46.bölüm(babam yaramazlık mı yaptı)

2.3K 69 10
                                    

MelisYuksel5

Keremden

Sabahın ilk ışıklarıyla gözelerimi açtım  yanımda yatan zeynepin hali tebesüm etmemem sebeb olmuştu saçları dağılmıs ama lulesi duruyordu düşündümde bizim bebegımız olsun saçları zeynebim gibi olsun  yada yook olmasın o buyuyecek sonra erkekler pervane olacak peşinden ,pelin bana yeter erkek olsun  erkek  olsun derken zeynep gözlerini açıyordu eliyle yanağımı okşuyorduu  beni mi  izliyordun kerem  dedi ben  evet hatun günaydın  dedim zeynebın dudaklarına yaklaştım zeynep  adamım ben hazırlanayım işe geç kalacam  dedi kalkmaya yeltendiğinde zeynepiin kolundan çekip altıma aldım ellerini tuttum ve dudağına yapışmıştım  zeynomda karşılık verıyordu  zeynep  akşamı bekleyemez misin  ben de istiyorum  ama aklım başımdayken işe gitmek istiyorum  dedi ben  hmm demek aklınızı başınızdan alıyorum zeynep hanımm ama bırakmam saat daha 7.00  dedim tebessum ettım zeynep ellerini kurtardı yanaklarımdan çekti ve öpüşüyorduk  zeynonun pijamasını çıkarırken pelin odaya girmiş zeynep beni  itti yere düştüm pelin   baba !!  Dedi sonra yataga tırmandı benim kucagıma geldi pelin  babam yaramazlık mı yapttı da düşürdün yatakdan anne  dedi zeynep  yaramazlık yaptı evet şimdik senı giydireyim   dedi  pelini aldığı gibi çıkyı ah pelin ah ...  bende duş alıp takım elbisemi giydim ve  aşağıya indim zeynep gazete okuyordu ve kahvaltı yapıyordu pelin mamasını yiyordu pelin maskaralık yapıyordu  biz onun haline gülerken zeynep mutfağa gitti bende arkasından gittim omzuna bir öpücük kondurdum aniden çekildi  kerem evde bakıcı var  biri görecek zaten pelin bastı bizi  dedi ben  birşeydeğil ve sen benle hiç ilgilenme bana uzun zamandır yemekde hazırlamıyorsun özledim  yemekleriini  dedim zeynep  hmm bugün çok işim var ama ayarlamaya çalışacam söz  dedi ben göz devirdim zeynep pelini öptğ sonra bana hızlı bir öpücük verdikten sonra çıktı. ......

Zeynepten

Anlaşıldı kerem akşam  yemeğini ellerimden istiyordu  ben yapmaycak gibi yaptım suprız yapacaktım bakıcı kızı aradım bugun pelini alım bizimkilerde kalacaktı evde baş başa olacaktık .  Evden hızla çıktım saat 9.00 du . Hemen bir alışveriş merkezine girdim benim sık sık gittiğim bir mağza vardı direk oraya girdim . Bir kaç elbise denedim en çok yeşili beğendim hemen  satın aldım ve işe gittim . Şirketteki birikmiş dosyaları incelerken asıstanım içeriye girdi kız  zeynep hanım bugunku programınızda yarım saat sonra  toplantınız var sonra bazı dosyalar imza istiyor ve saat 13.30da bir toplantınız daha var muhasebecilerle sonra saat 16.00de  diyordu ki ben  16.00de şirketten cıkacam  haberın olsun ona göre programımı ayarla gerekırse ard arda iş toplantıaı bırsuru şey yaparım  dedim asıstan  tamam 14 .30 iyi mi  dış bağlantılarla görüşme var  dedi ben  şu ali soydan mı iptal et onunla hiç bir bağlantı kurmak isteyorum  dedim asılan biriyle baplantı kurmak istemiyorum birde kerem duysaa ayvayı yerdim asıstan  kadır bey  onay vermişti ama zeynep hanım hatta o imzaladı sizin imzaya yetki vermiştiniz sanırsam ve şuan projeyı tamamlamak lazım  konusmak için toplantı olacak  dedi ofladım sonra ayaklandım kadirin odasına girdim ben  insan bir arayıp sorar  ben bunu imzalıyorum tamam karlı bir iş ama adaamın  iş anlayışı bize uymadığını söylemiş olmalıyım sana kadir  dedim kadir  zeynep hanım dün aradım sizi ulaşamadım  ayrıca  zeynep hanım şirketimizi yükseltecek  dedi ben  ben o adamla muhatap olmak istemiyorum bugunden sonra bu işle sen ilgilenecen  dedim ve selini bulup selini odama götürdüm kahve içerken bana yardım ediyordu  beraber bu dosyalardan kurtulduk derken bır toplantıya gırdım cıktım sonra  ali soydanın başında olduğu kişiler geldi ve içeri toplantı odasına geçtik bana bakışından sinir oluyordum derken kapının açılmasıyla gördüğüm kişi beni şok etmişti ....

Keremden

Şirkette işlerimi hallederken selini aradım benim tatlı baldızım  olan bitenleri anlatıyordu bana derken zeynepin yulsek sesi geldi arkadan  ben de  selin noluyor orda  dedi selin direk  bir adam var adam zeynepe derenken sarkmışto enıste zeynepe sormadan kadırde imza atmış daha doğrusu iş olarak baya karlı bır iş diye sorun olmaz sandı heralde kadir  dedi sonra selin  ah ben bunları sana anlatdım lanet ablam beni gebertecek  dedi sonra ben sinirle  toplantı kaçta  dedim cevabımı alınca yüzüne kapatyım sinirden benım de bir toplantım vardı onu hemen hızla erkene alıp yapmaya koyuldum ..

....

Ali soydan kork benden yola çıktım şirkete girdim selin beni gördü  hoşgeldin enişte de ne işin var burda  dedi ben  girdiler mi toplantıya selinn  dedim selin kıvranıyordu  söz senden duyduğumu söylemeycem hadi baldızım  benim  dedi oh çekip işaret etti ve oraya doğru gittim direk daldım oraya  zeynep şok oldu  ama birden  hosgeldin kerem  dedi ayağa kalktı ben yanına gidib kucuk bır öpücük kondurdum yanağına  izninizle nişanlımı alıyorum  dedim ve zeynepi odasına götürdüm zeynep  kerem burası iş yerim farkında mısın beni öylece alaamazsın  dedi ben  zeynep o aliyi gebertirim de  zor tutuyorum kendimi  şimdik soyle anlaşmayı fes edersen ne kadar ödeycen onlara ben karşılaycam  dedim zeynepin bana mani olmasını beklerken  ciden yapar mısın bunu  dedi ben  evet yaparım zeyno bır telefon açman yeterdı  dedim  zeynep bana yaklaştı ve benim beklemediğim bir hareketle beni öpüyordu ben de omu öperken içeri selin girdi  nolur kavga etmeyinn .. aa şey siz devam edin ben çıktım  dedi gülerek tam çıkacaktı ben  baldız dur ben gidiyorum görüşürüzz  dedim ve çıktım ..

Zeynepten
 
Kerem bana  ilaç gibi geldi bu kez bana yardım etmesine izin vermiştim ben direk gidip kadire bildirdim ve kadir onlara anlatırdı artık bende direk çantamı alıp arabaya bindim ve eve gittim peline kıyafetlerini hazırladım ve bakıcıyla beraber seline bıraktım annem çok guzel bakardı neyse ahhahah . Alışverose gittim malzemeleri  aldım saat 17.bucukta evdeydım  savası aradım ben ona deyımce keremi işten eve yolatacaktı  . Neyse ben  hemen yemek yapmaya koyuldum en son salatayı yaptıktan sonra masayı hazırladım ve yeşil elbisemi giydim ve saçlarımı toparladım hafıfde makyajımı yaptıktan sonra   mesaj attım savaşa ve aşağıya indim ve mumları yaktım kapıda vokta atıyordum heycan yapmıştım pencereden geldiğini gördüm hemen gelirkandan kapıyı açtım kerem bana büyülenmiş bakarken öpmüştüm onu sonra  hosgeldin bitanem hadi gel bakalım  dedim kerem  zeynep sen bir harıkasın en sevdiğim yemekleri yaptın  dedi sonra yerken biz sohbet edıyorduk sonra pelinin evde olmadığını duyunca canınsıkıldı sonra ben rahat ol bakıcı selin yanındadır felan falan derkan  yemek bıttı masayı kaldırdım kerem televızyon izliyordu yanına gidip oturdum elini omzuma attı  sen bir daha bu renki giyme  dedi ben  efendim nedenmiş yakışmamış mı  dedim kerem  hayır çol yakıştı bir yere giderken giyme  dedi ben hmm düşünecem  dedi sonra dudağına yapışan kereme teslim etmiitim etmiiştim keremin gömleğini cıkartıp savurdum bir yere ahhaah  keremin mutluluğu bir ömre bedeldi benim için ....

.....

Odadaydık kerem uyuyordu ben onu izliyordum deeken telefonum çalıyordu açtım beyzaydı  zeyno umarım uyandırmadım senı yarın bulusalım mı  dedi ben  bunu yarında sorqbılırdın tatlış noldu bırsey mı var  dedim beyza   tavsıyenı almam lazım yarın öğlen her zaman ki yere gel  dedi ben onaylayıp kapattım derken birden arkamdan sarılan keremle irkildim omzumu öpmüştü  kimdi  dedi ben  beyzaydı canın senınuyandırdım mı   dedim kerem   uykum kaçtı daha doğrusu sende saat 12yi buluyor uyumadın  gel dışarıya çıkalım  dedi ben  ciddi değilsin heralde  dedim kerem  tamam cazip gelmedi  salona gidelim film izleylim  dedi ben onayladım ve beraber bır fılım sectık ve izlerken  ben keremin dizinde uyuyordum saçlarımı okşuyordu  bana bir ağırlık çöktü gözlerim kapanıyordu en son hatırladığım beni kucağına çekip koları arasına alıp saran keremdi ...

Supriiiz suprız umarım bu suprizime karsılık yorum atarsınız iyi okumalarr

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin