7.bölüm(mantikli düsun )

6.6K 219 8
                                    


Zeynepten

Sabah selinin yasemin sabun kokusuyla uyandim parfum kullanamazdi alerjisi vardi ben yavasca kalktim ve aşagiya indim selin arkamda sinsice gelip bö yapti ben ciglik attim selin abahhahs korkak dedi ben peşinden kostum ve patakladiktan sonra kahvalti yapmaya başladık börek yaparken selin un atti bana ben de ona somra boregi koyduk fırına etrafi ve gablari selin yikadi ve temizledi ceza neyse kahvaltinizi yaptik borek bir harikaydi derken saat 14.00 bile oldu esyalarimizi alıp arabaya koyduk ve surmeye basladım sarko soyleyerek suruyordum saclarim ruzgarda ucusurken seline baktim telefonla ugrasiyordu neyse annem evdeydi biraz anamla da ilgileneyim anneme kahve yaptim ve beraber içerken annem nasıl gidiyor isin dedi ben guzel hersey yolunda dedim annem o adam kerem çok zengin aslinda yan yana dusununce dedi ben anne yapma sinirimi bozma yoksa yemin ederim izin bile almam dedim annem ask karin doyurmuyor mantikli düşun dedi ben anne sen babamin parasi icin mi evlendin dedim annem hayır dedi ben o halde dedim annem bunu düşun dedi

ben dayanamadim kalktim esyalarim zaten arabanın bagajındaydi evden sinirlice arabama bindim ve keremin evine gidiyorum annem bile boyle konusursa sus zeynep sus sinir olma eve gittim çaldım kapıyı kerem açtı ben girebilir miyim dedim kerem yarin gelmeycek miydin dedi ben farkeder mi kerem bey dedim kerem gir pelinde seni ozledi dedi siz saniyorsunuz ki yumusakca soyler sert bir tavirla konusuyor hep ben benim de burnumda tüttü dedim annem ariyordu ben açtim efendim anne dedim annem bana kizabilirsin ama hakliyim dedi ben benim hayatimi yonetmeye calisma agzimi actiracaksin dedim disardaydim arkamda kerem vardi annem aç agzini dedi bende doktum babam senin yuzunden intihar etti anne seni bu anormal dusuncelerinden ve birilerini yonetme duygun yuzunden işi degil sen intihar etmesine sebeb oldun sen eger işini maffedecek kadar salak olacagina öl demesen şu an babam yanımizdaydi dedim sonn kelimeleri soylerken sesim titredi gozlerim doluyordu bunu var 1 sene icimde tuttuyordum telefonu kapattim ...

Arkamda olan kereme bakasım yoktu allahim patronum bunlari duymasa daha iyi olurdu arkamı dondum kusura bakma dedim yanindan gececektim önüme geçti izin verme seninyonetmesine senin yerine seçimler yapmazsına izin verme ben verdim halim bu bana kızımı verdigi icin sansliyim ama kizim anne olamayacak biri dogurdu ve kizım annesiz kaldi ve bunlar annemin kararlarini dinlememle oldu dedi

Annesi mi zorladi dogru ya ayla birseylerden bahsettiydi ben zaten öyle bir niyetim yok dedim iceri girdim ve pelini aldim ayladan ayla da evine gitti ben peline gulerek bakıyordum tirnaklari kesmem lazimdi yuzunde bir kac cizik vardi ben dikkatlice keserken kerem gozlerini kapatiyordu bitince tamamdir dedim pelini kucagima aldim kokladim ne kadar ozlemişim pelinde halinden memnundu kollari omuzlarimdaydi guluyordu kerem seninle bir konuda konusmam lazım dedi ben tamam dedim pelinde uyuyordu zaten uyudu ben yatirdim ve aşagiya iniyordum ....

Keremden

Zeynep ve pelin arasinda bağ gördüm pelin resmen zeynebe güluyordu ben aliyle konustuklarimizi dusundum bir teklifde bulunacaktim derken zeynep aşagiya geldi ben gel otur dedim zeynep soyle kerem birsey mi yaptim dedi ben salı günü kokteylide sen bakici olarak tanitmaycam dedim zeynep ne aćik konusur musun dedi ben kizımin annesiyle bosandigimizi herkes bilir ama bir yandan bir adam var iş adamı o da aileye onem verir sevgilim olarak rol yapar misin dedim zeynep saka yapiyorsan hic komik degil dedi ben ben şaka yapmam zeynep dedim zeynep kerem sayersin sen orda gazetecilerde fotograf cekecek ve ben bunu kimseye aćıklayamam dedi hakli ben parayi basacam tek gazeteci bile girmeycei dedim zeynep ben bunun yapamam dedi ben pelin için insanlar aciyarak bakacak ve uzun sure kalabaliga giremedim herkes uźuldum senin icin deycekler ve ben bunlari tahamul edemem dedim zeynep bunu bana yapma kerem pelini mahana etme dusunecem dedi ben lutfen dedim .....

Zeynepten

Keremin bana soyledigi seye şok oldum ama belli etmedim ama olmazdı yapamazdim ... saat 18.30 oldu ben mutfaga gectim makarna yapmaya basladim bir yandan bulaşıklari yıkadım sonra makarnayi suya koydum sonra yerleri siliyordum kerem iş yapasın var galiba dedi ben kafa dağitmak lazim dedim sonra kapi caldi açtim annem vardi karsimda ben kerem makarnayi 10 dakika sonra sondur ve tabaklara koy ben gidip gelecem dedim ceketimi giydim ve annemle yuruyorduk annem sen gerçekten ciddi misin soylediklerinde dedi ben anne o an sinirden soyledim dedim yalan tamami gercekti ama annemin uzulmesini istemiyorum annem ben senin iyligini istedim dedi ben bana karismazsan daha cok iyi olurum dedim annem soz seline soylemedin degil bana soylediklerini soyleme dedi ben o an anladim ki benim seline soylememem icin gelmis ben git anne resmen benim seline soyleyecegimden korktugun icin burdasin ben gidiyorum dedim ve geri eve dondum kapiyinactim sinirle mutfaga girdim ve makarna yiyen keremi gordum mutfakta yiyordu ben ben odama çikyorum birsey istersen seslen dedim kerem sen iyi misin dedi ben iyiyim bomba gibiyim dedim kerem ziyani sevmem gec ye dedi hakli ben oturdum yavas yavas yedim ve kalktim peline baktim uyandi sutunu hazirladim ve verdim içti kucagimda uyuyordu ben de dusun dusun sinir oluyordum ....

Keremden

Zeynep sinir oldu duramiyordu bix torbasini patlatacak kadar kizgin kirgin hersey vardi ve kotu oldugunu anladım emir verdim ye dedim ve laf yetistirmedi ve onan gercekten ciddi bir siniri bozzuldu neyse yedikten sonra yukarı cikti bende yarim saat sonra yukari ciktim ve pelinin odasindaki yataga oturdum ikiside uyuyor onlari izlemeye basladim guzel bir sekilde yanlarina yattim derken zeynep kimildandi ve omzuma dogru geldi uyuyordu ama huzursuzdu yüzü ben onlari izlerken gözlerim kapaniyordu ve uykuya daldim ....

Biraz kisa oldu kusura bakmayin votelrrinizi ve yorumlarinizi bekliyorum

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin