51.bölüm(ultrason fotosu)

1.8K 61 2
                                    

Zeynepten

Neden allahım neden benim karşıma yine keremi çıkartıyorsun ben ondan kaçtıkça dibimde bitiyordu. Beni zorla eve getirmişti ben  zorbanın tekisin  dedim  kerem  zeynep yavaş yürü  dedi ben göz devirdim ve eve girdiğim an kapıyı yüzüne kapattım  çok pis sinir olmuştur inşalah yukarıya çıkıyordum kerem  zeynep 2 canlısın yavaş yürü doktorun aradı daha az önce sızın oldu  dedi haklıydım adımlarımı yavaşlatıp peline baktım uyuyordu bende geri döndüm hemen arkamda kerem vardı farketmemişim şuan çok yakındık ben  çekil  dedim kerem  zeynep böyle  yapma  dedi  ben  kerem çekil dedim   dedim  kerem  çekildi bende  yan taraftaki misafir odasına girdim kerem  beni takip ediyordu kerem  zeynep saçmalama odamızda yat sen ben yatarım burda rahatsız olacan bu yatakta  dedi ben  kerem beni rahatsız eden sensin yatak değil çıkar mısın  dedim kerem sinirle  çıktı  bende  yatağa uzandım haklıydı yatak o ladar rahatsızdı ki kalktım göz devirdim pelinin odasına girdim sandalye bulup  pelinin yatağının yanına çektim ve pelini izliyordum derken görevli girdi  zeynep hanım siz uyuyacakdınız  dedi ben  uyku tutmadı  dedim sonra ayak altında dolaşmadım pelinin yanında kalıyordu bende  odamıza gidiyordum mecburen kerem yoktu derin nefes çektim ve yatağa yattım ışığı da kapattım lavabodan ışık yanıyordu üşendim kalkayım kapatayım zaten uyuya kalacaktım birazdan gözlerimi uykuya teslim ettimm

Keremden

Zeynep inadı tuttu mu onu asla ikna edemezdim . Neyse bende onu rahat bıraktım ve bişeyler atıştırıp odama girdim sonra odamdaki banyomdan yıkandım sonra da traş oluyordum traş olmam bitince  belimde havluyla odaya girdim gardurobun karşısına geçtiğimde bişey farkettim geri döndüm yatakta uyuyan zeynepi görmemle gülümsedim ah zeynom ben senle ne yapacaktımm.. giyindikten sonra yarın bana sinir olacaktı ama özlemiştim yanına yattım hareket etti bana doğru döndü ben onu uyandırmadan omzuma aldım kafamı saçlarına gömdüm ve uyudum..

Sabah

Zeynepten

Güneşin yüzüme vurmasıyla  gözlerimi açtım keremin omzundaydım of kerem sinir oldum şuan ne güzel uyuyordu tam elimle yüzünü okşaycaktım vazgeçtim kalktım ve lavaboda elimi yüzümü yıkadım sonra aşağıya indim acıkan midemi doyurmam lazımdıı . Mutfakta görevliler kahvaltı hazırlıyordu ben  günaydın ne ara bu kadar çalışanımız oldu dedim bakıcı  siz iki canlı olunca yorulmayasınız diye kerem bey  yardımcı aldı zeynep hanım  dedi göz devirdim  ve mutfağa geri girdim onlet yapmaya koyuldum  bır tabe gorevli  zeynep hanım biz yaparız siz oturun  dedi ben  işime karışma siz kereme hazırlarsınız kendi kahvaltımı kendim yaparım  dedim iki tane omlet bir yarım sanduviç ve zeytin domates felan koyup portokal suyu sıktım ve  tepsiye koyduğum gibi bahçeye  çıktım birşey farkettim kerem korumaları artırmıştı sanki ....
....

Kahvaltımı yaparken  telefonum çalmıştı selindi hemen açtım selin  abla işe gelmeyceksin tatildesin biliyorum da bir şey soracam geçen  sana gelen rapor vardı onu nereye koydun bana lazım  dedi ben  benim masamda çekmecede anahtarda  kalemlikte olmalı  dedim selin   mersii abla neyse ben kapatayım  dedi ve kapattı. Derken evden sesler geliyordu keremin sesiydi  size ne diye  para veriyorum zeynep nerde  diye gürlüyordu adamlar  biz görmedik önden dışarı çıkmış  olamaz  dedi bende bitirmiş olduğum kahvaltımın tepsisini alıp ön taraftan girdim keremin eline tıkıştırdım ve ben  arka bahçeye bakmak aklına gelse bu şamata olmazdı ve ve pelini uyandırmazdın kerem  dedim yukarıya doğruldum pelinin odasına girip kucağıma aldım bana sıkıca sarıldı ben aşağıya götürdüm yemek sandalyesine oturtum bakıcıya kadar personel değiştirmişti bakıcı mamasını getirirken ben  ben yediririm  dedim bakıcı  kerem beyden talimat var pelini yıkamak yedirmek bezini değiştirmek uyutmak bana ait sizin yapmanıza için vermemeliyim hatta pelini taşımayın hamilesiniz  derken ben ayaklandım kereme doğru yürüdüm şuan öfkeden patlayabilirdim keremi ittim  sen ne yaptığını sanan geç şu bakıcıya söyle pelinle ilgilenmeme karışamaz ve  karışamazsın  dedim  kerem  zeynep ağır kaldırmamalısın ve yprulmamalısın senin dinlenmen lazım  dedi ben  sana ne yapmam gerektiğini sormaycam kerem pelin ağır değil bir kere   beni düşünme ben kendimi de bebeğimi de düşünürüm .  Dedim ve arkamı dönüp gidiyordum ki kerem kolumdan tutup  bebeğimiz zeynep tamam mı bebeğimiz   dedi ben kolumu kurtardın göz devirip kaçtım yumuşayamıyordum eğer  ben kendi doktoruma gitmeseydim o gün telefonda da duymasaydım yapacaktıı .. iç sesim kerem son anda vazgeçecekti yapamayacaktııı .
....

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin