33.bölüm

2.1K 98 8
                                    


Keremden

Sabah uyandım pelini uyandırmadan kalktım ve odama gidip hazırlanıp şirkete gidecekken yerde bir kolye vardı bu kolye derenindi de bu kolyeyi daha önce zeynepte de aynısı vardı zeynepin odasına girdim kutuları karıştırdı  ama bulamadım ben mi yanılıyordum . Saçmalama kerem yürü . Evden çıktım şehir sokaklarından geçerken biri taksi durdurmaya çalışıyordu iyice emin okdum leylaydı ben durdum  şirkete gidiyorsun hadi atla  dedim leyla  günaydın kerem bey taksı bulamadım bugun  dedi ben kafa sallarken leyla  pelin nasıl  dedi ben  iyi dedim  leyla  burdan gidilmez ki dedi ben  deren hanıma teslim etmem gereken birşey var  dedim leyla  deren hanım benden hoşlanmadı  dedi ben  saygı çerçevesınde iletişim kurman yeterli kimse kimseyi sevmek zorunda değil  dedim leyla  haklısınız  dedi deren hanımın evinin önünde durdum  leyla sen arabada kalıyorsun  dedim ve arabadan indim kapıya doğru yanaştım çaldım açan yoktu tekrar çaldım yine açan yoktu tam arkamı döndüm bir çığlık halinde  lanet olsunn .... geliyorum bekleyiiiin  diye bağıran derenden başkası değildi kapıyı açtı üzeri unla kaplıydı ben  bu halin ne  dedim deren  gel içeri  dedi bende girdim kapıyı kapattım mutfağa doğru  gittim ortalık felaket ben  sen evi yakacaksın   dedim deren  kerem yok öyle birşey mutfağı bu hale getiren selen hanım sonra telefon geldi gitti bende tamamlayım işini derken bu mikser anormalleşti sesinden kapıyı duymadım ilk sonra kapıyı açmaya gelirken ayğım kaydı elimde de  un var  havaya uçtu  dedi ben  büyük başarı  dedim deren  öyle deme totom ağrıdı  dedi  ben gülmeye başladım bu hallerine gülüyordum sinirden de gülüyordum deren  gülme kerem fena olacak ama   dedi ben  ne yaparsın dedim dalgacı bir tavırla deren eline aldığı unu bana attı  ben  sen  dedim  ona doğru yürürken bir bardak suyu ona attım deren  hinh ne yaptın kerem dedi sonra bana doğru  yağ fırlattı ben  seni var ya  dedim tam yürüyecekken kayıp düşüyordum deren elleriylr beni tuttu dengemi sağladım deren kahkahaya boğuldu bende gülüyordum ikimizde aynı anda  sinirlerim bozuldu  dedik derken epey yakındık ben yaklaşıp öpsem mi diye düşünüyordum o zaman gerçekden anlardım dna testi yanlış olma ihtimali var mıydı ?
Tam yaklaşıyorken kapı çaldı deren birden panikledi derken düşüyordu belinden tuttum göz gözeyken deren  ben seni nerden tanıyorum  dedim ben  sen derken kapı ısrarla çaldı deren hemen kalktı kağıyı açtı keylaydı tabi ya arabada çatladı ben  sana arabada bekle demiştim  dedim leyla  özür dilerim  kerem bey  dedi deren  e kerem sen ne için geldin  dedi ben  bunu vermek için  dedim ve kolyeyi uzattım deren gülümsedi ben lavaboyun yerını öğrenip çıktımm...

Deren ( zeynep )

Sabahın köründe uyandım selen mutfağı talan edmiş haldeydı sonra hemen gitti bana bıraktı göz devirdim ve bari kek yapıp temizleyim diye düşünürken  kek mikseri anormalleştı hemde un koduğum sıra un elimdeydı kapı çaldı sanırsam tam giderken  kaydım yere düştüm totom çok ağrıdı yahu ve çığlık attıp  bağırdım geliyorum dıye neyse keremdi beni bu halde gördü bozuntuya vermeden içeriye aldım olanları anlattım  öylece konuşurken güldü bana un attım su attı derken bir an içimde bir huzur yerleşti sanki keremi 1 veya 2 gundur degilde daha fazla zamandır tanıyormuşum gibi hisettim... kerem düşüyordu tuttum dengesını alınca bana değişik bakıyordu ve bana tanıdık gelen ama sanki derken kapı çaldı açmaya giderken kaydım belimden tutdu tango yaparsınız da en son erkeğin koluna yatarsın neyse derken kapıyı açtım leylaydı gelen kerem lavaboya gitti derken leyla senin gibilerin derken ben  burası benım evim bana hiç bir keline cumle kurmanı istemiyorum neden yaptığını da farkındayım bu yüzden sakın beni zorlama dedim  leyla susup arabaya doğru gitti . Keremde gelirken ben  dur  dedim yukardan keremin bedenıne uygun kıyafet buldum ve kereme götürdüm . Kerem  ciden mi  dedi ben  selenin erkek kardeşi var da dün kıyafeylerini burda bıraktı dedim ... kerem giyinip evden çıktı bende etrafı toparlamaya zamanım yoktu görevli halederdi bende duş alıp  giyindim ve evden çıktım şirkete gittim . Raporlar ve dosyaları kontrol ederken içeriye  asıstanım geldi  selin güzel stajer birşey konuşması lazım sizle dedi ben  şuan çok işim var ama hadi gelsin dedim kapı çaldı ben  gir  dedim kız geldi güzel bir kızdı notlarına bakarken kafasını kaldırdı selin  deren hanım kusura  derken durdu bana garip bakıyordu ben ayağa kalktım rengi gitmişti ben  selin iyi misin gel otur böyle  dedim selin bana bakıyordu gözlerinden yaşlar akıyordu bana baktı  zeynep dedi off amma tanınıyor bu kız ben  ben zeynep değilim zeynep için de üzgünüm sanırım bir kazada kaybettınız arkadaşınızı dedim selin  ablamdı ama bu kadar benzerlik olamaz dedi  ben bende şaşkınım bu konuda  dedim selin gözlerini sildi   ben izininizle gidebilirim  dedi ben  bana birşey demen lazımış dediler dedim selin  yeni bir şey proglamladım dedi ben  gel anlat bakalım  dedim selin anlatırken ben aklım selinle yastık savaşı yapıyorduk yazlık tarzı bir yerde birden görüntü kayboldu ben birşeyler hatırlıyordum derken başıma giren ağrıyla kafam dağıldı ben  selin sen çık bu konuyu aceleye getirmek istemiyorum yarın sana haber versemde anlatsan  dedim selin gitti anlayışlı kız derken ben seleni çağırdım geldi  ben analamıyorum ne zaman gelecek hafızam neden ben serkanla işgili birşey hatırlamıyorum ha selin denen stajerle sankı ah çıldıracam derken bır çalışan girdi içeri girdi bir belge uzattı ben  bir işi başaramazsanız yapmayın sakın bana özür dilemeyin derken selen  sakin ol deren dedi ben  sakin mi bir işi beceremiyorlar  dedim sonra  çıkın dışarı dedim aval aval bakıyordular ben ÇIKIN DEDİM 10 SANIYENIZ VAR  dedim çıktılar  kapıyı bile kapatmayı beceremedıler selenı de kovmuştum odadan ah allahım neden böyle oldum sinir krizine giriyordum etrafı dağıttım koltukları devirdim yetmedi asıstanım geldi  deren hanım siz iyi misiniz dedi ben histerik bir kahkaha attım ben sence iyi miyim öyle mi görünüyorum  dedim kız tıtrek bir sesle  özür dilerim  dedi ben elimle kapıyı gösterdim .......

Keremden

Toplantımız vardı derenle leyla ben ali gidiyorduk . Şirletin önünde durduk içeriye girdim derenin odasına doğru gelince çalışanlar tedirgindi ben  noldu dedim  derenın asıstanı geldi  aklınız varsa kimse girmesin odaya deren hanım cinet geçiriyor dedi ben  ne oldu da bu kız böyle oldu  dedim derken selen  kerem bey toplantıyı başka bir zaman yapsak diye devam edecrkken ben  ali leylayı al ve gidin ben sonra gelecemm  dedim derenin odasına girdim yere çökmüş bir halde kafasını dizlerine sokmuştu deren  selen ben özür dilerim anlamıyorum bana ne oluyor bilmiyorum bu beynım ne zaman birşey hatırlasa ağru giriyor ve zorlayamıyorum herkesi yakıp geçtim demin ne biçim yöneticiyim  derken kafasını biraz kaldırdı göz göze geldik ben yanına oturdum  sorun değil bunlar deren yöneticilerin de duyguları var  dedim deren gözü yaşlı bir şekilde  kerem sen ne alaka dedi ben  toplantımız vardı dedim deren  toplantı ah asıstanım uyaracaktı tersledim tabiki nasıl korkuttuysam kızı söyleyemedi  dedi ben  neden böyle oldun dedi deren  boşver dedi ayaklandı ceketini aldı hızla odadan çıktı çalışanları çağırdı deren  herkesden özür dilerim bende insanım sık sık olmasada cinet geçirdim hatalarınızı büyütüp sizi kırdıysam özür dilerim beyler selen senden de özür bana kızmayın ben çıkıyorum biraz hava alacam gözüm arkada değil sizin gibi çalışanlarım var  dedi herkes tebesüm etti tam o sıra asansöre bindi bende girdim asansorle aşağıya iniyorken asansör durdu ışıklar gitti ben  noldu buna dedim deren arada olur dedi ben ben kapalı alanda derken deren  kalaman dedi ben garıpce baktım deren tahmin ettim cümlenin tamamını getirdim dedi ben kafa sallarken .....

Derenden ( zeynepten )

Asansör bozulacağı tuttu kereminde kapalı alan fobisi vardı ben  sakin ol düzelecek dedi bende de panik atak vardı zaten derken hareket etmeye başladı indik kerem sakin bir nefes alırken arabaya bindim  yan tarafıma kerem oturdu ben  hayırdır dedim kerem  bende gelecem  dedi ben  neden dedim kerem  canım çekti  dedi ben spor kıyafetı satan yerden rahat birşeyler gıyıp satın aldım üzerimde kaldı kereme de aldırdım ve spor salonuna gittik box ringine girdim kerem  hayda dedi ben  hadi  dedim keremde geldi dövüşüyordum elin kavrayım arkasına büktüğüm an bir evden kucagımda çoçukla kacıyordum sonra bır taksıye bındım birden yere serdı kerem beni aklımdan geçen şeylerden sonra kerem  deren  dedi ben  saat 16.00 ben davete katılacam  gitmeliyim seni de bırakayım mı dedim kerem  yok araba getirttim ben  dedi ben  tamam sağol  dedim ve aceleyle evedoğru gidiyordum.........

Yeni bölüm sizlerle nasıl buldunuz deren herşeyi anlaycak mı hatırlaycak mı ?? Devamı çok yakında ....

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin