştı ben onun dudagına yavas ama tutkulu öptüm birden beni sırt üstü yatmamı istedi ayaklarımdan basladı boyun girintime kadar öpücüklerle yukarıya geldi yeniden istiyordu anlamıştım tekrar içime gömülüyordu inlemelerim keremin hosuna gıddıkce hızlanıyordu birden içimdeyken beni kendine döndürdü ve sertçe şehvetle öpmeye başladı sana doymak mümkün değil dedi ve içimden çıktı sonra uyu birtanem dedi göğsunde uyumuştum ..
....
Keremden
Artık dayanamıyordum bir yer buldum oraya girdik ve hatunumla sevişiyorduk doymuyordum tekrar tekrar onunla sevişebilirdim ama yorulmasını benden sıkılmasını istemiyordum omzumda uyuyuşunu izliyordum saçlarını öperken kapı çaldı dıkatlice kalktım ve guvenlik kıyafetleri getirdi teşekur edıp yollattım zeynebim uyuyordu bende kıyafetlerimizi sehpaya koydum ve zeyno kerem demişti yanına gittim acıktım ben dedi ben tamam halederiz kalk bir duş alalım dedim hatta o kalkmadan kucakkadım banyoya girdik zeynepin saçlarını şampuluyordum ve bunu zevk alarak yapıyordum zeynep sen benim saçlarımı daha cok sevıyorsun dedi gülerek ben e çok güzel buzur asi hırçın inatcı sexy ve nefes almamı sağlayan herşeyim onlar senin parcan ve bir daha kesmek yok dedim zeynep hahha biliyorduuum . Ve kesmeyi tekrar isteyceğimi sanmam dedi sonra ovacakla beni ovdu sonra ben onu derken duşumuz alırken zeynep dudaklarıma yapışmıştı sadece doymayan ben değilmişim bir vuslat da banyoda yapmış olduktan sonra giyinip eşyaları alıp bir resturanta girdik zeynep denizi izlerken onun yerine ben seçtim yemekleri . Zeynep denızı ben zeynomu izlerken ben deniz çok seviyorsun galiba dedim zeynep çok seviyorum dedi ben benden fazla sevdiğin belli dedim zeynep beni denizden kıskandığını söyleme dedi ben senin birtek beni ve pelini sevmeni isteycek kadar cok kıskanıyorum denızden bıle kıskanırom bencilce ama seni gözlerine bakan herkesden kıskanırım cunku derken zeynep elimi tuttu öptü ve benim denizim sensin deniz çekilse su kalmasa benim denizim sen olursun arkadasım üzse arkadasım olursun benim gözlerim kimseye sana baktığım gibi bakmaz kimseyi seni sevdiğim kadar sevemem dedi sonra fısıldayarak kimseyle seninle seviştiğim gibi sevişemem sevemem anladın mı seni bu kadar seven bır kadınla berabersın ve bos kıskanclıklar yerıne her zamanımızı böyle yaşaylım dedi ilte o an doğru kadınlaydım ve bunu anlamam beni mutlu ediyordu ben ben seni paylaşamam bunu bil başkasıyla derken bile bir huzursuz oldum deerken duadağıma küçük bir öpücük kondurdu ve yemeklerin geldiğini söyledi ymdklerimizi yerken zeynep hozlı hızlı yiyordu biran bana bile dadanacak sandım ama zeynep ne bakıyorsun ye yoksa ben yeycem onlarıda dedi sonra geriye yaslandı doydum cok guzelmiş ... ah dedi ben noldu zeynep noldu dedi zeynep kızardı yok birşey iyiyim dedi ben anlamıştım ... neyse üstüne gitmedim saat epey geç olmuştu elini tuttum ve beraber eve gidiyorduk zeynep sarsıntıda uyuya kalmıştı gülmüştüm bu haline derken evin önüne durduk ben zeynebi alacakken zeynep aniden gözlerini açığ bö dedi beğiledim kafamı çarptım sinirle baktım zeynep gülerek başını çarpmanı istememiştim adamım gel öpeyim geçer dedi ben dayanamış öpme iyiyim dedim zeynep arkamdan kolup sırtıma atlamıştı bacaklarını tutuyordum şuan Çocuk gibisin zyenp dedim zeynep öylemi birdaha bana çocuk dersen ısıırırım kulağını dedi omuz silikip e buda çocukluk dedim ve zeynep kulağımı ısırdı inledim sonra onu koltuğa attım içeriye giren selin biran için gelmeyceksiniz sandım dedi ben hoşgeldin baldız dedim selin hoşgeldik enişte dedi zeynep seline kahve yaptı pelinle ilgilenmeye cıktım...
Zeynepten
Seline kahve yaptım selin sende bir güzellik var yüzüne renk gelmiş abla dedi ben kızardım selin zeynep söyle hemen noldu dedi ben elimdeki yüzüğü gösterdim bana sarıldı tebrik etti selin ama bunda kızaracak ney vardı dedi ben dırsek geçirdim siz olmuşsunuz dedi o an selinin ağzına elmayı geçirdim . Ve kahveyı önüne koydum . Selin anla anlatt ya nolcak dedi ben çüşş selin dedim selin şaka yaptım daha fazla ne kadar kızarabıldığını ölçecektim dedi göz devirirken pelin keremin kucağında uyuyordu ve mutfaaga geldiler ben neden aldı pelini dedim kerem canım çekti özledim kızımı dedi ben allahım bu ne güzel uyuyor dedim kerem e annesıne cekti dedi ben döverim seni dedim kerem ben o gerizekalıdan bahsedmedım zeynep senden bahseddım dedi ben kendi kendime söverken selin neyse ben gideyım yarın şirkete geleceksin değil mi kadir sordu seni dedi ben evet gelecem 10 olunca ordayım dedim kerem işe gitmeni istemiyorum dedi ben kerem o şirket babamdan kalan tekşey ve orayı yönetecem bu tartısmaya açık bir konu değil dedim kerem oflayıp odaya gitti selin de gitti ben oflayıp etrafı temizleyip yukarıya cıktım kerqem elinde vıskı barpdagıyla camdan dışarıyı izliyordu ben kerem ben hem .işleyen hemde çocuguma zamban ayırabılen bırıyım ha senı de unutmaylım söz kerem sizi ihmal etmeycemm dedim kerem söz mü hatun dedi ben söz adamın söz dedim dudaklarıma öpücük kondurdu sonrada beraber uyumaya koyulduk ...
Yeni bölüm sizlerle umarım begenırsınız ve yorumlarınız gelirse daha erken bolum gelirrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Fiksi RemajaKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...