35.bölüm(yeni sayfa )

1.9K 93 8
                                    

Keremden

Kapım çalıyordu zeynep olması şuanlık mümkün değildi derken karşımda selen vardı selen içeri girdi koltuğa oturdu bu ne rahatlık selen  deren seni elde edebilmek için zeynepmiş gibi rol yapıyor zeyneple yaşadığınız tüm olayları ayladan öğrendi teker teker her anınızı  dedi ben  sana neden inanayım ayla buna cesaret edemez dedim aylaya bakındım yoktu 2 kağıt vardı biri istifa bırıde selenin dediklerini yazmıştı bu imkansız kimse benim duygularımla oynayamaz kimse !! Ve deren şuan zeynepin ailesinide inandıracak ve hayal kırıklığına sebeb olacak lanet olsunn  ben  sen defol burdan  dedim omuz silkip gitti ve bende aliyi araycakken kapı çaldı açtım aliydi aliye emanet ettim pelinimi...
....

Geliyorum derem hanım elimden çekeceğin var . Zeynepin annesinin evinin kapısını çaldım açtılar ben  nerde o  dedim selin  kerem kim nerde  dedi ben  deren dedim selin  yoo gelmedi  dedi ben  gelmedi mi  dedi bütün odalara baktım yoktu....
Nerdeydi bu !!!

Zeynepten

Tam kapıyı çalmıştım birden kafamda bir sızı hisettim ve heryer karanlıktı ...
.....
Gözlerimi açtım etrafıma bakarken ellerim ve ayaklarım bağlı olmaması şaşılacak işti başım ağrıyordu kim yaptıysa hesabını ödeycekti ayak sesi geliyordu içeri giren serkanın baş adamıydı bir kaç kere görmüştüm adamın adı farukdu  sizi bayıltmak zorunda kaldığım için özürdilerim deren hanım serkan beyin talimatı vardı zamanı gelince keremle kavuşacaksınız dedi ben  buna o karar veremez  dedim ayaklandım faruk kerem sana inanmaycak selen ve serkan beyin planına göre şu saatler kerem sana öfkeleniyor dedi ben  siz ne adi pislik heriflersiniz  dedim odadan çıktım taksi buldum kereme nasıl inandıracaktım . İnanmayacağını bile bile kereme gidiyordum evin kapısını çaldım ali açmıştı kapıyı  ali buyur ettiğine göre onun haberi yoktu kapı sertçe açılana kadar herşey yolundaydı bana öyle bakıyordu ki kanım çekilmişti karşımda keremin karanlık yüzü vardı kerem koluma yapışmıştı ben tam kerem ağzını açacakken ben  inanmaycaksın biliyorum artık gerçekten gücüm kalmadı bana inanmayan gözlerle bakan bir adamla dialoğa bile girmem  dedim ve ayaklandım kolumu daha sıktı  aptal yok karsında deren hanım bir daha sakın bana ve zeynebimin ailesine yaklaşayım deme senin canını yakarım dedi ben  daha fazla ne kadar yakabilirsinki inanmıyorsun yada işine geliyor peki merak ediyorum senı nasıl inandırdılar  dedim kerem  aylanın anlattıklarıyla beni kandıracaktın  dedi ben  ayla nerde aylaaa  derken kerem  istifa etti ve bunu bıraktı  dedi yüzüme fırlattı ben  yazıllar olsun ayla yazıklar olsun kerem hadi ayla salak sende mi   derken kerem  kapa çeneni deren hanım bundan sonra sizle iş dışında görüşmeyceyik karşıma çıkayım deme dedi kolumu sıkıyordu kerem  ANLADIN MI BENİ !!! SANA DİYORUM DEREN  dedi ben e yetti ben  haddini bil ve ellerinizi çekin üzerimden kerem bey ve bana derren hanın deyceksin artı bana inanmadığın için pişman olduğunda görecem seni  dedim ve kolumu kurtardım kapıdan dik bir şekilde  çıktım  kapıyı da kapadım sertçe sinir olmuştur eminim ... benim olduğumu nasıl analmaz serkan beni nasıl öldü gibi gösterebileceğşni bilmiyor mu ?yada beyni mi yoktu  ?

Deminki dik duran kız yoktu büyük şehirde kaybolan bir hayalettim seline anneme kanıtlayabilirdim derken aklıma geldi kerem kendi inandığı kurguyu anlatacak ve ona inanacaklar yine yalnızsın zeynep sen o kazada sağ kurtul ama keremin bakışları yüzünden bin kez öl . Yürüyordum nereye gideceğimi bilmeden biriyle çarpıştım umursamadan yoluma devam ettim ayağımdakileri çıkarıp yalnayak yürüyordum gözlerimden süzülen yaşların hadi hesabı yok ... ıssız hiç kimsenin olmadığı bir kıyıdaydım  artık gücüm kalamadıdıııııı yeter hayat hep benimi vuruyorsun bunu kaldırmaktan birşeyleri savaşarak kazanmaktan bıktımmm aşk emek işster emek tek taraflı olmaz dinlemedi bile ben yaptığım iyliklerde boğuldum bunu mu hakedıyorum yaptığım iylikleri söyleyen biri olmadım hiç yeter ya yeter  dedim sonra hıçkırıklara karıştım bir ses  güzellik  dedi ben  yakkaşma  dedim yaklaşıyordu ben yanağına vurdum adam bana karşılık verdı ben ellimi kaldıracak halim yoktu yerdeydım karnıma tekme yedim yüzüme tokat dudağım kanıyorken siren sesiyle adam kaçarken ben boş bakıyordum mersedesden çıkan karizmatik bir adamdı ama bunu düşünecek durumda değildim yüzümü avcunun içine aldı  iyi misiniz başınıza darbe aldımı dedi ben ayağa kalktım  biraz sırtım ağrıyor o kadar  dedim adam  ben yağız   sizi eve bırakayım  dedi ben  teşekur ederım de sıren sesı geldi polis misin  dedim yağız  yok ses kaydı sadece  dedi ben  siren sesine ihtiyacın mı var  dedim yağız  hadi gel  dedi ben  yok ben teşekür ederim ben giderim dedim tam yağız birşey deycek   boşuna ağzını yorma  dedim yağız  adın ne  dedi ben  benim adım zeynep tabı ınanmadıkları için deren diyorlar sen boşver istediğini söyle  dedim yağız  zeynep deren ıkısınden bırı  gerçek söyle bakalım sence hangısı doğru  dedi berkide hayatımda yeni bir sayfa açmam içindi bu isim deren  karanlık yarın obür gün ölme ihtimali olan bir mafyayı sevmek hataydı  sana bıraktım ne istersen de ben gidiyorum by dedim yağız ama demeden taksi bulup bindim adam  sizin dudadağınız kanıyor ve çeneniz kızardı  dedi ben  boşver abi sen sür  dedim adam  nereye  dedi ben  sen sür brn sana tarıf edecem  dedim ve yarım saatin sonunda şirketin önündeydım ev bakıyordum kendime ev bulmak şart oldu sonunda bir tane kesitirdim ve yarın bakacaktım .

......

Keremden

Hala daha zeynebim deycek hir yüz vardı beni suçluyordu kapıyı çarpıp gitti. Ben etrafı dağıtasım burayı yakasım vardı ali zor zabt ederken beni bir davetiye gördüm yarın  akşam bir yardım kurumu dernegı vardı sanırsam çocuklar için gidecektim şimdik dışarıya attım  kendimi ali bakacaktı bebeğe. Ben yollarda gezinirken kırmızı ışık yeşil ışık farketmiyor hız yapıyordum .   Bara gelince içiyordum . Sonra birden yanımdakı kadının elinden tuttum kaç saat temas halindeydi bana arabaya attım arka koltuktaydım sonra başıma ani bir ağrı somra sızdım.....

.....

Derenden

Aşağı kattan moda katından birşeyler bulup giydim yüzümü hallettim bir kaç gune gecerdı de dudağım çok ağrıyordu . Aynada kendimle bakıştım restmen . Elime boş bir defter aldım .

Bugün içimi dökecek hiç kimsem olmadığını anladım günlük bağırsam olmuyor çağırsam olmuyor kalbimi sorma eğer sorarsan kalbim kanıyor çok acıyor . Hayatımın en zor günüydü demeycem çünkü ne zaman desem daha beter birsey oluyor hikayemiz mutlu son olacak derken halim hüsran . Ben zeynebim desem inanmaycaktı bana  neden böyle oluyor ne yapacam bşr yandan da berki bu nir işaret keremden kurtulmam lazım mafya o kimi kandırıyorsyn zeyno sen o adamı sevdiğin gibi başkasını sevemeyeceksin . Doğru söylüyorsun ama kalbini dinleyerek hareket ettim de noldu mantık ön planda olacak bugünden sonra ..... iyi geceler günlük ....

Yazdıktan sonra çekmeceme koydum ve koltuğa uzandım mobilya baktım eşya berki eşyalıydı dikkat etmedim ahlederdim yarın gözlerimi kapatıp uykunun kolarına bıraktım kendimi gözlerim yakıyordu ayaklarım ellerim çok ağrıyordu en çok ta  KALBİM...

VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM UMARIM YAZARSINIZ ve bana kızmayın 😂😂

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin