Kerem
Nereye gittiğini bilmiyordu bende ne yapmam gerektiğini bildiğim halde içeriye giriyordum pelin anne diyor başka birşey demiyordu ben çalışma odasına girdim birkaç dakika sonra kapı çaldı kim geldi berki zeynep pişman olup gelmiştir diye düşünürken savaşın odama gelmesiyle hayal kırıklığına uğramıştım . Savaş abi anlatacak mısın ne yaptın zeynepe söyledin mii dedi ben yok tesadüfen öğrendi kendi doktoruna gittik ve bizim gittiğimiz doktor aptalığı yüzünden kavga ettik dedim sonra savaş nasıl yani annamadım dedi ben olan biten herşeyi anlattım kafe yerine kadar savaş zeynep şimdik gitti mi yüzüğünü de vermiş ben söylemen gerektiğini söylemiştim ama zeynep tedaviyle hayati tehlikesinin olmamasına çok sevindim dedi ben benden çok sevinemezsin beni afetmiş gibi gözüktü sonra birden dayanamadı patladı neler yaşaddım kıza biz olmak istiyordu ve ben bunu beceremedim . dedim savaş kerem peşinden gitmeliydin zeynepin şuan sana ihtiyacı var dedi ben berkide ona zarar veriyorum ondan uzak durmam lazım onu üzüp yoprattıkca hem ona hem karnındaki bebeğimize zarar veriyorum hep deöişimdir boltan adamın tekiyim dedim savaş kerem saçmalama zeynep sensiz yapmak istemiyor biz olmak istiyor çünkü evlilik denen şey derken ben lafını kesip birlik yabi biz demek ortak karar verbilme ve yardım kabul etme dert ortağı olmak demek bunları bende biliyorum artık ama hazır geç kaldım zeynepi özgür bırakayım dedim savaş ayaklandı sen delirdin mi çocugunun annesıne sahip çıkmayacak mısın dedi ben HAKETMİYORUM ONLARI ZEYNEP DEMESEDE ANLADIM BUNU ANLADIN MI ZEYNEPİDE ÇOK YORÖUŞUM AHA HAYATINDAN ÇIKARIM HANFENDİ DİNLENİR RAHATLAR dedim bağırarak savaş zeynep senden şikayet etmedi senin davranışlarından şikayet etti isyan etti ve şimdik sen hayatından çıkacan dur tahmin edeyim çocugunla elinden gelen seylerı yapacan ben sana deyim kerem zeynep hamile olsada bulur birini evlenir ve çocuguna baba bulur sen sahip çıkma daha haketmiyorum zeynepi dersan çocuguda haketmiyorsun eğer zeynepten vazgeçer çabalamazsan çocuğundan da vazgeç dedi ben zeynep başkasıyla evlenemez baskasına baba dedirtemez dedim savaş sen öyle san dedi çıktı sinirle ....
İşlerler ilgilenemiyordum gözlerim kapandı dün akşam uyuyamadım .
Zeynepten
Yolda giderken midem bulanıyordu kusacaktım çektim sağa kusdum . Sonra bebeğim bugün duydukların için çok özür dilerim dedim tekrar arabaya bindim ve çok uzak bir yere gitmek istemediğim için kendime 1 hafta kalabıleceğim dairelerde yer buldum ve içeriye girdim burası site gibiydi alısverıs merkezı kafe resturant park yeri vardı. Neyse içeriye girdiğim anda direk buzdolabına baktım boşdu alışverişe gittim ihtiyaçlarımı aldım sonra geri sitemdeki daireme girdim ve eşyaları yerlerine yerleştirdim . Kendime sanduviç hazırladım ve yerken tvde film vardı sadece sen adlı filmi harikaydı adam kız için nelere katlanmış evet başta o kızın durumundan sorumluydu ama onu iyleştirende kendisiydi (... izlemenizi tavsiye ederim) neyse saat 15.00 olmuştu savaş arıyordu ısrar rdince yerimi söyledim geliyordu yarım saat olmuştu konuşalı savaş kapıyı çalıyordu üşengeç bir şekilde açtım gelip bana sarıldı savaş iyi misin dedi ben süperin ötesindeyim dedim savaş zeynep kerem annatyı olanları sen tesadufen öğrenmeseydin kerem zaten sana dayanamayıp söylerdi bence ve şuan pişman seni haketmediğini düşündüğü için burda değil dedi ben haketmediğini düşünüyorsa haketmiyormuş gerçekten savaş çaba göstermeyene ekmek yok bu kapıda ve artık bıktım keremin bu durumlarımdan madem öyle tamamen bitti şimdik yanlız kalmak istiyorum dedim savaş abim tek taraflı suçlu değil zeynep sende dünden razıymışşsın bitirmeye vazgeçmeye o yüzüğü kolay takmaycaksım kolayda çıkarmaycaksın sen hemen verdin dedi ben biz olunca verirsin dedim kapıları kapatmadım savaş dedim savaş yani bittiniz annadım zeynep karnındakı bebegi de düşünme o doğuracaksın kereme ihtiyaç duymaycak mısın kerem zamanla başka bir mantık evliliği da yapabılır bence sakıncası yok çünkü keremin sahip çıkmadığı ilişkinize sende sahip çıkmıyorsun o yüzden ikinizde mantık evliliği yapın sevmediğiniz insanlarla daha iyi olacaksınız dedi ben ne kerem benden baskasıyla evlenir ne ben baskasıyla dedim savaş emin olma zeynep zaman herşeyi yok eder dedi ben yalnız ben kerem değilim ben anladım ne yaptığını yaptığın hoş şey ama yapma ne yaptığını tahmın edıyorum kereme kesın zeynep başkasını bulup evlebir cocuguna babalık yapacak birini buldugunda hayatında hiç olmamıs gıbı felan dedim değil mi savaş buna ragmen gelmedi ben oyunlara gelmem savaş yapma dedi savaş of berki iki tarafı kıskandırırsam birbirinize yürürsğnüz sahip çıkarsınız sandım senin inadın gururun abimin korkuları ve aptallığı yüzünden birbirinizi boşa üzüyorsunuz dedi ben savaş git artık Beyzayı ararım o seni sürümleyerek çıkarır dedim savaş gitmişti. Yokmuş kerem başkasıyla evlenirmiş adam 1 yıla yakın ben yokken hayatına birini almadı ben varken alacaktı saçmalık savaş işte keremle karıştırdı ve kerem acaba ne tepki verdı o değil beni haketmiyormuş öyle değildi işte beni sevdiğini biliyordum sadece benim düşüncelerime kulak verseydi of ben napacaktım hayır bu kez inatsa inat adım atmaycam derken koltuğa kafamı yasladım öylece tvye bakarken telefonum çalıyordu keremdi ben açmadım sonra tekrar çaldı ben açtım efendim kerem dedim kerem napan dedi ben televizyon izliyorum dedim keremin sesi otoriterdi kerem tamam dedi ben pelin tamam mı dedim kerem pelini merak etme yokluğuna alışacak zamanla dedi o an gözlerim karardı alışacak ha !!!! Ben yüzüne kapattım tekrar aradı açmadım yine arayınca telefonu kapattım . Ağlarsam bebeğim de hisederdi hayır ağlamaycağım derken birden bir ağrı geldi garnıma inleycek kadar değil ani doktoru aradım durumu amlattım zeynep stresden uzal durmalısın şimdik sıcak bir duş alıp uyu iyi gelecek dedi ben stres olmam tedavimi etkiler miydi dedim doktor evet zeynep ruh halin motıvasyon mutluluk üzüntü anları hepsi önemli sakin ol ve ağlayason geldiğinde ağla aman tutma bu kasılmaya sebeb olur mesela dedi ben teşekür edip geri attım telefonu koltuğa gitmişti duşa girip ağlıyordum . Acaba ülkeyi terk mi etsem huzurlu bir yer yeter bana zeynep kabul et senin ilacın keremdi . Ama simir etmişti geleyim mi sorsaydın nolurdu lanet ederken eşyalarımo toparlayım marketten aldığım eşyalarıda arabaya koymama yardımcı oldular gidiyordum burdan savaş kereme illa ki yerimi söyleycekti geleceği yoktu ama bilmesini istemiyordum sen görürsün kerem . Ben kafamda koyduğum yer şehir içi bir yerdi hastahaneye gidebileyim herşey altımda olsun ama kerem beni bulamasın bu yüzden şehir içinde göze batmayan tek katlı yan yana evleri olan siteye gittim ve 1 haftalşık kalmak istediğimi söyledim ilk burun kıvırıyordu baya oara veririm deyince kabul etti ve deren gazel adına tuttum işime yarasın . Neyse eve eşyaları bıraktım ve bebeğimin dinlenmesi lazım erken uyusam en iyisi telefonumuda diğer daireden beri açmadım doktoru aradıktan sonra kapatmayı ihmal etmedim. Herşey böyle olmamalıydı .....
Keremden
Zeynepi bulmalıydım ayakladım benim adamlara buldurdum . Parkta gözüküyordu ben hemen oraya doğru yol aldım derken zeynepi görüyordum dgiz çökmüş gel anneye dedi çok tatlı bir bebek ona zeynepe yürürken birden ömerin yere çökmesi hayır benim bebeğim babasını seçecek diyordu sonra bebek ıkısınınde ellini tutmus ve ömer bebegı havaya atmıs zeynepte gulüyorken ömer zeynepin dudağına küçük bir öpücük koydu hayır hayır bu olamaz zeynepin sol elinde alyans ömerinde evlenmişler miydi aklıma geçmişde ömerin berkide evlenmiş olurduk deyişleri derken ben onlara doğru yürüyordum öfkeyle derken kerem kerem bey telefonuna bak deyen sesi duyunca uyandım öfkeyle bakıyordum başıma ağrılar girdi ben sen neden burdasın çık dedim ve bakıcı gitti ben telefonu açtım şirkettendi onaylayıp kapattım sonra dayanamadım zeynepi aradım napan dedim televizyon izlermiş sonra beni sormadı hanfendi sensiz ölüyorum diyemedim tamam dedim pelini sordu bende pekin yokluğuna alışacak zamanla dedim yüzüme kapadı sinir mi olmustu yüzüme kapaması sinir oldum o an tekrar tekrar aradım sonra kapalı çıktı öfkeyle masayı dağıttım üzmeden yine edemedim odaya gşttim zeynepin kıyafetleri tamamı gitmemişti ama sık sık kulanmadığı şeyler vardı bunlar önemsemediği eşyalar gurubuydu heralde derken zeynepşn yastığını alıp burnuma götürdğm derken telefonum çalıyordu umursamadım aşağıya inip yiyrcek atıştırmalık bişeyler yerken telefonum ısrarşa çalınca gidip aldım arhan bey yazıyordu ben hemen açtım kerem bey zeynep hanım yanınızda mı dedi ben hayır bişey mi oldu dedim arhan bey ben zeynep hanımı yakından tanıyorum inatçıdır o size söylememiştir sanırsam şirketteydi aradı beni onu stres yapan ve üzen bişey olmuş ağrı şikayetiyle beni aradı panik yapmayın diye size kesin söylemiştir şirketen alın biraz tatıl yapmalı dedi ben o an gözlerim karardı ben tamam doktor ilgilenecem dedim kapattım zeynepi deşi gibi tekrar tekrar aradım ulaşamadım savaşı aradım savas zeynepin yanına gitmiş saatlerı kıyasladım yanında degıldı lanet olsun o dediği daireye gittim yarım saatimi almıştı danışmana sordum 1 saat evel çıktı sanırsam beğenmedi ve kaçtı dedi lanet oksun ben savaşı aradım telefonun son sınyalı dairedendi orda da yokdu gözlerimden alev püskürüyordum özellikle kendime ben nasıl üzerdim hele bu durumdayken nefes alamaz gibi oldum savaş merak etme bütün otellerde zeynepi aratıyorum yarımsaate ulaşacam dedi bende onaylayıp kapattım derken onu bulunca sarılacaktım ve bu kez gerçekten üzmemek için elimden geleni yaoacaktım yapacaktık kerem biz olacaktık ama bu kez zeynep buna izin verecek miydi bilmiyordum
...Savaş aradı ve bulamamış nasıl olurda kayıt yok derken telefonunun açıldığını söyledi savaş şuan aldığı konum lunaparkta saaat 19.00'ydi ben hemen yola çıktım geri dönmem 45 dakikamı aldı lunaparka girdim sinyale doğru yürürken bana çarpan salak kişinın üzerime pnuk şekeri bulaştırmış olması öfkelenmeme sebeb olurken kızım sesi çıkmıstı lanet olsun pamukşekerini maffetin dedi sesi tanıdıktı zeynepti işte yollarınız bir . Bana işaretti bu neyse ben afiyet olsun hatun dedim zeynep kerem senin ne işin var burda dedi ben seni bulmaya çalışıyordum iyi misin dedim zeynep sanane dedi yüzüme pamık şekerini fırlattı ve geri pamuk şekeri sırasına girdi tekrar yenisini alınca tebesüm edip lunaparkta dolanıyordu ben peşinden gidiyordum zeynep kes şunu bana bak dedim sakince zeynep pelin ve sen yokluğuma alışmıyor muydunuz dedi ben alışmak istemiyoruk zeynep dedim zeynep soğuk baktı beni böyle zamanda hem sinir et hem üz hemde kır aferim kerem biliyormusun karşılaştığımız iyi oldu haberin olsun ben bu haftadan sonra yurtdışına gidecem 1 seneden sonra geri gelir miyim bilmem bebeğimin sağlığı için buralardan uzaklaşmalıyım dedi ben o an olduğum yere çivilendiö zeynepte arkadını dönüp gidiyorkrn kolundan tuttum zeynep buna tek taraflı karar veremezsin benle beraber yaptın bebeğimizi ve senle beraber biz olup büyüteceyik çocuklarımızı dedim zeynep aldırmak istediğin bebek şimdik bebeğimiz oldu yanlız bu kez üzgünüm kerem ikimizde biliyoruk ki yapamıyoruk dedi ben sen ister inan ister inanma hatun ben seni bize inandıracam şimdik ve gidiyoruk dedim zeynep hayır ben gelmeycem derken onu omzuma almıştım zeynep kerem bunu yapamazsın zorbasın öküz yığını dur dursana yaaa kusacam valla kusacam diyordu umursadım mı tabiki umursamadım . Ve zeynepi arabaya koyduktan sonra dıreksıyona geçtim bunu en başta yapmalıydım inatçı keçi dedim . Eve doğru gidiyorduk pardon evimize gidiyoruz.....
.......
Yeni bolum sizlerle vote ve yorum yapmayı unutmayınız lutfeeenn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Ficção AdolescenteKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...