40.bölüm(selin olayı)

2.2K 97 10
                                    

Zeynepten

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım keremi izliyordum sakalları çıkmıştı ben onun bebek gibi sakalsız halini seviyordum derken kerem gözlerini açtı sen beni mi izliyorsun dedi ben yoo dedim kerem öylemi tamam tamam dedi ve kalktı trip attı resmen ben kerem nere dedim kerem lavaboya girdi bende arkasından girdim yüzünü yıkarken ben arkasından sarıldım bana bak biraz daha böyle mızmız olursan sana kahvaltı hazırlamam dediğim an beni lavaboyla kendi arasına sıkıştırıp kerem sen beni mi tehdit ettin dedi ben evet bayım ben sizi tehdit ettim dedim kerem boynumu öptü sonra iki bacağımdan beni lavaboya oturttu dudaklarımı öpüyordu kendimi kereme bırakırken sakalları batıyordu ben kerem sakkallarını tıraş etsek mi dedim kerem beni böyle beğenmiyor musun dedi ben ondan değil batıyorlar dedim kerem sen tıraş edersen olur dedi ben tabikiiii dedim keremi sehpaya oturtum sonra kucağına oturup köpük sürdüm ve tıraş ediyordum kerem köpüğü parmaklayıp burnumu köpük etmişti ben ya keremmm dedim kerem zeynebimm hadi bitir dedi az kalmıştı bitirince havluyla yüzünü sildim kerem şimdik sizi öpebilir miyim hanımefendi dedi ben hmm ben bunu bir düşüneyim bayım drdim dudaklarımı büzerek kerem dudakalrıma yapışmıştı tutkulu öpüyordu tutkuyla tadını çıkara çıkara odaya doğru giriyorduk beni duvara yasladı boynumu öpüyordu ben keremin tşörtünü çıkaracakkken kapı çaldı kerem ben böyle işin dedi ben kim ki saatın 7disinde dedim kapıya doğru gidiyorduk kapıyı açtı alinin kucağında pelinle içeri girdi .

Keremden

Sabah zeynom beni izliyordu . Bende uyuma takliti yapmayı bıraktım ve gözlerimi aniden açınca heycanlandı . Sonra mızmızlık yapıp lavaboya gittim yüzümü yıkadım arkamdan sarılan zeynepi lavaboya sıkıltırıp doyasıya öptüm sonra sakallarımdan şikayet etti beni traş etmesine izin verdim . Zeynepten beklenmeyen bir hareket yaptı kucağıma oturdu dişlerimi sıkttım ama halimden memnundum ah zeynep ah traş işi bitince dudaklarına yapışmıştım duvara yasladım sanırım bu kez olacaktı derken kağı çaldı aşağıya inip açtık pelinle aliydi içeri girdi ben pelini alıp zeynepe verdım ve aliyle çalışma odasına girdim lan sen neden birkaç saat daha geç gelmiyorsun dedim dayanamadım yumruğu geçirdim.
Tam o sırada içeriye dalan zeynep aliye öfkeyle bakıyordu pelini bana verdi zeyenep kerem çıkın dışarıya dedi pelini odasına götürdüm ve geri çalışma odasına girdim gördüğüm şeyle şok oldum .

Zeynepten

Ben pelinle ilgilenirken . Selin arıyordu beni bende açtım

S 'ler selin Z 'ler zeynp

Z: oo selin hanım sen bizi arar mıydın

S: Abla nasılsın ?

Sesi gergindi

Z. Selin ben iyiyim de sen iyi misin ?

S. Sana anlatmam gereken konu var senden saklamamam lazım diye düşündüm ama sakin olacaksın bana söz ver

Z . Selinnn söyle çatlatma beni

S. Abla ben sana nasıl anlatsam .. Ali benimle yazısıp yakın davranırken aldattı sonuçta ben ona o zaman birşey hisediyordum bundan 1 sene geçti geçen gün yardım gecesındede bırden bıre karsıma çıkıp beni öpüp benimle eğlendiğini söyledi ben sinir oldum yanımda kadir vardı allahtan da öyle halde yalnız kalmadım ...

Dediklerini itrak etmeye çalışıyordum

Z. Selin bak bu şaka değil dimi . Ben o aliyi bilirim ne yapacak selin sakın korkma birdaha senin 1 cm yanına giremeycek .

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin