Özet
kapı çaldı açmaylım zeynom boşver çalar çalar gider dedi ben açmasak olmaz canımın içi hadi yürü dedim kapıyı açtı sonra birden keremin bakışları sertleşti kadın benden 1 veya 2 yaş büyüktü . Genç ve güzeldi gözleride maviydi. Ama kerem öfkeyle soğuk bakıyordu hiç bu kadar sert ve soğukk görmemiştim kerem senin ne işin var burda dedi .....
Devamı
Keremden
Kapı çaldığı an içimden sövdüm ve kapıyı açtım karşımda duran sanemi görünce kanım beynime çıkması bir oldu ben senin ne işin var burda dedim zeynep kim olduğunu anlamaya çalışıyordu ben sinirlerimi kontrol altında tutmakda zorlanırken sinem beni içeri buyur etsene kerem dedi ben hayatımda kadına el kaldırmışlığım yoktu ama şuan sineme doğru adım attıp evin bahçesinden dışarı fırlatacaktım ki zeynep elimden tuttu sakinleşmemi istiyordu ve anlamışdı sanırsam derken ben burdan hemen defoluyorsun zamanında yaptığın gibi dedim sinem o o zamanda kaldı kerem geri döndüm ve kızımı görmek istiyorum dedi o an bende sabır denen şey kalmadı sinemi ittim sendeledi sen kızını bıraktoğın zaman öldün anladın mı şimdik hayatına öylece girmene izin mi verecem dedi sinem sadece çocuğumu geri almaycam seni de geri kazanacam kerem demesiyle zeynep hahahhah gülme krizine girdi gülerken sinirden güldüğü belliydi seni ve pelinin ajhah hayatına tekrardan girecekmiş diyerek gülüyordu sonra birden gülmeyi kesip zeynep kusura bakma ama seni ciddiye alamıyorum da dedi sinem kerem bu kız kim bakıcı mı dedi ben senin bu kız dediğin senin yapmadığın anneliği yaptı kızıma hastayken başında uyumadan bekledi açken onu doyurdu alyını değiştirdi onu güldürdü onun için canını bile tehlikeye attı ve beni gerçekten seven biri o annelik denene şey doğurmayla olmuyor sinem sen zamanında annelik yapma hakkını kaybetttin şimdik s*** g*t dedim sinem seni ayartmak bu kadar kolaydı işte bir bakıcıya aşık oldun öylemi benim tanıdığım kerem şuan beni sürükleyerek dışarı savururdu seni iyi evcilleştirdi dediği an sinirler tepeme çıkarken zeynep sinemin saçlarına yapıştı ve yola attı kereme ne gerek var ben seni zevkle sürükleyip atarım dedi sonra içei girdi ben korumalara seslendim siz bunu bu evden uzak tutun bir daha kapıyı bile çalamaycak anladınız dedim ve içeri bir ışımla girdim zeynep salonda değildi mutfakta da yoktu yukarıya çıktım odamıza baktım orda da yoktu pelinin odasına girdim zeynep pelini izliyordu ben zeynep dedim o bana bakıp direk sarıldı onu alamaz değil mi dedi ben onu alamayacağını biliyorsun dedim zeynep gözünü bir de sana dikti dedi ve bolta arıp saçlarını arkaya savurttu ah ne tatlı oluyordu sinirlenince kıskanmasıda tadı tuzu oluyordu bana baktı senin hoşuna gitti valiba gülen dedi ben zeynep saçmalama o kadından anca iğrenirim senin tatlı hallerine tebesüm ettim dedim .
Zeynepten
Bu ne yüzssüzlük hangi yüzler geliyor önce bırak çocuğunu sonra gel de geri almak iste sinirlerim bozulmuştu volta atarken keremi gülerken gördüm kereme çatasım vardı kerem zeynom o kadın bir daha buraya adım bile atamaycak ve sende hadi sakinleş ve uyuyalım yarın doktora gideceyik dedi ben of haklısın çok yoruldum dedi ve pijamalarımı giyindim ve keremde tşörtünü çıkardı eşortman altıynan uyuyacaktı yanına uzandım kereme döndüm o da bana bakıyordu elini yanağına koydum yüzümü yüzüne yanastırdım iykimsin kerem ne olursa olsun bunu demekten vazgeçmeycem hatta iykimsiniz dedim kerem sende benim iykimsin herşeyim huzurum söze dökemediğim tüm güzel kelimelerimsin hatunum dedi gözlerimizin içine bakıyorduk keremin kasları ilgimi dağıtıyordu birde hormonlarım debreştiğini hisediyordum elimi kaslarına götürdüm kerem yaramazlık yok zeynom yarın doktora gideceyik hem yorgun değil miydin sen dedi ben kızarmadım bu kez kerem beni sinir etme yaramazlık yapmak istemedim zaten sadece canım biraz baklava çekti napayım dedim ve sırtımı döndüm keremde arkamdan sıkıca sarıldıı ve uykunun kollarına bıraktım kendimi .
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Ficção AdolescenteKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...