3.bölüm(sen bir bakıcısın)

10.3K 277 7
                                    


Keremden

Sabah erken uyandim güneş yeni doğuyordu ben pelinin odasına girdim bir de ne göreyim pelinin yatağı baya genişti oda da büyüktü zaten zeynep pelini göğsüne yatırmış ikisi de uyuyordu.

Ben hayranlıkla baka kaldım hallerine ne olurdu sanem kızının yanında olsaydı asla asla bir daha kızını  görmeyecek hatta kızı falan degil o sadece benim kızımdı.
Zeynep ansızın gerildi kafasını çarptı gözlerini açtı saçlarını arkaya attı ah kafam dedi fısıltıyla sonra pelini yavaşça bırakacaktı hatta bıraktı pelin ağlamaya başladı zeynep yine aldı göğsüne sen bensiz uyuyamıyor musun ama abla toalete gitmesi lazım benim bezim yok senin gibi dedi ben tebessüm ettim.

Bu kız nasıl biriydi böyle çocuk gibi konuşuyordu pış pışlarken uyudu pelin yavaşça bıraktı yavaşça yataktan indi koşmaya başlayacaktı beni yeni farketti zeynep günaydın kerem bey siz burda mıydınız dedi ben gunaydın zeynep kerem demen yeterli çok olmadı dedim zeynep kerem be ah pardon kerem pelin biraz huysuzdu dün bugün doktora mı götürsek dedi.

Tam isabet ben zaten bugün doktor günü 2 haftada bir doktora götürürük zaten ben hazirlanayım sende hazir ol dedim zeynep peki dedi toalete koştu içimden güldüm .... ve hazırlanmaya gittim

Zeynepten

Sabahın 3 sırları pelinin ağlamasıyla peline baktım sütünü içirdim altını temizledim ve yanına yattım göğsümde daha hızlı uyuyordu güneş ışıklarıyla gerildim.

Kafamı çarptım yine sakarlık yaptım toaletim de geldi. Tamda zamanıydı.Pelini yatağa koydum ağladı yine aldım kucağıma iyice aldiktan sonra yine koydum ve yataktan indim koşacam keremi gördüm doktora gidecektik ama önce şu toalete gideyim .....Odamda dolabıma baktım menekşe bir kiyafetim vardı ceket menekşe takımımı giydim babamın bana en çok yakıştırdığı ve babamla beraber bana aldıydım ve ilk iş kiyafetimdi gözlerim doldu hayır zeynep ağlamak yok dedi.

Havaya baktım duygusallığımı üzerimden attım ve giyindim saçlarımı biraz ıslatıp köpük koydum altın renkli bir kolye iki tane yüzük göz kalemiyle rimel ve açık pembe rujumu sürdüm şimdik sıra pelinde ben pelinin odasina girdim yatakta yeni uyanmış haliyle duruyordu bende anne olma isteği vardı ben pelin sen ne kadar şirinsin tüp bebek yoluyla çocuk yapasım var annem duysa gebertir kir dizini koca bul da yap derdi heralde ay sen gülüyor musun? Anladın mı acaba salak zeynep o daha 2 aylık daha dedim.

kerem geveziliğin bittiyse hazırla pelini dedi ben keremin yüzüne bakmadan pelini kucağıma aldım ve hazırlamaya başladım. Bugün  geldiğimde yıkayım pelini bunu bir yere not ettim ve dolaba yapıstırdım peline sütünü içirdim ve geğirdi  ben ağzını silip aşağıya indim kerem beyaz tşort giyiyordu altına kumaş pantolon giyiyordu ben fazla belli etmedim zaten telefona bakıyordu pelin au diye ses çıkardı allahım ben seni yerim derken kerem baktı beni basbaya süzdü sonra hadi dedi arabadaki çocuk koltuğuna oturttum ve arkada oturuyorduk şoför bizi doktora götürdü giderken biraz sersemledi ama huysuzlaşmadı.

 
Kerem pelini aldı kucağına sonra anında bana verdi ve üzerini örttü doktoru beklerken bir teyze kızım sana bir sey sorabilir miyim dedi ben buyur teyzecigim dedim teyze öncelikle harika bir çiftsiniz ve allah bağışlasın benim hiç çocuğum olmadı evlatlık kızımı ilk kez doktora getiriyoruk benim kızım hamile ve sen kaç aylıkta bebeğinin hareketlerini hissettin dedi ben biraz şoka uğradım gülümsedim bunu doktorunuz da söyleyecek ama bebeğini 3 aylıkta biraz sonraki aylarda geceleri uyutmayacak kadar afacan olabilir yani harektini 4den 9 aya kadar hisedeceksin dedim kerem ağzı açık bana bakti teyze teşekür edip gitti kerem senin çocuğun var da benim haberim mi yok dedi ben beni hafife almayin kerem beycigim çocuklara aşık bir insanım ve biliyorum arastirdim bazi arkadaslarim hamileydi ve ben ilgilenirdim dedim kerem afferim dedi biz doktora girene kadar sessizce oturduk ve doktorun odasina girdik doktorun adı lara .

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin