Derenden(zeynepten )
Saat 7bucukta uyanmıştım giyindim. Kahvaltı yaparken haberlere baktım . Pelini de çok özlemiştim . Özlemimi düşünmemeye çalıştım saat 10da şirkete giderken kadir aramıştı kadır deren hanım çok kötü zarar edeceyik kerem bey sayesinde dedi ben sakin ol da anlat dedim kadir kerem bey ozan holdingle anlaşmamız vardı ozan holding geri çekildi duyduguma göre kumaş aldığımız yerleri de kendine bağlamaya çalışıyor dedi ben ama bu haksızlık kuralına göre oynamıyor ozan holdinge saat 14.00de randevu al konuşmaya gidecem dedim ve şimdik u dönüşüyle keremin şirketine gidiyordum ....
....Keremden
Ozan holdingi bizim tarafa çektiğimi öğrenince deren hanım napacaktı acaba saat 9 da pelini de mecbur yanıma alarak şirkete gittim odada yere örtü serip oraya oturttum lego oynuyordu yürüyecekti bu aralar adım atıyor düşüyor diye tekrar denemiyordu emekliyordu sadece benim sekleter beni çağırdı ben bir dakikalığına odadan çıktım sekleter bakıyordu ...
Zeynepten
Ben keremin odasına girdim sen ne yaptığını zanneden deycem ama nerde yoktu yerde emekleyen pelini görmemle etrafa baktım sekleter ayakta gözüyle bakıyordu ben sen çık dedim ççıktı . Keremden azar işitecekti banane . Ben pelin bari sen hatıtla beni dedim pelin bana bakıp alkış yapmıştıı bende alkış yaptım ayağa kalktı yürüyor muydu ben gel dedim adım atıyordu attıkça ben geri geri gidiyordum sonra en sonunda ellerimi tuttu ben kucağıma alıp kokusunu içime çekerken iöerş sinirle kerem girdi kucagımdan alacakken ben dur kerem pelin ilk adımını ne zaman attı ne zaman yurumeye başladı dedim kerem takında yürüyecek benim kızım şimdik ber bana dedi ben az önce yürüdü dedim kerem uzaklastı ben pelini bıraktım yere oturdu kerem öfkeyle soludu ben vallaahi yürüdü bak sen tut dedim sonra karşısına geçtim hadi pelin gel gel bakalım dedim yine el alkışladı bende alkış yaptım yürümeye başladı kerem bırakmıştı pelin ilk adımını banaa attı kucağıma aldım ben sana dedim aferim pelin dedim kerem sekleterini çağırdı pelini ona verdi pelin ağlasada umursamadı ben keremi ittim biliyor musun sen ben öldüğümü sandıktan sonra pelini boşlamışsın kerem şuan ağlaması bile umrunda değil dedim kerem kes sesini deren sen zeynep değilsin dedi ben onu yine ittim duvara yaslanıyordu ben pelin bile anladı benim ben olduğumu sen sen ah sen dedim kerem sen ayla derken ben yeter yeter ayla ayla değil miysi bana sürtük gibi davranan yada hade ayla evdeydi sana senle rol yaptığımız zamanlarda bur bara gıttıydık o gün benimle dans ettin o gün öpüştük de ayla evde uyurken mutfakta sırf gıtme dıye dudaklarına yapışan da bendim ama sen hayla daha inanmıyorsun dedim gidip kaıyı kirikledim ben sen beni iyi tanıyorsun öyle mi dedim kerem cevap vermedi üzerimdeki gömleği çıkardım koltuğa attım atletide çıkardım bu dövmeyi de yeni yapmış olamam değil mi yada bu akından kalan izleri söylesene ille böyle kanıtlarla mı gelmem lazımdı karşına ben dedi ben noldu kerem bence biz böyle iyiyik bundan sonra deren olarak kalmak daha iyi diye düşünüyorum buraya gelme amacım da adil oyun oyna ozan holdinge vazgectığını söyleyceksin ve bana bulaşmaycaksın canımı yaktığın yeter dedim gömleğimi falan tekrar giydim kapıdan çıkacakken kerem kolumdan tuttu kendine çekti ellerini belime koydu kendine yaklastırdı sarılıyordu bana özür dilerim dedi ben çok geç dedim ittim ve çıktım pelinin ağlasığı yönden pelini kucakladım akşama getiririm kerem bey siz bakmayı beceremiyorsunuz dedim kerem bana pişman gözlerle bakarken gidiyordum deren hanım diyenletden iğrenesim gelmiyor değildi leyla beni görünce pelinin sizin elinizde ne işi var verin dedi ben babası izin verdi sana ne oluyor derken leyla pelini kucagına aldı tek eliyle tutuyordu pelinin ağlayışıyla ben canını yaktın ver bana kızımı dedim leyla hadi oradan keremde benim pelinde benim kızım dedi delirdi mi ne dıye düşünürken boş anımda leyla beni itmişti yere düştüm o an kerem leyla diye gürledi pelini kucağından aldı defol kovuldun dedi benim yanıma eğildi iyimisin güzelim hadi gel dedi ben sen peline bak ben geliyorum dedim yetti be hanım efensılıgımde bır yeri vardı asansore soltum leylayı saçlarından çektim ve aşağıya doğru söyle bakalım leyla hanım pelin kimin kızı keremde senin değil anladın mı yaklaşayıö deme keserim dedim kata inmiştik güvenliğin kucağına attım üzerimi düzeltim ve tekrar geri döndüm pelin gel bakalım dedim kerem pelinin yanında bedava kerem var dedi ve beni asansore soktu derken aşağıya inerken aliyle karşılastık pelini alıye verdı benimde elimden sürüklüyordu ben bana bal beni böyle çekmeye hakkın yok dedim kerem gördüğüne var ki çekiyorum zeyno demişti allahım yine yumuşuyordum . Kerem siyah arabasına bindirdi şoforun arka tarfı gprmesini engeleycek karavanı koydu ve ben ne yap derken ıyırsunu ekleyemeden dudağıma yapışmıştı karşılık vermedim kgeri çekildim kerem kes şunu dedim kerem seni bulmuşken bırakmam dedi yine yapışmıştı bu kez dayanamadım topuklularımı ayağımdan fırlattıp keremin kucağına oturdum karşılık veriyordum kerem yüzümün her santimini öpüyordu boynumu öpüyordu kerem sensiz 1 yıl 2 ay oluyor nefes aldığımı hisetmezken sen karşımdasın burdasın seni çok seviyorum hatun sana deli oluyorum dedi ben çok özlemiştim keremin her mimiğini öpüyordum dudaklarına yapıştım gözlerimiz kapalı değildi bu kez kapatırsam hayal mı görüyorum diye düşünüyordum kerem koltuğa yatırdı beni ben gömleğini çıakrdım burası çok sıcak .. kerem benim göleğimi çıkardı derken boynumu öperken yerde sügen görmemle kendime geldim keremi ittim ben lanet olsun sana bu ne sen boş duramadın çok önceydı deme inanmam dedim kerem zeynep valla bırsey olmadı hatırlamıyorum derken ben durdurun arabayı hemen diye bağırdım gözlerimden yaş akıyordu ben sakın bu kez canını yakarım kerem uzak dur dedim arabadan indim . Ayakkabılarımı almadım umursamadım keremde inmişti peşimde yürüyordu ben defol git dedim birden karşımda yağızın şirketi vardı telefonumla yağızı aradım aşadayım gelebılır mıyım dedim ağlarken yağız hemen geliyorum deren sen ağlıyorsun ağlamaa dedi kerem kimi aradın dedi ben sanane dedim kerem sabrımı taşırma dedi ben kerem sabır senın yanına uğramamış dedim yağız yine mi sen uzak dur kızdan dedi kerem bu lavuktan uzak duracaksın dedi ben sen benden uzak dur dedim kerem yağıza yumruk attı yağızda kereme attı ben durun dedim yağız o başlattı dedi ben siz çocuk musunuz dedim sonra yağızı şireketine soktum keremi içeri aldırtmadık ben yağızın odasına girdim yağız yine ayakabılar çıkmıs dedi ben yağız sen ayaklarımı boşver de yediğin darbeden sonra moraracak buz koyalım dedim yağız o kerem seni yine üzdü dedi ben söylemesen bilmezdin dedim yağız anladı acı dolu bakışımı sarıldı bana bende ona sarıldım ben canın yanıyor ve bana zeynep deyebilirsin geçek kimliğim bu dedim yağız beni koltuğa oturttu ve bana sordu geçmişimi keremle ne olduğun falan sorunca ben başladım anlatmaya .
.....Keremden
Herşey yolundaydı aramızda birşey olmadığına emindim ama sürtük nasıl olurda iç çamaşırını attı da kaçtı ben ayaklandım zeynep kokay sakinleşmeyceği için ben hemen selenin kaldığı yere gittim zeynepte bır ara orda kalıyordu ben selenin boğazına yapıştım söyle o serkana bu ülkeye adım bile atmasın atarsa toprağa gömerim sende uzaklaşacaksın bu şehirden yoksa bu kez boğmakla kalmam işkence yaparım anladın mı dedim selen kafa salladı ven evden dışarı attım yukarıya zeynepin bir ara kaldığı odaya girip yastığı koklandım . Belli bir süre sonra zeynep şimdik yağızın kolarındaydı evet ve ben burda lanet olsun ayaklandığım gibi arabama bindim zeynepi arıyordum açmadı ....
Zeynepten
Yağız oha dedi bu resmen bir film dedi hatta yağızla kalktık yağızın evine gittik evi güzeldi yağız bana rahat birşeyler verdı hava gayet guzel olduğu için alttan birşey hiymemiştim tşört fazlasıyla elbise gibiydi ben aşağa indiğimde eşortmanlı bir yağızla karşılaştım göz göze geldik yeşil gözleri vardı yada mavi giydiğine gör değişiyordu. Elindekii kahveyi bana uzattı salona geçip oturduk film koyduk izlerken korkmasamda ürktüğüm oluyordu ben sana sarılmam için mi koydun bu filmi yağız dedim yağız zeynep balık hafızalı mısın sen tutturdun ben sana aksiyon izleylim demiştim dedi ben oflarken kahvemi masaya koydum yağız bana yaklaştı bende ona kafam onzundaydı bu kez gerçekteb birazçık korktum ve kafamı yağızın boynuna soktum o an yağızın yüzüne bakmak için kafamı kaldırdım burun buruna geldik yağız yaklaşmıyordu ama dudaklarıma bakıyordu keremden başkasını öpersem ne hisederdim . Ben yağıza yaklaşınca yağız belimden tuttuğu gibi kendine çekti dudaklarım dudaklaeına değdi kereme göre daha romantiik ve daha yavaş öpüyordu yağız iyi öpüşüyordu ama iyi hiseddirmiyordu ... yağız geri çekildi ben özür dilerim derken yağız şşş zeynep ikimizde o an öpüşmek istedik ve öpüştük hadi sana odayı göstereyim dedi ben kafa salladım ve odaya girince tşörtü çıkarıp rahat bir sey gıyıp yatağa girdim yağızın görevlisi birşey ister misin diyede sordu ben hayır deyip gözlerimi yumdum kapı alacaklı gibi çalıyordu yağız kerem geldi dedi ben yarı çıplaktım tşörtun altında sort beklı bıle degıldı derken benim ne hisettiğimi hisettmeli miydi .. yağız senin aklında ne var dedi ben şu var dedim ve analatıyordum...
Yeni bölüm geldi işler kızışacak yorumlarınızı bekliyorumm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Ficção AdolescenteKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...