27.bölüm(gül)

2.4K 106 34
                                    

Bulutlara esır olduk - oğuzhan koç

4 ay sonra

Keremden

Sabah erkenden kalktım . Arabaya bindim çiçekçide papatya aldım ve zeynepin mezarlığına sürdüm 8 ay olmuştu pelinde yakında 1 yaşında olacaktı . Yürümeye bile başlaycak koskoca aylar geçti ama zeynebim sensiz çok zor geçiyor benim yüzüm bir tek peline gülüyor başka kimseye gülemiyordum...
...

Mezarlığa geldim mermere oturdum . Ben  hatun ben geldim . Pelini getiremedim bugün . Başbaşa kalalım biraz konuşalım yani konuşayım diye geldim Her ay buraya geliyorum ve nerdeyse çok konuşmuyorum . Bugün senin günlüğünü okudum umarım bana kızmassın neden bilmiyorum okurken çok güldüm dalga geçmiyorum sen ne deliydin tamam bunu anlamıştım ama yani bu kadar beklemezdım . Tamam esas konu şu ki ben sensiz 8 ay geçiriyorum ve napacağımı bilemiyorum sen gittikten sonra daha zalim oldum biliyorum kızıyorsundur  . Annen ve selinde iyiler annen selinin üstüne titriyor sen gittikten sonra annen eskisi gibi değil kırgın gittin diye çok suçluyor kendini ağzımı açıp zeynep seni affeti çokdan demek içimden gelmiyordu . Senin ölümünden önce kendimi sorumlu tuttum sonra korumaları anneni hatta selini ama faydası olmadı o bir ay benim için ağır geçti eğer pelin olmasaydı yanındaydım çoktan ama korumam gereken bir kızımız var  dedim sonra biraz sustum ben  zeynepi ben koruyacagıma söz verdim biliyorum ama artık zeynep size emanet ...... zeynebim pelin uyanmak üzere seni seviyorum ben gitmek zorundayım dedim ve arabaya bindim eve doğru gidiyordum ...

Derenden (zeynepten  )

Uçağa bindim serkandan ayrılmak zor olsada selinle geri türkiyeye gidiyorduk havalimanından bır araba alacaktı bizi ve serkanın ayarladığı eve gidecektik .
....

Uçak inişe geçti hvalimanına inince selen  acıktım  dedi ben eve gidince yaparık birşey dışarda yemeyi pek sevmiyorum  dedim selen  alışveriş yapmışlar mıdır sence  dedi ben  şoföre sorarık dedim valizlerle arabaya binince adam  herşey evde var serkan bey şirketti size bıraktı dedi ben  bana mı  dedim selen deren abin yurtdışında bir sürü şirketi var o şirketi sana bıraktı eski yerinizden taşıdı bir tık küçükdünüz ama merak etme ben senle beraber o şirkette herşeyi yoluna sokacayık  dedi ben  eski şirketi hatırlamıyorum kendimle ilgili birşey hatırlamıyorum serkanın son 4 ayda verdiği işletme hakkındaki eğitim hariç yok ingilizce dersleri yok işletme derken bu haldeyım neden geçmişten birşey hatırlamıyorum dedim selen  zamanla deren  dedi eve geldik bir katlı geniş evdi ve bahçesi güzeldi havuzda vardı ....

.....

Serkandan

Şirketin yerini değiştirdim ve herseyı zeynepin üzerine yaptım adını da dolunay koydum  selene zeynepin geçmişteki kulandığı kimliğin yenisini de çıkardım ve selene verdim herşeyi zamanı vardı ben kendimi güvene almam lazımdı kanadaya gidecektim . Zeyneple hep haberleşecektik alışmışım varlığına ... zeynep herşeyi hatırlaycaktı zamanla o zaman benimle konuşmaycaktı ama akının kendı babasının şirketini kızına bırakmıştım. Zeynep ve keremi kendi kaderlerine bıraktım ve bir mektup bırakmıştım selene herşeyi hatırladığında o mektubu okuyacaktı ...

Keremden

Pelin uyanmıştı sesi geliyordu pelin  baba dedi ve el çırpıyordu yürüteçle bana doğru geliyordu ben onu kucağıma aldım gülüyordu ben  pelin  kahvaltı ettin mi dedim pelin  baba diyordu ayla  etti kerem bey dedi ben  aferim benim kızıma  dedim ali girdi içeri bu demiri öldüresim var   beyzanın  peşine düştü sen yaklaşma dedin ama bey efendi izliyorsamda onu ilgilendirmez  dedi ben  boşver demiri yeni bir şirketten bahsettin  dedim ali  neydi yeni isim dolunay  rakip olarak görmüyorum   22 yada 23 yaşında bir kız ülkeye dönüş yaptı sanırım bugun adı deren gazel dedi ben  1 hafta sonraki iş var o şirket de katılacak mı acaba dedim kim en uygun fiyatı ve en kaliteli malzemeleri güvenilirliğini ortaya sunacak  o ihaleyi ve işi alır  dolunay hariç diğer şirketlerin nasıl bir hazırlığı olduğunu biliyordum zaten alinin telefonu çaldı ali açtı sonra ali abi dolunay şirketden bu ihaleye girmeyceklerini ama diğer ihalelerde karşımızda olduğunu bildirdiler   dedi ben  onlar kerem sayeri tanımıyor  dedim ali  tanıtırız dedi ben kafa sallayıp  çalışma odasına girdik . Ali  zeynepin fotoğrafı seni üzmüyor mu  dedi ben  garip olan ne biliyor musun zeyneple doya doya yaşayamadık aşkımızı hep benim çıkışlarım sinirim yüzümden onu üzdüm onu sinir etmek üzmek yerine daha güzel anılarımız olsun isterdim ama son pişmanlık fayda etmiyor sevıyorsan değerini bil ali dedim ali  her yeni şirkete yoladığımız gibi siyah gül yollaycakmıyık   dedi ben  es geçeyim deme  dedim ....ali  evlerine yollaycam bugün  dedi....

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin