ZeyneptenSabah saat 6.30 da uyandim..keremin gogsunde uyuya kalmisım ben ne ara yatağa yattım ki neyse kalktım giyindim . Ve aşagiya indim oya abla bahcede ısınıyordu ..oya 40 yaslarinda olgun bir bayandı esiyle yani kenan abiyle aralarinda yas farki 10 yaşmıs ama yaşlari aşklarına engel olmamis ayrica kenan abi de 50 yaşinda gostermiyordu karizmatik bir adamdi ...
Oya 'ya abla deyemiyordum cunku her abla dedigimde alttan alttan cani sıkıliyordu ben yanına gidip gunaydin oya dedim oya gunaydın sende erkencisin dedi ben sabah sporunu severim dedim oya bizimkiler daha kalkmaz biz beraber ormanda yüruyus ve koşu yapabilirik ben her sabah kosarım dedi ben tamam olur bende cok severim ama peline bakmaktan vakit bulmam ve birde zaten peline bakarken spor yapiyorum dedim oya kendi kizın değil ama bu kadar benimsemen ne guzel dedi ve biz yuruyuse başlamıştık telefonumu da almamıstım aman ne merak edecek beni neyse tempomuzu artirdii ve koşuyorduk oyayla hızlı koşyordu ve benim de koşuda iyi olduğumu herkes bilir ben arada oyayı geciyordum bazende tempomu azaltip oyaya eslik ediyordum sonunda bir ağacın kolune oturduk dinlenmek icin oya bu kadar hizlı olacağını düşüñmüyordum genelde sehirli kızlar asosyal yada spor kosu bandindan ibaret sanirdim dedi ben yok ben vakit buldukca sahilde kosuyorum.. dedim.....
Keremden
Saat 8 bucuk oluyordu ve zeynep yanımda degil ter icinde kalmistim ruyamda zeynep beni kurtar diyordu bir ormanin içini gordum.. pelinin aglama sesleri de cabasıydı.. banyoya gidip hemen elimi yuzumu yikayip giyindim ve asagıya indim gorevliler bahceye kahvalti hazirliyorlardi zeynep ortalikta yoktu ben evin her yerine bakmaya başlarken kenan uyku sersemi gunaydın dedi ben gunaydın zeynebi gördün mu dedim girmemiştir yeni uyandi ama kenan oyayla karsilastilarsa orman yürüyüşü yapiyor olabilirler hatta saat 8 bucuk az kaldı geri donerler dedi bir dakika orman demisti rüyamla bir bağlantısi olma ihtimali ben izninizle ben bir bakayım dedim kenan bakıyorum da birileri zeynepsiz yapamiyor dedi ben tebesum edip ormana dogru yürüdüm ...
Zeynepten
Oya ve ben dinlendikten sonra ayağa kalktim biraz ilerledik ansizın bir kopek sesi geliyordu önüme bakmak yerine sağa sola bakiyordum görunurde köpek yoktu derken bir seye takıldım ve düştum ah lanet olsun oya zeynep iyi misin canım dedi ben ayaga kalkip iyiyim yada degilim ahhh bileğim çok acıyor dedim yerde oturuyorduk off derken oya ben gideyim yardim çagirayim sen bekle dedi ben oya dur gitme kopek gelirse ben korkarım dedim oya o zaman nasıl yardım cagiracayik ve sen yuruyemezsin ciflige kadar dedi ben bağırsak duymazlar mi dedim oya guldurme beni zeynep sesimizden oluruk bişa bagiririk dedi ben oflarken kerem koşarak yanımiza geliyordu her zor duruma düştüğümde hep birden çıkıp geliyordu kerem zeynep iyi misin dedi ben iyiyim yalniz ayağima basamiyorum dedim kerem ayağimı dokunacak gibi oldu ben dokunma gercekten acıyor dedim kerem birden beni kucakladı kerem ah zeynep ah koşmak senin neyine dedi ben ben bir kere madalyalı koşucüyum kerem köpek sesi duyunca onume bakmadim dakilip düstum dedim kereme sıkı tuttundum berki daha az yük vermis olurum...
Çiflige gidince ayağima zorla temas etti kerem ilk çok agritti diye sovdum tabi yuzune sovmedim derken gecti eskisi gibiydi ama yinede krem surup sarmişti ... kurtgibi acıkmıştım masaya oturup yemek yedikten sonra odaya çiktım duş aldim ve kıyafetlerimi almayı unuttum ya kerem odadaysa lanet olsun zeynep sen hep herseyi unut diye soylenirken odaya goz attim asayiş berkemal yani gorunurde birsey yoktu ben dolaptan kıyafet aldım ve iç camasirlarimi giymiştim birden odaya dalan kerem beni bu halde goruyordu zeynep sana hemen panikten şoktan yada neden donup kaldiysan hemen duzelip uzerini birseyle ort hemen dedi iç sesim ben carsafla uzerimi orterken keremin kararan gözleriyle birde anlamsiz bakislariyla baş başaydim ben kapiyi çalsaydin kerem dedim normalde cırlardım da neyse kerem şey ben sana bakmaya geldim yani gayet baktim da dedi gulerek ben keremmm dedim ofkeyle yastik firlattim kerem tamam kızma aşağiya gel işimiz var dedi ben tamam çık giyinip gelecem dedim kerem arkasını donup gidiyordu kerem ha bu arada cok sexysin dedi gulerek ben yatagin uzerindeki taraģi kereme savurdum kerem kosarak çıkmıştı odadan ....
Aşagiya inerken dikatt ettim bu vucut bir sakarlıga veya düşüşü kaldiramaz haksiz mıyım derken kerem yanıma geldi belimden tuttu kendine çekti kenan ve oyada yanimiza geldi gorevliye teleffon uzatti bizi cektiler kenan bu defaki gelişinizde şu duvarda asılı olacak gencler ayrica soylemeden gecmeyim her zaman kapimiz acik kafaniz bozulursa gelin dedi sonra çiz dedik ve cekildikten sonra kahve icerek sohbet ettik keremle birlikte ata bindik aksam oluyordu kerem arabasıni getirdi aksam oluyordu aksam aksam gitmemizin tek sebebi pelini ozlemistik yani kerem daha col sonuçta onun kızı neyse eyalari arabaya yerlestirdik ..
Oya ve kenana cok tesekur edip sarıldıktan sonra arabaya bindim keremle beraber giderken iki yol ayrimi vardi kerem toprakliya girdi ve ben kestirmeye girdik deme bana dedim kerem kestirmeden gitmek istedim zeynep sanane dedi sertce ben aksam aksam boyle yoldan gitmesen daha mantikli dedim kerem ters bir bakis atti bir 15 dakika sonra araba durdu ben noldu dedim kerem lastik patladi ve yedek laastik yok dedi ben al işte ben sana dedim dedim kerem sen kes sesini eger sen acmasan o şom ağzini yolda falan kalmazdık dedi ben ne guldurme beni suç senin bana atmaya cabalama hadi ara birini gelsi alsin yoksa kurtlara yem olacayık dedim kerem hay lanet cekmitor seninki çekiyor mu dedi ben yok cekmiyor dedim kerem yuru sıginacak bir yer bulalım havada bozdu dedi ben yürumeylim ya of kerem of dedim bana sertce bakti kerem arabayı kirkledi biz yurumeye basladi kurt sesi geldi ayagimda da topuklu var neden convers giymedim ki derken kerem siz kadinlari anlama neden şu anormal yuksek topuklu giyiyorsunuz salakca deddi ben benim salak cunku bizi bu yola sokan benim dedim ayagimi kıracaktim boyle giderse derken kerem beni omzuna atti ben bari dogru duzgun alaydin dedim derken yagmur yagmaya basladi çim gibi bir yere soktu bizi beni de indirdi ben ayagimdakileri çikardim ve topuklulari sag elimle tutarken kerem elimden tutup kosmaya basladik yagmur hizlaniyordu derken bir kulubeye Sığındık soğuktu icerisi disarisi da ayri alahim ben sana ne yaptim da bugun bunlari yasiyorum.....
Kerem adamima ulasabildim anca yarın sabah burda olacak dedi ben burası çok soğuk dedim kerem odun sobasıda kırık dedi ben yatacak tek yer vardı mecburen beraber yatacaktık ortuyle ortundum ama o kadar yaramadı kerem de iceriye yatti ve ortunun altina girdi sarıldı bana artik daha az üşuyordum ....
Selinden
Ablamın odasında uyandım ben ne ara buraya geldim derken koltukta uyuyan aliyi görmemle tebesum ettim ayağa kalktim elime gecen bir kiyafetle lavaboda giyinip peline süt hazirladim tam zamanında ağlama sesi geliyordu dün beni cookk yordu velet neyse keremin annesi de ille kendi evine goturmek istedi ben çıldirdim kadına bagirarak hayir olmaz dedim ve gitti aman banane derken ali de butün gun burda onu ver bunu ver ve bana sorular sorarak sinir etti....
Sabır çekerek pelinin odasına gittim ali pelini almış konusuyordu simdik gelecek koca gözlü kiz da seni doyursun dedi ben maviş çek ellerini pelinden artık gitsen zaten aksama dogru gelecekler sana ihtiyacım yok dedim ali bebegi bana verdi ben içirirken ali de kahvalti yapmaya gitti ciddiye almadı beni of beni kimse ciddiye almasın zaten ...
Pelinle oyunlar oynarken telefonuma mesaj geldi zeynepten dun de bugunde mesaj atmayi ihmal etmedi bugun geliyorlardı allaha şükür .. öglen yemegini yaparken pelin uyuyordu öglen yemeğimiz sizce ne makarna .. neyse masaya koyduktan sonra yemeye basladik acaba pelinde yiyebilir mi neyse ablama sormadan birsey yapmayim derken ali telefonda konuşuyordu gozleri sinirle bagirdi pelin aglamaya basladi ben tıpışlarken bulaşmadim derken telefonu koltuğa fırlattti pelinde tekrar uyudu ve yatirdim .
Ali volta atıyordu . Ben ne yapacağımı bilemedim ben iyi misin dedim ali degilim diye kukredi pelin uyanmadi ama ben biraz daha bagirirsan cocuk uyanacak neye sinir olduysan ona git bağir dedim ali kolumu sıktı ben kolumu acitiyorsun dedim ali beni sinir etme bana akıl verme dedi ben tekme attim alinin ayağina ali ah dedi ben telefonunu aldim ve aliyi dısariya attim kapıyı kiracak gibi çalarsa hemen keremi veya zeynebi arayip sikayet edecegimi soyledim araba sesi geldi gitti allaha sukur sonra pelinin bezini degistirdim biraz oynadiktan sonra yine uyuttum derken hava karardi zeynepler de gözükmüyordu...
.....
Saat 21.30 oldu ve hayla daha gelmediler ben mecburen aliyi aradim durumu anlattim ali zeynebin gelemeyecegini arabanin bozuldugunu soyledi yarin sabah anca gelirler dedi bir bu eksikti ....
Votelerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Fiksi RemajaKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...