4.bölüm(kötü baba mıyım? )

9.5K 278 6
                                    


Özet

Keremden

Aklim zeynepte kaldi biraz garipti derken dayanamadim ayla gidiyordu durumu anlattim ve evde kalacakti ben yukari zeynebin odasindan mini coperin anahtarini buldum ve zeynebin telefonunun son bulundugu konumlara baktim ***** bardaydi yakindi ben oark eddim arabam burdaydi hemen iceri girdim gordugum seyle şok oldum ...............

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zeynepten

Ah selin ah aklima gelen bara gittim ah selin ah iceri girdim selin sarhostu diye dusunuyordum cunku bir erkek resmen selinin gotune elliyordu ben hemen cektim aldim adam sen kimsin de benim elimden aliyorsun kizi dedi ben kes sesi gerizekali herif derken selini alıp  gidiyordum ki adam elimden tuttu çekti selinde masaya cikti derken ben adama olumcul bakislarimi atarken nerden elime gecirdigimi bilmedigim cam şiseyi kafasında kırdım adam yere yıgildi yigildi derken ölmedi ayikti dengesini kaybedip dustu adamalrina cagirdi yedik bolu ben selini tuttup kacarken belimi tuttu biri derken kerem kafa çakti buracikta insanlar kavga etmeye başladi ben selini ve keremi cekistiremiyordum en sonunda yangin alarimina bastim sular ajmaya başladi herkes dışarıya çikarken bizde çıktik ben kereme kendi arabasinin anahtatini verdim selin bu yakisikli kim dedi ben sus selin senle yarin görüseceyik dedim bende kendi arabamin anahtarini aldım ve selini anneme teslim ettim işe gitmek zorundaydim dua etsin neyse anahtarla açacaktım kerem açtı gözlerimden uyku akiyordu benim kerem gel dedi ben gectim oturdum koltuga birsey anlatiyordu ama dinleyemedim ....

Keremden

Allahtan gittim ben adamlari doverken zeynep alarimi calistirdi islandik ama çikmayi basardik kizi birakmaya gitti ve bende onu bekliyordum uyarida bulunacaktim derken girdi iceriye perisandi yorgunndu oturdu koltuga ben viski dokerken birseyler soyluyordum tamam mi dedim ses gelmedi arkami donmemle zeynep uyuyordu uyuya mi kalmisti derken viskimden yudumumu aldim ve zeynepi kucagima aldım yatağina yatirdim ayakkabilarını çikardim ve orttum yastigina sarilip uyudu bende pelinin odasindaki tek kisilik yatakta yattim ....

^^^^*^^^*^^^^*^^^*^^^^*^^^^^*^

Zeynepten

Sabah saat 7.00 de uyandim gozlerimi acacak halim yoktu ama acmak zorundaydim derken acele bir dus aldim ve tayt ,beyaz bir askıli giydim evin içı sıcaktı ben saclarimi ördum kuruyunca acardim direk mamayi yani sütünü hazirladim peline ve odasina gormemle kerem pelinle konusuyordu beni farketmedi kerem .kızım ben çok kötü bir baba mıyım ? Beni acaba seviyor musun ? Hersey senin icin yapiyorum calisiyorum dedi ve ayağa kalkti bende o an gelmis gibi girdim iceri gunaydin kerem bey dedim kerem kerem demezsen seni kale bile almaycam zeynep dedi otoriterce ben peki dedim gidiyordu ben dayanamdim kerem sen kotu bir baba degilsin dedim kerem beni mi dinledin dedi ben bunun bir onemi var mi senin iyi bir baba oldugun nerden anladim diye sorarsan soyleyim incitmekten korkuyorsun birsey olacak diye korkuyorsun dedim kerem herkes annem bile o kadin yuzunden sevmedigimi dusunuyor ve eger ben kizimi sevmeseydim zeynep beni terkeden kadinin cocugunu evime getirmezdim icki icip kafa dagitirdim eve gec geliyorum ama bunlar tamamen iş yuzunden herkes bunlari gormuyor dedi ben herkes görmek istedigini goru kerem sen herkese bakma kendin aynaya bak ve oz elestirini yap o zaman gercekten iyi hissedeceksin dedim kerem sence kizim beni birakacak mi dedi ben kızlar babalarina aşıktirlar dedim

kerem sende babana aşik bir kizsin galiba dedi ben ilk aşkim babam dedim tebesum ettim sonra pelin au yapti ben burdayim dercesine bende hemen kucagima aldim ve sutunu icirdim sonra pelini giydirdim aşagiya indim kerem ver kızımi opeyimde oyle kacayim dedi aldi kucagima ben bir gittim geldim bir koku geldi bu koku hayatta pelinden gelmiyor değil mi ben kerem ne yaptin ya of dedim kerem ne şaçmalan pelin altini doldurdu dedi ben bu koku ondan cikamaz ya dedim aldim yatirdim .

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin