KeremdenBüyük gün zaar zor birkaç saat uyumuştum . Hazırlandıktan sonra pelinin yanına gittim o kadar eninim ki o zeyneptı ama bir belki de var yani neyse öğlen 14.00de de zeyneple buluşacaktık neyse saat 10.00doğru şirkete uğradım bir kaç imza atmam lazımdı . Biri girdi içeri aliyle yanında saçları uzun boylu güzel bir kızdı . Ali bu leyla su solmaz yeni tasarımcımız . dedi ben memnun oldum çalışmalarını bana gösterir misiniz dedim leyla tabi kerem bey dedi ben ayaklandım leyla beni tanımadınız gerçekten mi dedi ben nerden tanıyorum dedim leyla parkta ben kuzenimle ilgilenirken tanışmıştık sizde pelinle ilgileniyordunuz dedi ben iş yoğunluğundan hatırlamamışımdır neyse benim çıkmam lazım sonra görüşürük dedim hastahaneye doğru gıdıyordum saat oniki bucuktu 13.00de orda olacakdım ...
.....
Selenden
Epey stres yapmıştım saat 10dan ıtıbaren bekledim ve sonunda dna testını aldım ve dığerıyle değiştirdik erkenden haledebılmem ıyıydı üzgünüm deren henüz değil . Neyse şuan eve geri gıdecektım ....
Keremden
Sonunda hastahanedeydım arabadan indim gözlügümü arabaya bıraktım içeriye girdim dna testini istedim bir adam bana doğru geldi uzattı ben zarfı alıp dışarı çıktım derin nefes alırken arabaya bindim ve zarfı açtım katlı olan kağıdı yavaşça açtım yüzde doksandokuz kardeş değiller yazısıyla sarsıldım sonra isimlere baktım doğruydu direksiyona vurdum . Boşuna umutlanmıştım ... ali arıyordu ben kapattım yüzüne mesaj olarak dnanın sonucunu söylemiştim. Sonra buluşacağımız yerin konumunu attım derene ben artık eski kerem olacaktım o zeynebim değildi ...
Zeynep gitti bunu kabul et kerem restoranta gidip oturdum self servısdı deren üzgünüm geciktim de burası kafe dedi ben fazla zamanım yok kahve içerik dedim deren söyleseydiniz ben yeyip gelirdim kerem bey garson da yok ben gidip alayım ne istersiniz dedi ben extra sıcak kahve dedim neden bunu istediğimi bilmiyordum 5 dakika sonra tepsıyle geldı kendine poaca aldı ben mersi bu exra sıcak değil dedim deren imkansız epey sıcaktır o dedi ben parmağımı soktum sence sıcak mı dedim deren sen iyi misin sıcak o dedi ben kanıtlasana dedim deren eğer ortağım olmasaydın üzerine dökerrdim şikayetin varsa git yapana söyle buraya kahve içip sohbet için gelmedik zaten dedi zeyneple farkı zeynep yapar deren söylerdi ben üzerime dökecek cesaret sende yoktur deren dedim deren omuz silkinip satış raporlarınız gayet iyi ve sizin ve bizim imzamız olan ürünleri internet üzerine satıma koymak istiyoruz dedi ben internet üzerine yerine mağza açsak daha karlı oluruk dedim deren ikisinide yapabilrik dedi ben fazla uzun işlerle vakit harcayamam ben dedim deren kerem bey ben internet işiyle ilgilenirim sadece sizin onayınız lazım dedi ben onaylamazsam dedim deren daha düne kadar olumlu bakıyordunuz şu tavırlarınıza bakın dedi ben ben sadece internet sorunlarıyla uğraşmak istemiyorum senin şirketin hata yapmayacağı ne malum hem sen bu sektörde ne kadar iyisin daha akıllı ev sistemlerinizi göreceyik dedim deren siz bize şans vermiyorsunuz 1 ay deneme süresi verebilirik değil mi dedi ben kendinizi savunmuyorsunuz bile dedim özgüveni yok ne kadar iyisin dedim idialı konusmadı deren benim size idealı süslü cümleler kelimeler israf edecek zamanım yoktur size sadece izle ve görün derim ama sizin o kafanız almaz bence dedi ben sen bana ne demek istediniz beyınsız bırıne mı benzıyorum siz benim kım olduğumu bilmiyorsunuz deren hanım benim ortaklığımı değerini bilin sizinle ortak olmayı kabul etmemiz sizin için avantaj deren hanım o yuzden ben ne dersem o dedim deren bu ne küstahlık sizle bu gidişle sizle ortak da olamayık dedi arkasını döndü ben sizin salaklığınız dedim deren kahveyı üzerime fırladdı ah dedim deren bana yaklaştı kahve sıcak ama siz o kadar soğuk gıcıksınız ki acaba siz kendinizden başka bir sey beğenir misiniz dedi sonra deren ha asıl sizin bizi kaçırmanız salaklık ben kozan holdinge şartlarla gidersem o şartlara uyacak ve siz öyle bir rakip oluruk ki inanamazsınız o yüzde bu akşama kadar bize haber veriniz yoksa kerem bey duvara toslarsınız dedi haklı bir payı vardı ama sinirden ayağa da kalkmıştım deren çıktı kafeden arabasına doğru gitti sonra arabaya yaslandı başını tutuyordu ben üzerimi silerken arabama doğru yürüdüm arabama bindim sürüyordum yerde yatan dereni görünce hemen stopa basıp yanına koştum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Teen FictionKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...