36.bölüm (1 tl)

2.1K 101 11
                                    

Keremden

Sabah sızdığım araba koltuğundan bellimi tutarak kalktım başım ağrıyordu . Derenin şirketine sürdüm dünkü kız kaçmıştı . Kız gider ayak para almıştı cüzlanından neyse umursamadan şirketine gidipp park ettim  sözleşmede bir kaç değişiklik istiyordum diye şirkete erken gelmiştim derenin sekleteri kahve içiyordu sırf ayılsın dıye dün gece dağıtmıştı kesin.. derken beni görünce ayağa kalktı  deren hanım gelmedi kerem bey saat 7di  demişti ben  odasında beklerim   dedim odasına bodoslama girdim derken koltukta sexy bir pijama mı derler şu sosyetik hatunlar giyer . Ama deren dizlerini karnına çekip uyuyordu ben uyandıracakken hareket etti yüzünde mırluk ve dudağında kabuklanmış yara vardı sırt dekolteli pijamasından belindeki morlukları görmemle çenem kasıldı  .... derken hözlerini açtı ilk umursamadı sonra üzerine baktı hıh derken yere düştü ayaklandı üzerine oijamanın dıyer parşçasını giyip bağladı  insan kapıyı çalar    dedi ben  şirketteki çalışanının burda olduğunu bilmiyor deren hanım bende sizin burda bu kılıkta olduğunuzu bilsem girmezdim  dedim deren  görmediğiniz birşey değil kerem bey  dedi ben  zeynep olmadığının bir kanıtı biz zeynomla yatmadık  dedim deren kahkaha attı  tabiki ben kendimden bahsetmiyorum kerem bey başka kadınlardan bahsettim  dedi ben ona doğru yaklaşırken  bu kez kolumu tutamazsın bu kez beni koramazsın  derken bağırdım  yeter ben buraya sözleşmeyi derken deren kasadan aldı ve  fes edildi  ben senin peşinden koşmaycam analadın mı  dedi ben  bir kaç sey değiştirecektim deycektim  dedim sinirle deren  kerem bey 1 .000.000 hesabınıza geçecektir ben fes eddim hadi kapı orda  dedi  ben  batarsın ve bu benim işime gelir  dedim  deren  hiç sanmıyorum bende akıl var neyin ne oldugunu veya zararı nasıl düzeldeceğimi çok iyi bilirim kerem bey  dedi ben  senin paran benim hesabıma geçemez bendeki sözleşmeyide yırttım sayın deren hanım  dedim deren yerden kalemi aldı sonra  ah  dedi ben  senin bu halin ne deren hanım   dedim bilmiş bilmiş bakıyordum deren  o bakışı biliyorum zeynep olsaydı o adamı hallederdi ama bu kez savaşmadı zeynep berkide bu kez ölmek istedi ha  dedi gözlerime bakarak ben ağzımı açacakken deren  ama ben zeynep değilim berkide bu şekilde hayata devam etmeliyik şimdik çıkın  dedi  ben kapıyı çarpıp çıkktım neye inamam lazım neye inanmamam deren benimle çok pis oynuyordu aylayı bulmam lazımdı...

Derenden

Kapıyı çarpıp çıkınca koktuğa attım sekleteri  çağırıdım ben  selin buraya gelecek geldi anda  dedim çok özledim napiyim neyse derken başka bir elbise giydim ve masayı toparlarken bu aksam cocuklar için bir yardım gecesı var mutlaka gidecektim  derken kahvemi getirdi sekleter  kahvaltı yapmaycak mısınız  dedi ben  yapmak istesem söylerdim  dedim bundan sonra kimseye samimi davranmaycam kahvemi çalan kadir içeriye girdi  tam dosyayı bana gösterecek kapı yıne caldı gır dedım selindi ben  kadır sonra selinle konuşacam  dedim  selin  deren hanım bir hata mı yaptım siz söyleyin ben düzelecem söz valla bir daha yapmam kovmayın  derken ben  selin yeter çocukkende suç işlediğini düşündüğün an böyleydin  dedim selin  siz nerden  derken ben  ben zeynepim deren değil  dedim gözleri doluyordu ben sarıldım  anneme söylemek yok çünkü bilmemeli anlatacam herşeyş analtacam  dedim selin  kerem çok sevinecek  dedi ben  o inanmıyor serkanın oyununa geldi  ben  herseyı her noktasına anlattım selin şokla dinledi selin  ben yanı sana deren deycem belli bir süre konuşmaycam yanı anneme söylemeycem  dedi ben  aynen  bak bana güven ben bir çare bulacam  dedim selşn bana yine sarıldı sonra işine yolladım patrondu onunda burda bir hakkı vardı bende onun iyi olduğu alanda başa geçecekti yeri hazırdı .. kadir ve selinde bu kaşkşamki yardıma katılacaktı bildirmiştim ben kendime ev bakmaya doğru gidiyordum gözüme boşuna kestirmedim bahçeli ferah 1 katlı yatağı çatı katında çatı katını 2 katlı dıye saymadım yani neyse mutfak büyük salonda banyo toalet kıyafet odası  vardı  genişti tek yanı oda vardı fazladan derken fiyatı da uygundu dekoru bile tamamdı bir kaç tablo birkaç süs tamamdı derken emlakçıyın karşısında konuştuğu adam keremdi lanet herif ben  senin ne işin var  dedim kerem  senden önce ben bakmak istedim  dedi ben  hade ordan  dedim emlakçı  hanginiz fazla verirse o kazanacak 3 kere yazacaksızız gostereceksınız  dedi ben sana bilirim sen görürsün kerem bey ha sen misin inatlaşan  bu evın fıyatı 260.000 euroydu ben 300 .000 euroya yuvarladım kaldırdım kerem 400.000 yapmıştı bende ıkıncı raunt 800.000 euro yazdım kerem 700.000 yapmıştı benımkını görunce siniri bozuldu bu defa emlak  bu son kagıt katlayıp bana vereceksınız  dedi ben sen görürsün bakışı yaptım ve yazdığıma çok güleceksiniz kerem de bende zarfı verdik adam kereminkini  açtı 1.200.000 euro yazmıştı oha  ben  kerem bey ciddi ciddi o  parayı verecek misiniz  dedim kerem  yenilgiyi kabul etti açmayın o kagıdı  dedi ben  yok açın ben ne yazdım görsün  dedim emlakçı açtı 1tl yazmıştım kerem boşuna o kadara aldı evi kerem dişlerini sıkıyordu ben  güle güle kullan  .... evden bahsetmedim beynini diyorum kullanmalısın ara ara kulan  dedim göz kırptım  evden çıktım zaten uyturuktu hade ordan ben bilirim paranın sorun olmadığı bir emlakçı oraya gittim adam deminkinin küçük bahçelisini gösterdi ev aynı tasarımdı . Bende tuttum . Yani satın aldım direk  . Derken evi gezerken  bir ses geldi ben  kimsin  deyerek çatı katından inerken ansızın çatırdadı ve düşerken biri tuttu ben kafamı kaldırdığımda öfkeli bir kerem görüyordum . Ben geri  çekildim  hayırdır ? İstersen fazlasıyla karda bırakacak bır para vereceksen  satabılirim  dedim kerem kolumu sıktı moradı yeminle inleedim dünden moraran yerlerimdi kerem  acıyor değilmi benden uzak dur  dedi ben  hatırlatırım sen karsıma çıktın  dedim kerem  ben çıkarım sen çıkamazsın  dedi  ben ara bölgesine yerleştirdim  sakın bana bir daha Dokunma anladın  dedim evden çıktım ve koşa koşa arabaya bindim sen kaşındın kerem !! o gün beraber seçtiğimiz elbıseyın aynısını gıdıp satın aldım ve akşama hazırlandım kesin sende orda olacaktın .

Keremden

Evde oturyordum deren hanımın oynuna gelip zarar ettim gerçi bende para bol sorun değil ama 1 tl yazfı 2 yazsam ben kazanırdım böylelikle emlakcı evın ucretı neyse soylerdı tam fıyatını odeyıp alınırdı bn bır anlık öfkmme hırsıma yenildim .. evde olanları boş bulunup demir ve aliye anlattım ilk  boş baktılar sonra kahkaha atmaya başladılar  deren sjsjj seni iyi hsjjsj kafaya getirdi 1 tl ha ajajjsj dedi ben  kesin lan  derken pelin ağlıyordu yeni bakıcı kucagında geliyordu ben  davete gidecem pelin size emanet  dedim leylayı aradım o da gelecekti . Ben üzerime siyah gömlek geçirip davete  doğru yol aldım .....

Kadir

Selinle bende  yardım gecesıne gıdecektık bende selinin yanına gıttım ben  selin nasılsın  dedim gülümsedi  ıyıyım kadır bey sız  dedi ben  iyiyim akşamki davete birlikte gidelim  mi deycektşm ben sizi alırım  dedim selin aa davet vardı geç kalcam eve bırakabılır mısın benı sonra benı zahmet olmasa alabılırsınız evden  dedi birden paniklemişti bu haline sırttım gamzelerine odaklanasım gelmiyor değildi beyse arabada dışarıya bakıyordu ben  bir sorun mu var  dedim selin  yook neden ki  dedi ben  hiçç  derken tarıf ettığı yere geldik birşeyını dusurdu ben alayım o alsın derken tokuştuk ikimizde alnımızı tutuyorduk cıddı bır sekılde bakısırken bırden kahkaha atmaya başladık selin  kalın kafalı dedıklerı bu olmalı senın sayende fontoten surmek zorunda kalcam  dedi ben  sen çarptın artı en azından sen makyajla kapatırsın ben onu da yapamam  dedim gülümsedi ah ... selin  8de alırsın beni kadir  dedi ben kafa  salladım ve eve girdi bende eve gıdıp  hazırlandım ..

Selin

  Ne gundu ablamın yaşadıklarını sklamak zorundaydım . O kerem gerizekalısına kafa cakasım vardı neyse derken iş çıkısı kadır beni bıraktı hoş cocuktu aliden sonra kendimi kapatmıştım alinin bana göre olmadıhını gördüm ve hayatıma devam ettim kadır ilgimi çekiyordu ama belli etmiyordum o da belli etmiyordu zaten bu işe gırelı de çok olmamıştı ama kadırı bır yerden hatırlaycaktım da hayırlayamadım  arabadan iner ayak tokuştuk kahkaha attık göz gözeydik ne güzel bakıyordu kirpiklerine rimel surse boyle durmaz ...

..........

İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin