Zeynepten
Kerem öfkeyle baktığı adama bakınca geniş omuzlu yanağının yan tarafında yara izi ama bu yakışıklılığına engel olmamış karizmasından eksiltmemiş iç sesimi duysa kerem heralde bana daha kötü bakardı adam sakin ol kerem biliyorsun ki benim abimdi düşmanın o patlamada sizi kurtaran da bendim dedi ne patlamasından bahsedıyordu bu adam .. kerem sen mi kurtarmaya çalıştın beni kurtaran kişi benim adamlarımdı sen değil dedi öfkeyle adam bana bak kerem eğer abimin yolundan veya senin yokundan giden bir insan değilim ben ##### şirketinin sahibiyim senin şirketine rakipim notmal hayatta benimle karşılaştığında böyle öfke dolu bakmayı kes aydını öldüren abimdi evet ama abimde öldüğü doğru ve benden çıkartamazsın abimin suçunun bedelini ben ödeycek değilim dedi kerem benim mekanlarıma gelemezsin fırat anladın mı abinin yolunda olsaydın yaşıyor olmazdın zaten dedi ben kerem dedim sakinleşmesi lazımdı kerem zeynep geç otur geliyorum dedi ben itiraz bile edemedim geçip oturdum adam yüzüme bile bakmadı demekki kereminde o kadar siniri bozulması gerekmiyordu . Kerem 5 dakika sonra karşıma oturdu menğleri istedi gözlerini dışarıya çevirdi ben kerem abisinin suçunun bedelini ödetme şu adama dedim kerem bana baktı sert bakıyordu ben kerem yanlış anlamanı da istemiyorum tabiki senin tarafındayım ama adam sadece sana odaklandı bana seslenmedi abuk subuk davranmadı dedim kerem sen adamı fazla hatta baya süzdün zeynep dedi ben hayda kerem konuyu nerelere çekiyorsun ya dedim kerem zeynep gerçekten sinir bozucu konuşuyorsun derken selinle pelin geliyordu kerem pelini aldığı gibi sinirle arkasını dönüp gitti bende sen en kolayını yap kerem bey arkanızı dönüp gidin ama biliyor musun ben artık peşinize düşmem dedim ve ayaklanıp arabama binip gazı kökledim 5 dakıka olmadan telefonum çalıyordu açtım keremdi yavaş git zeynep yavaş dedi ben telefonu kapatıp fırlattım gözlerim doldu bulanık görüyordum bu kez kaza yapmaycaktım kenara çektim kafamı direksiyona dayadım ve ağlıyordum arabamın camına vurulmasıyla kaldırdım kafamı keremi gördüm kapımı açamıyordu çünkü kirikliydi açtım kilidi kapıyı açtı bende kemerimi beni kendine çekip sarıldı kerem bana söz ver ne olursa olsun şu lanet arabayı hızlı sürmeyceksin dedi ben kafamı salladım ve geri kereme sarıldım . Hani anneniz döverde yine annenizin omzunda ağlarsınız işte öyle birşeydi kerem ne yalan söyleyim kerem benim herşeyim olmuştu artık onu o kadar benimsemiş kabullenmiştim ki ona öfkelensemde hemncecik afediyorrdum . Kerem saçlarıma gömmüştü yüzünü ben hadi eve gidelim dedim kerem adamlarından birini benim arabayı getirmesi için görevlendirdi bende pelinle arkada oturup ilgilendim seline de ayıp oldu . Ben selini aradım özğr dileyip başka gün dedim selin anlayışla karşıladı derken eve gelmiştik acıktım yukarıya çıktım şort eşortman giydim ve atlet tarzında üst giydim saçlarımı topuz yaptım ve aşağıya indim kerem pelini uyutuyordu tabı peline yedirmiştik birşeyler oh mis uyuyacaktı bende mutfağa girdim ne pişireyim diye düşünürken buzlukta açılmış kıyma vardı dolma yapacaktım yaprakları çıkardım iç harcı hazırlarken erirdi. İç harcı hazırladıktan sonra yapmaya başladım kerem ansızınyanağımı öptü kerem dolma mı yapıyorsun hatun dedi ben evet aşkım sende yardım et dedim kerem yok ben seni izleycem dedi ben pişince ben yeycem sen tek bir tane bile yemezsın yapmazsan dedim kerem oflayıp tabak aldı gösterdiğim şekilde yapıyordu . keremin ellerini izliyordum ne güzel elleri vardı . Dolmaları sarmayı bitirdim derken kerem beni belimden tuttu ve dudaklarımı öpüyordu kendimi kereme bırakırken geri çekildim lavaboya gittim kerem kaç kaç dedi ben salamadan gittim keremde dolmaları tencereye koyup pişmeye koydu dedıgım şekilde.
Keremden
Zeynep gabları yıkarken ben arkasından sarıldım zeynep sırıttmıstı dolmalar olunca gazı söndürüp . Zeynepin dudaklarına yapışmıştım duvara yasladım somra kucağıma alıp bangonun üstüne oturttum ayaklarıda belime bağlıydı zeyneple nefeslenmek için ayrıldık göz gözeydık ben onun yanaklarını tutuyordum o da ellerimi tuttu sonra dudağına yapıştı kucaklayıp odaya girdik ve tşörtünü çıkardım yatağa yatırırken oda benim üstümü çıkardı boynumu öpüyordu bende onunkini öpüyordum aşağıya doğru giderken sügeninini çözzeceken pelinin ağlayışıyla zeynep bu nize işaret dedi beni itti göt üstü düştüm ah zeynep ah ama kız haklı ne zaman vuslat yapsak böyle oluyordu .
Zeyneoten
Ben pelinin odasına gittim ve kucağıma aldım keremde yanımıza geldi ben havuza girelim mi dedim kerem olurr dedi ben peline mayo giydirdim giydirirkende serkana sövüp saydım pelinin yanında olamamıştım 1 sene boyunca düşünce tutamamış ağlayınca onu güldürememiştim kerem içeri girdi ben hazırım hanımalar dedi ben pelinde hazır dedim kerem canını sıkma derken ben kerem ona canım sıkılmadı pelinin birçok şeyini kaçırdım diye dedim kerem o serkanı öldürmeme izin vereydin derken ben pelini kucağına verdim ve kerem hadi gidin ben hazırlanıp gelecem dedim ve kırmızı mayo kini giydim ve havlu krem falan alıp aşağıya indim keremin ve pelinin sırtına krem surdum pelinin her yerine koyöuştum keremde bana surerken ben havuza gireim keremde pelini balonunun içine koymuştu ben pelinle ilgilenirken kerem de yüzüyordu sonra o ilgilenırken ben yüzüyordum yanlarına gidince kerem belimden tuttu kendine yasladı kulağıma yanaştı deli ediyorsun beni dedi ben şşşş pelin var dedim deli dıyor ya o da soylerse haha ne gülerdim ama söylememesi lazımdı . Derken kerem ıslık çaldı bir kadın geliyordu demin bir bakıcı ayarladım dedi ben bu nerden çıktı tamam şirketi yönetiyorum ama derken pelini kadına verdı kadın 36 yaşlarında orta yaşlı bir kadındı bir ara kojuşmalıydım derken ben keremden kurtulup yüzmeye koyuldum kerem bana doğru yüzüyordu ortada buluşmuştuk kerem dudaklarıma yapışmıştı havuzun altına girdik gözlerimizi kapatmadık ben keremin gözlerine doyasıya bakıyordum suyun üzerine çıktık ve havuzdam çıkıp duşa girdik o kendi ben kendi duşuma sonra kerem alel acele ben gidiyorum hatun pelin sana emanet dedi ben keremi durdurup yanağını öptüm ben ne saat gelirsen gel seni bekleyeceğim dedim kerem uzun uzun bakmıştı dudağıma hızlı bir öpücük kondurup çıkmıştı bende selini eve çağırdım geliyordu . Bende o gelene kadar pelini yemek masasına koydum ona meyveli yoğurt yapıp önüne koydum ve selinin en sevdiği kurabıye ve pastayı yapmaya başladım zaten o da anca hazırlanıp gelsin bende yapmış olurdum pastayı fırına koydum . Sonra pastaya krema yapmaya koyuldum ondan sonra oastayın yarım saatın sonunda baktım oldu mu daha isterdı sonra kurabıyeşeride saldım fırına ve beklemeye koyuldum pastayı çıkardıktan 5 dakıka sonrada kurabıyelerı cıkarıp bır tabağa koydum ve pastayın soğumasını bekledım soğuyunca buzluktakı kremayı alıp pastayın üzerine koydum ve çikolata sosuyla sğs yaptım ve selin daha gelemiyordu ben ah bu selin ne saat gelecekti dedim derken kapı çaldı açtım bakıcı kadını da bugunluk yollattım adı naz "dı . Seline sarıldıktan sonra selin aa bu koku en sevdiğim kurabıye ve kek kokusuuu çok öözlemişşştiiiim dedi ben hepsi senin için güzelim dedim ve mutfağa girdim pelin ağzını yoğurt yapmıştı ve temizlerken selinde tatlıları götürüyordu bu haline gülesim geliyordu sonra buzluğu açıp limonata da döküp verdim yavaş boğulacaksın dedim selin birşey olamazz dedi ...
Keremden
Zeynepin o sözünden sonra aldığım karardan daha çok emindim şimdik ali ve savaşla buluşmaya gidiyordum . Zeyneple ilk karşılaltığımız kafeye gittim ve alı de savaşda geldi kafamdaki planı onlara anlatmaya başlamam vardı ve ali abi bir sorun mu var dedi ben soğuk davranamazdım aliye çünkü biz ayrılmaz 3lüydük . Neyse ben yok yani sizin tarafınızdan var benim tarafımdan yok ama yardımınıza ihtiyacım olacak dedim savaş hadi söyle kerem bizde öprenelim nedir sorun dedi ben ben bir karar verdimm..... ????
Yeni bölüm sizlerle acaba kerem ne karar verdi iyi okumalar ve yorumlarınızı bekliyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Fiksi RemajaKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...