15.bölüm(spor salonu )

5.2K 174 10
                                    

Kerem

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım . Zeynep omzumda uyuyordu dudaklarının rengi fazla belirgin olmuştu insanın öpesi geliyordu şaçmalama kerem ... zeynep gözlerini açıyordu dudaklarını inat olsun diye büzdü bana dik dik baktı zeynep beni mi izliyordun dedi ben afalansandam sert bir sekilde seni izleycem kendini fazla ciddiye alıyorsun galiba dedim zeynep birden kalktı zeynep bunlar senin yüzünden eğer  kestirme diye tutturmasan burda degil evde sıcacık yatacıklarımızda olacakdık dedi ben yine başladık dedim zeynep dışarıya çıktı bende arkasından gittim caddeye dogru yürüyordu arabanın olduğu yere yürüyordu topuklulari toprakli yolda tekrar giymis ve düne gore daha iyi yürüyordu ..

Arabanın yanında duran adamlarımı görünce sinir oldum ben siz arabayi alacağınıza bizi alıo eve götürseniz daha iyi oaz mıydı ben size boşa para veriyorum dedim biri alttan paran olması bana boyle davranmana katlanacağım anlamına gelmez dedi ben efendim dedim o kisi gözlerime baktı  diyorum ki ne haliniz varsa görün biz gidiyoruz paraniz var diye  adam saniyorlar derken ben yumruk cakacakken zeynep siz bu kalasın lafına bakmayın rica etsem bizi geri eve  bırakır mısınız dedi  ben adamalara yalvarmadığın kaldıydı ve sen kime kalas diyorsun dedim ....

Zeynepten

Adamlara sert davranıyordu ve parası var diye emirlerini hatta her dediğini yapmak zorunda değil ilestişim diye birsey yok mu bu adamda .. ben sana doyorum kerem yaptığın yanlış paran var diye insanlara böyle davranamazsın buna hakkın yok dedim kerem buna sen karışamazsın ve sende bir çalışansın unutma yerini bil dedi ben  aa unutmak mümkün mü sen yeterince hatırlatyorsun dedim  adam  sizi isterseniz karşılıksız eve bırakırım ama bu adam benim arabama binemez dedi adamlar arabayı çukurdan çıkarmıştı  bir tek lastiğin değistirilmesi lazımdı hatta adamlar takmak için kolarını sıvamışlardı ..

Kerem zeynep şimdik senle kavga etmeycem sende o arabayı kimin parasıyla aldın acaba dedi adam sizin paranızla almadım ben sizin gibi doğuştan zengin  değilim ekmek paramı her taştan hellaliyle çıkardim ve aldım bu da benden size iylik (tekerlek degistirmek icin olan aleti keremin eline verdi )kollarınızı sıvayın biraz çamur olacaksınız ama yenisini alırsın  size gelince bayan sizi seve seve bırakırık dedi ben kerem kolay gelsin  dedim bana öfkeyle baka kaldı yani beklerdim de kaba davranmadan önce düşünseydi ..

Ben eve gidecekken adama rica ettim adamlardan birini bıraktık yanına nolur nolmaz . Adam  bu arada tan dedi ben zeynep dedim tan  memnun oldum dedi ben bende  dedim tan  sen ne iş yapıyorsun bu adamla dedi ben ben kızının bakıcısıyım normalde böyle değil  dedim  tan  birde ayni yerde kaliyorsun allah sabır versin  zenginlerin hepsi havali kendilerini dünyanın hakimi sanarlar gerci durumda bu parası olan yaşar parasızlar sürünur dedi ben bütün zenginler havalı degildir örneğin ben şuan değilim ama sosyeteden gelen biri olarak sence havalı mıyım  dedim  tan  şaşkınım ve önyargılı  olmamak lazım dedi ben kesinlikle dedim kerem acaba ne yapiyordu  ...

Keremden

Resmen arabaya binip hitti ben bunu evde sana sorarım küçük  hanım derken bir adam yardıma geldi ama ben takmadım değiştirdim ve adami taksi durağına bıraktım . Eve sürdüm

...

Arabayı park ettikten sonra eve girdim zeynep pelini kokluyordu ona olan öfkem birden yok olmuştu . Diye düşünüyorken zeynep beni  gördü yanıma geldi pelini almak istediğimi anladı . Ben pelinle zaman geçirirken zeynep mi ne yapıyordu gazetede iş ilanlarına bakıyordu hadi ama orda sinirden söylediğim sen işçimsin veya çalışanımsın lafımda işten ayrılmayı mı düşunecek derken ben pelini uyuttum odasına yatırdım ve aşağıya indim ben hemen iş ilanlarina bak alt tarafı çalışanımsın dedim bunda yalnış olan ne var da işten ayrilmak istiyorsun dedim otoriter ama sakin tutmaya çalıştığım ses tonuyla  zeynep sen ne saçmaliyorsun yine iş ilanlarına kendim için bakmıyorum selin gitmeden önce ben işlemek çalışmak istiyorum deyince ben bulacam dedim baska türlü çalışmasına izin vermeycem dedi ben anlamadan konuşmuştum zeynep ayladan 2 saatlik izin aldı ben  nere dedim zeynep  her pazartesi saat 15 .00 gibi spor salonuna gidecem ayla gelene kadar bakabilir yani sorun olmaz senin için bir sorun var mi  dedi sonra  ben yok istediğini yap  dedim zeynep  ayla bu çarsamba ben evde olmaycam bak iki gün önceden haber veriyorum haberin olsun her hangi bir problem dedi ayla  yok  dedi derken zeynep  iyi  dedi sonra telefondan birini aradi ve benden uzaklaştı sonra geri salona geldiğinde tamam ömercigim gorusuruz dedi ve kapatti ömerle ne işi vardı ki neyse. .

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin