1. bolum (exra sıcak )

13.9K 355 22
                                    

Keremden

Sabah pelinin ağlaması yüzünden uyandım. Ben hemen kalktım. Noluyor diye bakayim derken saat 9.00 olmuş epey uyumuşum diye düşünürken kızımın pembe odasına girdim alamıyordum kucağıma ayla diye seslendim gelmeyince bağırdım Pelin daha  kötü ağlamaya başladı.  Ayla hızlıca gelip Pelini kucağına aldı ve altını değiştirince sustu ve sütünü içirmeye başladı Ayla. Bende iş için hazırlandım bugün kahvaltıyı bir resturanda yada kafede yapacaktım. Arama açmadım mesaj sesleri beni deli ediyordu Ali aradı ben kulağıma kulaklığı koydum Ali Gunaydın dosttum dedi ben gunaydın ali dedim ali biz demirle ***kafedeyik gelsene dedi ben tamam geliyorum 5 dakikaya yaninizdayim dedim kapattim ve cafeyi buldugum gibi park yeri buldum tam girecem mini coperıyla benim gözüme kestirdiğim yere giren kişiye boru çaldım sabah sabah sinirlendim senin her zamanki halin bu kerem diyen iç sese kes sesini dedim ve arabadan indim kendi arabasından inen kız  çantasında birşey arıyor bir yandan da ne var dedi ben park etmek için gözüme kestirdiğim yere girdiniz bayan dedim kız gözünüze kestireceğinize acele edip park etseydiniz bey efendi dedi bana bakınca saçlarından gözükmeyen yüzü gözüktü benim yanımdan geçip gidiyordu ben tam bir şey diycem bence sen başka yere park et yoksa dolacak park yeri küçük dedi bir de tavsiye veriyor sabır dedim normalde olay çıkartırdım ki günümde değildim evi aradim pelin yine uyumus oh iyi uyusunda buyusun kızim iceri aliyin yanina gittim ben soylemediniz mi dedim ali sana da merhaba ve seni bekledik simdik garsonu cagiririk dedi demir bakar misin dedi  bize dogru gelen garsona iyice bakinca saclarini toplamis halde gelen o kizı gördüm sen görürsün  kız buyrun dedi ve gulumsedi benimle göz goze gelince sessizce birsey geveledi demir siparisini soyledi alide ben sanirım sira bende exra sıcak american sekersiz kahve ve  omlet içinde peynir olsun ve hellimsiz karisik bir sanduvic dedim kiz tabi dedi ve dönüp giderken ben size bitti dedim mi dedim zeynep afedersiniz beyfendi baska isdeginiz nedir dedi halbuki laf soyleyecek cinsten bir kıza benziyordu yok gidebilirsiniz dedim birden kafasını eğdi guldu sabir dedi ve gitti iyi neyse siparisleri getirdi ve gitti      ben hemen geri cagirdim ben exra sıcak demistim dedim kiz exra sıcak olduguna eminim dedi ben parmagimi zor dayandim ama 6 -7 saniye    tuttum agzi acik izledi ben sence sıcak olsa tutabilir miyim dedim kiz öyle mi dedi elini benim gibi soktu ve çikarması bir oldu kiz benimle dalga mı geciyorsun dedi ben musteri her zaman haklidir tüzükğune ne oldu patronunu çagir dedim bu arada ali yapma dedi kız  e yeter be bu exra kahve sıcak mi degil mi beyefendi dedi  ben sicak değil dedim inatla kiz birden üzerine atti yandim dedim refleksle o kiz kah kaha attı  ben demistim dedi ben ayağa kalktim patronu geliyordu önlüğünü çıkardı  sen zahmet etme gerizekalı ben istifa ediyorum dedi ve gozlerinden yas akarak koşturarak ayrildı ben o an lanet ettim pesinden gittim arabasina vurarak afferim zeynem simdik annenin laflarını duyacaksin yine kovuldun deycek ne vardi şu lanet arabayi buraya park etmesyedin ne var inat edip o kahveyi degistorseydin musteri her zaman hakliymis  lanet olsun dedi ve arabasina binerken ben dur dedim zeynep noldu simdik ne yapacaksin dedi ben patronunla konusurum geç isine devam et dedim kiz bana öfkeyle bakti seni gerizekali zengin piçi senin acımama ihtiyacim yok acinacak durumdaki kişi sensin kaba degmezsin ya dedi ve arabasina bindi ve gitti kiz hakli ...

Zeynepten

sabah ilk alarimda degil 4 . Calisinda uyandim sonra kalkayim derken duştum ve sate baktim lanet olsun geciktim dun basvurdugum kafe kabul etmisti beni ilk gunden gecikemezdim hemen giyindim saclarimi daginik ama kotu gozukmuyordu neyse arabama bindim kafeyi buldugum anda acele bir park yerine girdim kimligimi unutmadim insalah kimligimi ararken bir golge vardi ve biraz once boru da caldiydi sanirim park edecegi yere once ben oark ettim kafami kaldirdigimda genis omuzlu bir adam cok ta tın  .. acelem vardi iceri girdim patronla konustuk tipi tutmadi gozumu ama neyse hemen ise basladim aldim kagit kalem ve bir masa seslenmisti goz goze geldim o adamla siktir dedim sessizce ve butun siparişleri aldim ve gittim tekrar cagirdi git demek icin cagirdi gerizekali sabirla karsiladim ve gittim siparislerini verdim gittim sonra  tekrar cagrildim yokmus sicak degilmis az once sakarlik yaptım ve elime doktum cok fena yanmasam deycem hakli piskopat elini soktu salak mi bu derken inatlasmaya basladi babamin bir sozu vardi hakkini her zaman savun asla hakliysan savasmaktan vazgecme bende  oyle yaptim bu kahve sıcak mi degil mi diye yine sordum ve degil deyince uzerine doktum yandim dedi ben hakli ciktim ve ordan hic istemedigim gibi gozlerim dolu dolu ciktim arabami gorunce lastigi tekmeleyip kafami arabaya yasladim ve soyleniyordum sonra tam gidecek o dur dedi ben umursamadim o kim ki bana aciyacak ....eve erken gittim annem isteydi bende gazeteyi aldim elime ve bakmaya basladim muasebe tercih etmjyorum derken bir bakici araniyor arayan kisi kerem sayer   aranan kisilerde istenen ozellikler

En onemlisi sevecen olmali
Hizlı hareket etmeli
Maaş sıkıntı degil
Cocuklarla iyi anlasilmali

Iste aradiģim iş cocuklarla anlasirim hizliyimdir ve mama yapmayi bez degistirmeyi iyi biliyorum ben hemen aradim bizat babasiyla konusacaktim. Ses tanidik geliyordu neyse ses buyrun ben kerem sayer dedi ben bende zeynep  guzel iş basvurusu için aradim sizi dedim kerem yarın sabah atacagim konuma gelin saat 8.00de dedi ben peki kerem bey dedim ve kapattim oh bu işi alacaktim baska carem yoktu alsama dogru annem geldi selinde yine kovuldugumu sanmislardi bu kez istifa etmistim   anneme yarınki bakicilik isini yapacam dedigimde annem laf soyledi ve sinir olup gitti neymis beni neyse ya takmiyorum odama çiktim ve yarin için  kiyafetlerimi sectim çok ozenecek  değildim sonucta kendimi begendirmeye degil cocuk bakmaya gidecektim ....

Keremden

Sirkette islerle kafami doldurdum aklima surekli  pelinde aradim evi telefon acilmadi arada olurdu cunku bakici bulamamistik kadin zor yetisiyordu bize derken benim telefonum caldi actim bir kiz sesi geldi zeynep dedi bende kendimi tanittim yarin gelsin buyuk ihtimal alacaktim işe zeynep guzelin bilgilerini istedim adam fotograf falan  ister misiniz dedi ben gerekmez dedim 1 saat sonra kisilik bilgilerini okudum herkesin kendine gore dertleri vardi işletme okudu ve sirketlere degil bakiciliga basvuruyor birincilikle bitirdi buraya gelse gerekmez ama baska yerlerde isetmeci cok aranirdi halbuki neyse ....
Eve gittim pelini uyuttu ayla perisan oldu ben ayla yarin biri gelecek  basvuru icin rahatlaycaksin dedim kafa sallayio pelinimi prensesimi yatirdi bende odama gectim duramadim spor yaptim ve dus alıp yattim....

Ilk bolumu nasil buldunuz yorumlariniz geldikce guzel bolumler sizinle olacak voteleri unutmayin mersi co simdiden

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin