Zeynep
Sabah yanimda pelin ve kerem vardi ne ara geldi de yatti ve ben farketmedim tabi fatketmezsin bildigin ayi uykusu top atsalar uyanmazdim derken kerem başini tutarak bana bakiyordu ben gunaydin dedim kerem gunaydin dedi ben sen iyi misin dedim kerem başim agrir snki içtim ama icki bile içmedim dedi ben yavasca kalktim anlina tokundum sıcak degildi oturttum masaj yapiyordum kerem biraz daha bastir dedi bende yaptim 10 dakika sonra aglayan pelini aldim ve bezini degistirdim ve giydirdim hadi mama haziirlaylim sana dedim kerem ben hazirlanip cikacam aylaya birak pelini ve benim attigim konuma gel saat 14.00 de dedi ben neden dedim kerem sen denileni yap dedi her zamanki gibi emir veriyor otoriter ve sevimsiz acaba gercekten bu kadar sert yapan sey eski karisi miydi o kadin tam bir gerizekali ....
Keremden
Ben sabah kalktim basim çok fena agriyordu zeynep kalkti sıcaklıģim var mi diye bakti afaladim sonra oturttu ben basima masaj yaptı cok iyi geldi başim geçiyordu derken pelin uyandi zeynep altini degiştirdi bende zeynepe atacagim konuma gelmesini soyledim ve evden cıktim benim sekleteri aradim alo kadin şık giyim magzasi bul tek bir tane aradigimizi bulabilecegimiz bir magza adi konumuni at bana dedim ve kapattim 10 dakika sonra ****** magzasinin konumunu atti bende zeynepe attim gelecek baska sansi yok zeynep ariyordu zeynep biz o magzada ne yapacayik dedi ben sana elbise alacayık dedim zeynep benim elbisem var dedi ben 14.00de orda ol baska birsey yoksa kapatiyorum drrken demirin sesi geliyordu selam soyle kereme dedi demirin ne işi var orda ben zeynep demirin orda ne işi var dedim zeynep sıkıntılı sesle bana soran onu demire sor dedi anlasilan demirin orda olmasindan rahatsizdi ben rahatsız mi ediyor dedim zeynep cok ukala dedi ben ver telefonu demire dedim zeynep şikayet ettiģimi sanacak dedi ben tamam dedim yuzune kapattim ve demiri arayip şirkete gelmesini soyledim bende odamda oturup beklemeye başladım. ...
Zeynepten
Ben pelinle ilgilenirken demir gelmisti yokmus keremle kahvalti yapacakmis kerem yok deyincede masaya oturdu ben kerem yok dedim sen varsin dedi ben sinir olmaycaktim hele pelinin yaninda uyuttum ve yatirdim kerem konumu atti magzada biz ne yapacaktik ki aradim ve sordum yokmus bana elbise falan alacayik sanki benim yok lanet herif derken demir laf soyledi demir burda mi diye soruyor sonra telefonu yüzüme kapadi okuz ... derken saat 13.00di yola cikmam lazimdi demire bir telefon geldi ve kaçti bende giyindim ve aylaya biraktim pelini evden ciktim magzaya gittim tam 14.00de magzanin onundeydim bu magza çok pahali ben bunu kabul edemem ya keremde icerdeydi beni gorunce gel ısareti yapti ben yanina gitim sedim kısık bir sekilde kerem burasi pahali dedim kerem biliyorum sorun degil ben ödeycem dedi ben senin ödemeni istemiyorum dedim kerem yaninda yüklü bir paran varsa soyle de bileyim dedi ben sorunda bu ben odeyemem ve ben odemedigim elbiseyi giymem dedim kerem beni sinir etme ben ödeycem sonucta kokteyliye patronun yuzunden gidecen iş kıyafeti olarak düşun dedi ve birsey deycekken elini kaldirdi sinir adam ayağa kalktı derken aysel zeynep hanim buyrun dedi kerem zeynep daha once gelmissin dedi ben daha önce tek tük geldim hata mezuniyet kiyafetim icin geldim dedim bu magzada hem erkek hemde kiz kiyafetleri vardi kerem hadi kiyafet sec ve giy dedi sonra dur ben sececem dedi ayselde seciyordu ah fikrimi soran yok kerem birsuru uzun elbise verdi ayselde kisa bazilari aşiri kısa ve dekolteliydi ilk keremin verdigi koyu yesil elbiseyi giydim balik model straplez bir elbise giydim ve çiktim begenmedim cok sade şık degil sadece rengi guzel degil kerem bu sana yakismadi dedi renk sana uymadi dedi ben bencede dedim ayselin sectigi mini elbise giydim ve ciktim kerem gozlerini kisip suzdu fazla kisa dedi ne giyiyorsam ya dekoltesi cok diyor yada renk uymadi ben yeter ikinizin sectikleri bok gibi ben bir elbise sececem o da güzel olacak ne kisa ne uzun idial ve onu alacam baska da almam söyleyim kerem bey dedim ve bu kisa elbiseyi cikararmadan magzada dolasirken biri bana dogru geliyordu a şaka efe babamin arkadaşınin oğlu bana sarildi nerelerdesin kacak dedi ben buralardayim dedim efe acelem olmasa kahve içelim derdim dedi ben başka zamana dedim kerem zeynep !!! Dedi cok sertti sesi ne yaptim yine off derken ben gozume cakan mavi elbiseyi aldim bedenime uyuyordu aldim ve kabine girdim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Ficção AdolescenteKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...