28.bölüm(deli cesareti)

2.3K 96 6
                                    


Keremden

Kapı çalıyordu ali ve demir gelmişti ben  demir  nerdeydin  dedim demir  orda burda  dedi ben  geçin oturun  dedim zil çalıyordu açtım kapıyı bu ne ali buraya bakıyordu rengaren düzenlenmiş gül demeti ve bir not imzaladım notu açtım

Teşekur ederız bay sayer . Karşınıza çıkmaktan korkacak değilik istediğim an karşınızda dururum istediğim zaman durmam . Siz beni tanımıyorsunuz ben sizi umarım adil bir şekilde savaşırsınız .bu arada Siz bana siyah kendinizi simgeleyen gülleri yolladınız bende size kendimi simgeleyen renkleri yolladım yalnız benimkinin sizden farki dikenliler dikkat edin batmasın . gülü seven dikenine katlanır derler. Bu arada tebrik için bu defaya gül yolamayın ben güllerden hoşlanmam. Tebrik etmek için yolayacağınız çiçek papatya olsun  Şimdiden teşekürler .
                             Deren Gazel 🌼

Ben sesli bir şekilde okudum  deren gazelle işimiz var üzülecek  dedim ali  vallahi işimizde en iyisiyik karşımıza çıktığı an adil yollarla yenerik  dedim güllerin biri elime battı dikkat etmemı söylemişti ben aylaya verdim ne yaparsan yap dedikten sonra ben  deren gazeli araştırın bana  dedim ali laptopu hemen aldı ve araştırdı hiç bir sonuç yoktu ben nasıl bulmazsın dedim deren gazel kimdi neyse zamanla öğrenirik inşaat işimizde karşımıza çıkmadı bakalım . Bence moda sektöründen giriş yapacaktı . Neymiş tebrik edecekmişim sen önce benim karşımda dur da papatya yollarım sana . Ben  derenin numarasını bulun bana  dedim demir buldu ve verdi aradım çalıyordu açtı  buyrun demişti sesi tanıdık geldi ben  deren gazel mi  dedim deren  ta kendisi de siz kimsiniz  dedi ben  ben kerem sayerim çiçekler için teşekür ederim  dedim deren hanım  birşeydeğil de siz benim numaramı nerden buldunuz  dedi ben  ben bulurum dedim deren  kerem bey lutfen sadete gelin benim zamanım yok  dedi ben  paçalarınız tutuştu galiba dedim deren  dur bakayım yooo paçamda yangın yokda sizi fazla kasmışım galiba  dedi yok artık ben benimle böyle konuşamazsın sen benim kim ol  dediğim an lafa girdi deren  ben sizin kim olduğunuzu bilmiyorum kerem bey bilmek de istemiyorum bana sesinizi yükseltemezsiniz artı sizin rakipiniz değilik siz inşaat ve elbise tasarımı yapıyorsunuz ben dekor ,akıllı sistem ve takı işleriyle sektöre gireceyik ve ama sizin sektörde olmadığım halde sizin paçanız tutuşmuş kerem bey  dedi  kızın ağzı iyi laf yapıyordu ben  karşımızda değilsin yani dedim deren  sizin egonuzu tatmın edecek değilim kerem bey iyi günler  dedi yüzüme kapattı bu kızda deli cesareti var .

Deren

Adamdaki ego tavan yani ben gerçekten sinir olsamda belli etmedim . Selenle akşam evden dışarıya çıkacaktık hazırlandım ve selen arabayı sürüyordu bende dışarıyı izliyordum . Serkanın bana yardımcı olması için biri varmış  kadir sonat (burak deniz )  onla kahve içecektik günler torbaya girmiş gibi neyse sonunda geldik park yeri arıyorduk birden giriyorduk başkası bizden önce girdi selen sövdü başka yer bulduk ve park etti birden bişey hatırlar gıbı oldum ama birden geçtii.. selen koluma girdi  yine mi ani başın ağrıdı bari birşey hatırladın mı dedi ben  siyah bir araba gördüm ama hatırlamıyorum neyse girelim adam gelmişse çok beklemesin  dedim  selen  orda oturan kişi kadir  dedi ben ayaklandı  elimi uzattım o da uzattı ben  ben  deren dedim kadırde  ben kadir  dedim  sonra oturduk  kadir  şimdik takı sektöründe tasarımcımız var şirketin ortak bulması lazım biz takı onlar kıyaftet tasarımına uyarlama yapabılırız dedi ben  direk iş konusu anladık kadır ahah ben ayakkabı işini de eklemek isterim  dedim kadir  tamam ben ortak arayışına girecem ortak birkaç iş için tabiki sonra kendi markamız çıkar dedi ben  bul ama anlaşamazsam kabul etmem  dedim kadir  büyük karlar var birbirine uyarlanan yani uyan tasarımlar yapılması lazım iki tarafda birbirinin tasarımlarını beğenmeli dedi ben  kaliteli bir şirket olsun  dedim sonra ondan bundan konuştuk ben lavaboya giderken biriyle çarpıştım erkek  dikkat etsene dedi ben  asıl siz dikat edin  dedim erkek  zeynep dedi ben  zeynep derken  dedim herkesde bir zeynep tutturmuş erkek  sen  derken ben afedersınız sızı tanımıyorum ve gidiyorum   dedim ve lavaboya  gittim ...

Aliden 

Kahve içmek için demirle kafeye gittik kahvemizi içerken demir kalkıp kaçtı ben ona söverken hesabı ödemeye giderken biri carptı ben dikkat etsene dedım ve kıza baktım kız zeyneptı bu kadar benzerlik olamaz ama bana yabancıymış gıbı davrandı zeynep dedim zeynep derken dedi beni öylece sallamadan gitti ben keremi aradım açmıyordu ben oturdum bekliyordum masasına  doğru gitti  ben keremi arıyordum ben  acele **** kafeye gel  dedim söylesem inanmazdı söverdı gözleriyle görmeliydi umarım kalkmazlar ..
20 dakika sonra keremi aradım nerdesın dedım 5 dakıkaya ordayım dedı ben bakarken zeynep hesabı ödüyordu ben hemen kalktım arkasında duruyordum hesabı ödedi arkasına döndüğü an bana salakmışım gibi baktı ben  deminki çarpişma yüzünden özür dilerim bendim hatalı  dedim zeynep olduğunu düşündüğüm kişi  birseydegıl eğer bende dıkatsızlık etıysem özür şimdik çekilirsen gideyim  dedi ben  5 dakika daha dedim kız  pardon çekil dedi ben çekilmezken ayağıma tekme yedim derken kız gitti ben lanet olsun derken içeri kerem girdi ben  kerem gördün mü  dedim kerem  neyi dedi ben zeynebii dedim kerem sinirle bana baktı ben  vallahı o  dedim kamera kayıtları ah evet ben  kamera kayıtlarını istiyorum dedim adam  bozuktur bugün dedi kerem  bana bunu nasıl yaparsın ali zeynep .... aylada sende gerçekten  dedi öfkeyle dışarıya çıktı ben masa devirdim nasıl kanıtlaycam dur yahu ayla mı demişti ben hemen keremin evine sürdüm...

Keremden

Evden kafeye gittim kafeye girdim ali gördün mü dedi ben neyi gördüm mü dedim ali zeynepi dedi bunlar beni sınıyor muydu ben sinirle arabaya binip sürdüm sonra ıssız bir sokakta durdum ve yürümeye başladım çok ıssız ve karanlıktı birkaç tinerci ayaş ne ararsan vardı . Umrumda değildim 1 ay burdaki kartonların üzerinde uyuduğum oldu ali ve demir beni burda buluyordu zeynepsiz karanlıktaydım ama ne zaman pelinin ateşi çıktı kendime geldim şuan burdaki herkes güçsüz geliyordu bana . Yürüdükçe yürüyordum ali gerçekten çok üzgündü neyse ben geri eve dönmek için arkamı döndüm bir serseri bıçak tuttuyordu  sökül parayı  dedi 1 ay evel çıksa karşısında inatlaşır kendimi bıçaklatırdım bir kere oluyordu ali kurtardı ben  almayın başınıza belayı dedim serseri  para ver  dedi ben belimdeki silahı gösterdim  oyuncak değil bu şakam olmaz  dedim adam anında yere attı bıçağı  özürdilerik abii  dedi tırsak bir şekilde ben  adın ne ve kaç yaşındasın  dedim serserı  adım akif 17 yaşındayım  dedi ben  okuma çağındasın ve buralarda okula da gitmiyorsundur dedim akif  gitmiyorum  dedi ben  işlemiyor musun  dedim akif  bu kılığa iş vermiyorlar şurdaki terkedilmiş depoda kalıyoruk dedi ben  ikinizi işe alırım ama bana ihanet ederseniz kendinize mezar açın ha ben sürünmek istiyorum diyorsanız yol orda  dedim akif  adam öldürmem . dedi ben  hayır öyle iş değil mesela güvenlik gibi boy pos var zayıfsınız haliyle  dedim akif  sana nasıl ulaşabilirik  dedi ben  gelin benle  dedim akif ve hakan geliyordu yanındakinin adı hakandı . Bir otele ıkı kısılık odaya götürdüm  akife de telefonumu bıraktım parada verdım ben  size yer ayarlaycam bu odayı arayınca açın  dedim bir telefon almıştım akıllı olmasada işlerini görürdü akif sağol abi anamız babamız bize sahip çıkmadı ama sen  dedi ben  beni pişman etmeyin beyler  dedim ve eve sürdüm ....

Derenden ( zeynepten )

Eve gidince yorgunluktan ölüyordum yarın 10da da şirkete gidecektim . Televizyondaki haberlere ilişti gözüm biraz daha izledikten sonra duş aldım ve yattım......

Yeni bölüm geldi ıyı okumalar yorumlarınızı ve votelerınızı bekliyorumm

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin