..hatirlatma
Keremden
Eve gelince heryeri dagitiyordum zeynep durdursun derken biran kaybettim kontrolumu ve yere dusurdum kzi eli kaniyordu mutfakta sardım elini sonra farkettim ki suan ilkeri oldurmeye gitmek istiyorum ayaklarini belime sardim dudaklari ah burnunu burnuma surttum tepki vermiyordu ama geriliyor gibi oluyordu gozleri dudaklarima gitmiyordu bende durumu iza ettim eger opmezse benimle uyumazsa gidip oldurecektim cevap vermeyince anahtarlari aldim ve ......
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Şimdiki zaman
Zeynep
Bir adim geriledigi an elimle ceketinin yakasinda cektim ve dudaklarina yapistim dudaklarimda hisettigim dudaklari bekledigim gibi sertce opmuyordu yumusakca elleri saclarim ve belimdeydi benim artik bufede olmadigim apaçik belliydi beni duvara yasladi arada nefes almak icin geri cekiliyor sonra opusune devam ediyordu sanki sen etmiyordun kerem yukari çikmaya başladı ben geri cekildim ayla dedim coktan uyudu bebek odasinda dedi ve kendi odasina girdi girdigi gibi onceki opusunden sert öptü opusunu derinlesttirdi dillerimiz birbiriyle dans ediyordu nefesiz kalinca ben kerem dedim kerem şss sakin ol kafamda şise veya kasiklarima tekme istemiyorum sadece ellerini belime kelepce yapacaksin ki kacmayim dedi bazen sert adamin icindeki cocugu görebiliyordum yada ilk kez suan derken bana tsort atti ve ben toalette giyidim ve keremi goremedim ah lanet birden arkami dondum keremle burun buruna kerem de iyi alisti yaoisti bu kucuk bir öpucuktu bekledigimden fazla seksi dedi ben sana birsey drdim de sende giysen tsort dedim kerem gerekmez dedi ben kaslarina bakmiyordum bakarsam agzimin suyu akabilirdi derken kerem sen ilk kez mi kas goruyorsun denize gitmedin mi sen dedi ben suan kendimi hic denize gitmeyen köylü gibi hisediyorum dersam dedim kerem gulmeye basladi ney gibi bir daha soyle dedi ben gulme duydun dedim kerem benim belimden tuttu benim ellerim gogsunde şuan yerin en dibine gidebilirim derken burnunu burnuma tems ettirdi dayanamadim kaldirabildim kafami sirtirken dudagima yapisti sonra yataga yattik ortunduk arkami donup uyuyacakken kerme simdik ben kaciyorum dedi ben ne yaparsan yap dedim kerem kalkti ben saka yaptim cocuk gibisin ya gel buraya dedim kolarimi actim birden ucarak yanima yatti kerem kucuk bir opucuk kondurdu dudaklarima sonra kafasini boynuma gomdu ve ben oylece soktaydimn...
Keremden
Benim dudaklarima yapisti bilmesem neyse bende karsilik verdim incitmek istemeden odaya ciktik beni icten güldurdu buna ben bile sasirdim sonra yanina yattim arkasini dondu giderim dedim git dercesine neyse kalktim sonra kolarini acti dudak buzdu kesin dudagini sarkittigini kendisi bile farkinda degildi derken kafami boynuna gomdum ve uykuya daldim.....
Zeybepten
Sabahin bencereden vuran güneşle uyandim ve dun uyudugum pozisyonun tam tersi durumundaydık ben keremin çiplak gogsundeydim kımildayamıyordum cunku kerem kasli kollarıyla belimi sardı ellimi keremin yanagina koydum cok sert bir yuz ifadesi vardi ben temas ettikce biraz yumusadı sonra ben saate baktim saat 7.00 ben kalkmayaa uğrastım kalakmadım gözlerimi kapattım .....
Keremden
Uyandıgimda kivircik dagilmis saçları her ne kadar dağılmışsa bile sahane duran bir kız yatiyordu dun aksami düşünürken zeynep cattı kaşlarını dudaklarini birbirine bastirdi ruya goruyordu galiba ben elimle isaret parmagimla saclarini düzelttim zeynep baba dur gitme dedi sonra begileyip gözlerini açti itrak etmeye çalisirken kahverengi gozleri benimle buluşunca günaydın saat kac dedi ben gunaydin saat 10.00 dedim dedigim an hemen yataktan kalktı ah laneet ben ben peline bakmakıyim ayla beni burda gormemeli dedi bu halleri beni gülduruyordu neyse ben dün olanları derken lafimi kesti zeynep dün aksam noldu ki hatirlamiyorum dedim ayla pelinle iceri girdi bizi bu kılıkta gorünce ayla aboo siz zeynep sana hic yakistiramadım dedi ben bu kiza .... derken zeynep ayla saçmalama ben öyle biri miyim degilim simdik ver bana bebegi dedi ayla igrenir gibi bakiyordu zeynepdd sinir oldu pelini aldi ayla bence yıkan bebegi kirli olarak dokunma dedi zeynep ben sana aciklama yaomak zorunda degilim ama son kes diyorum bizim aramizda o sey olmadı dedi ayla gordugum goruntu klavuz istemez zeynepcigim dedi zeynep bana baksana sen evet biz keremle yatik tamam mi hadi rahatla ve ben sana hesap da vermiyorum dedi ve pelinle odadan cikti ve giderkende goz goze geldik gozleri dolmustu sen sıçtın ayla ben ayla nereye sana git dedim mi dedim ayla buyrun kerem bey dedi ben sen ne zamandan beri patronmus gibi benim bir calisanima hesap soruyorsun ikincisi sen kim oluyorsunda onun tercihlerine igrenircesine bakiyorsun hayir bazen senin beyninin icinde beyin yerine saman mi var anlamiyorum sunu aklina sok ben ve zeynep arasinda o dusundugun sey olmadi olduysa da bunu asalaycak ayiplaycak son insansın sen farkinda degilsin de her erkekle yattiktan sonra onune gelen ilk evlenecek adamla evlendin ve cocuk yaptin sirf bosanmaniz zor olsun diye ben buna dil uzattim mi hic simdik topla pılını pırtını git kovuldun dedim ayla kerem bey yapmayin cocugum var ozur dileyim nolur bugune kadar tek bir hata yaptim affedin nolur dedi konu cocuk olunca insafli oluyorum ben git zeynepten ozur dile ve bir daha zeynepe boyle davranirsan sen kendin istifa eden ve asla işten ayrilirken dogru duzgun bir maaşla cikmazsin dedim ayla kafa salladi ve gitti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Novela JuvenilKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...