57.bölüm (yine yeni yeniden)

513 20 7
                                    

Zeynepten

Herşey yolunda giderken gelen iki kişiyi kerem görünce keremi tutmak zorunda kaldım. Kim mi geldi serkan ve sanem el ele girdiler. Onların ne işi vardı burda kerem ben kenara koydu sonra serkana kafa çaktı ben  kerem gerek yok  dedim pelin selinin kucağındaydi ben  hemen burdan gidin   dedim . Sanem  gelin hanımın keyfini kaçırdık galiba  dedi ben  sen mii ?? Çok uyumlusunuz hazır gelmişken nikah kıyalım size de  dedim onun konuşma stilinde neyse serkan  biz zaten evlendik zeynep sizi teprik etmeye geldik birde en yakında velayet davasına hazır olun  dedi kerem  sanem pelini sattı ve sözleşmeyi imzaladı.  Dedi sinirden kuduruyordu . Sanem  pelin senin kızın değil kerem  dedi ben  sen ne saçmlaan  dedim serkan  ben anlatayım pelin benden keremden değil  dedi ben  kerem sakin ol  derken kerem serkanı orta dayağına soktu kereme tekrar aşık olmamı sağlayan cümleyi duydum kerem   buna inanmıyorum ama inanacak olsamda serkan onu benim yanımda büyümesine izim vermeden gelecektin pelinin 1 babası var o da benim şimdik al sürtüğünü ve git  dedi kerem ekledi  ve bana velayet açarsanız emin olun ki ben kabul etmediğim sürece dna testi yaptıramazsınız  dedim sanem kudurarak gittiler. Ben pelini kucağıma aldım bana sarıldı keremde yanıma geldi pelini öptü sonra beni  hiçbirşey tadımızı kaçıramaz  dedi ben  kesinlikle  dedim herkes kaldığı yerden devam ediyordu. Derken oya abla ve eşi geldi olaysız bir gününüz yok  dedi ben  boşverin biz iyiyiz  dedim oya  çok güzel bir gelin oldun ve çok yakışıyorsunuz  dedi ben  teşekür ederiz  derken kerem elimden tuttu dans ediyorduk kerem kulağımda çalan şarkıyı söylüyordu  sevdim seni bir kereyi söylüyordu. Ah kerem ah ben  seni çok seviyorum  dedim. Kerem  bende seni en çok seni  dedi burnumu öptü sonra dudağımı. Ben  balayına kuş adasına gidecektik. Ama pelini de alalım  dedim kerem  pelini allalım içim rahat olmaz  derken ben  bu sabah son tedavimi oldum artık normal bir hamilelik kontrolune gidecem  dedim kerem  bin şükür .  Dedi. Ben kahkaha attım keremin boynuna gömdüm. Gün sonu selin sağolsun peline kıyafet hazırlayıp getirdi. Bizde tekne ile kuş adasına gidiyoruz. Kerem boynumu öptü pelin uyuyordu ben  kerem hayır burda olmaz  dedim kerem  off amaa  dedi.
....

Ben keremin omzunda yatıyordum. Gerçekten  pelin keremin çocuğu değil mi? Bence sanem yine oyun oynuyordu pelini nasıl alırım diye düşündü . Eğer onun çocuğu değilse verir sözleşme iptal sandı. Ben kereme bir kere daha aşık oldum bu ihtimale rağmen pelini vermedi. Ben keremin kucağına oturdum öpmeye başladım kerem gözlerini araladı çarpık gülümsemesinden öpüyordum...
....

Keremden

Herşey yoluna girecek biz herşeyin üstünden gelirim. Dna testi yaptırırdım ama yapmadım diye bilecek herkes ve saneme katiyen izin vermezdim yaptırsın. Ben istemdikten sonra . Gerçi eğer pelinim benden değilsede ben onu asla vermem . Ah zeynep benim herşekilde yanımdaydı. Değişken ruh hali ile beni benden aldı. Ama şuan uyuyordu top atsan uyanmazdı. Pelini arabaya koydum sonra eşyalarımızı valizlerimizi arabaya koydum ve son olarak zeynebimi kucakladım. Arabaya bindirdim. Ve zeynepin istediği yere gidiyoruz.
.....

Sabah alarım ile uyandım pelini de aldım. Özel bir hastahaneye gidiyordum zeynep uyuyordu. Ben dna testini yaptırıyordum.  Akşama çıkacaktı. Pelinim benim için hiçbirşey farketmez ama alma ihtimalleri varsa yok olsun diye benim kızım çıkmalısın. Bir hastahanede daha yaptırdım. Garanti olsun yarın sabah  şuan kaldığımız yere  gelecekti test sonuçları.  Geri eve giderken pelinin sevebileceği birşeyler aldım zeynepe de çiçek aldım.
...

(Yorum ve votelemeyi unutmayınız birde sorulara fikircikleriniz yazabilir misiniz ? Lütfen )

Eve girdim zeynep  nerdesiniz kerem  dedi ben  kızımla bişeyler almaya çıktık annesi  dedim zeynep dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. Sonra pelini öpücük yağmuruna tuttu derken kapı çaldı ben pelini zeynoma verdim ve kapıyı açtım beyza ve savaş  hello gençler biz pelini almaya geldik sizin balayınızda çocukla mı ilgileneceksiniz  dedi ben birşey demeden zeynep  biz halimizden memnunuz  dedi bir insan bir kadına kaç kere aşık olabilir. Savaş maviyi aldı  biz kaçtık  dediler. Zeynep  bunlar bizi  deli edecek neyse ben çok acıktım  dedi ben  sizi doyuralım o zaman  dedim zeynep çiçekleri vazoya koydu sonra beni izlemeye koyuldu. Zeynep normalde ıspanak hiç sevmiyor ve şuan omletini ıspanaklı istedi ah zeynom ah . Sonunda beraber yiyoruz. Zeynep şarkı açtı ve çıkardığım bulaşıkları yıkamaya koyuldu ben zeyno ben hallederim  dedim zeynep  yemeği sen yaptın bulaşıkları da ben yıkarım ne zaman ben yemek yaparsam sen yıkarsın hayat müşterek bebeğim  dedi ben  3 canlısın dedim zehnep su attı bana kerem git başımdan ya hasta değilim hamileyim  dedi bende bangoya oturdum. Bulaşık makimesini doldurunca bana sarıldı bangodan indim dudaklarını öpüyordum boynunu derken zeynep beni soymaya başladı bile raunt 2 .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin