21. bölüm( beğenmezsen git )

4.1K 157 13
                                    

Zeynepten

Ben kararımı söylemem lazımdı. Ben  kerem düşünebilir miyim dediğim an geriliyordu gülümseyip  şaka şaka senin sevgılın olurum  dedim kerem benim belimden tuttup kendine çekti kerem  sen benle oyun mu oynan dedi dalga geçer bir tavırla sonra gıcıklamaya başladı ben  kerem ajahjaajshshshs yap mama   sjjsj  maaa pes tamam dedim . Kerem bana doğru dahaca yaklaştı ben geri çekildim uykum var dedim kerem alttan gülüş yaptı ve pelinin yanına yattık ..

Çok mutluydum ama korkuyordum bu mutluluğu birşey bozacak dıye...

.......

Sabah

Keremden

Sabah kalktığımda pelin ve zeynebim uyuyordular benimde canım çekti otelin mutfağına girdim kahvaltıyı ben hazırlıyordum karanlık lordu kahvaltı hazırlıyor duyanlar gülerdi herhalde neyse keyifliydim bugun  herseyi dört dörtlük hazırladıktan sonra adamlarıma istettiğim beyaz gülleri getirtim ve  odaya girdim odaya sessizce gireyim derken   zeynep pelini gıcıklıyordu ıkısı beraber gülerken ben onaları izliyordum . Pelin eliyle beni gösterıp baba dedi baba dedı bugunun tarıhını bır yere yazmalıydım zeynep hmm kerem bey siz nerdesiniz dedi samimi bir gülüşle zeynepın dudagına küçük bir buse kondurdum ve pelinin ellerini öptüm  size kahvaltı hazırladım zeynep yedır bebeğimizi sonra da biz yeylim dedim zeynep sutu test ettı iyi iişareti yaptı zeynep içirip bezini değiştirdi sonra giydirip yatağa yatırdı yastık koydu oyuncak tutuyordu pelin derken  gülleri zeynepe uzattım zeynep  teşekur ederım  dedi birden kendine çekıp yanağımdan öptü bende salak gibi sırıttım sanki liseliydim neyse kahvaltı yaparken konu nerden açıkdıysa lısedeyken yaşadığımız komik olayları anlatıyorduk derken pelin huysuzlaştı pelini yıkadıktan sonra ev bakmaya gidecektik ayla bakacaktı peline zeynep ben kalayım dedi ben  olmaz sende benle geleceksin  dedim zeynep  ama kerem  ben pelini burda  derken sözünü kestim gömelğimin kol düğmelerini bağlarken zeynepime döndüm  hatun sakin ol kapının önünde bir ton  adam diktim sensiz ev seçmemi mi bekliyorsun  dedim zeynepin dudakları hafifçe gülümserken benim yanıma geldi gözlerimin içine baktı elleride gömleğimin düğmelerini iyiklerken zeynep  bensiz birsey yapamazsın yani hmm anladım dedi ben  ben öyle birşey demedim hatunum dedim altan gülüyordum zeynep  o halde ben gelmeyim dedi nazlanmasan olmaz zeynepin üzerine doğru yürümeye başladım geriye gitmedi kafasını dikleştirdi dudagına hızlı bir öpücük kondurdum  sende biliyorsun ki onzuma atar getiririm  dedim zeynep  o eskidendi kerem bey dedi  ben zeynep sabrımın da sonu var dedim zeynep  bende diyordum karanlık lordu nerde diye güle güle benim kerem hoşgeldin karanlık lordu  dedi ve arkasını döndü gidiyordu ben bileğinden tutup dudağına yapıştım zeynepte iki elini yanaklarıma koydu anın tadını çıkarırken birden ayla odaya girdi ayla  hihhhh aa ama   derken zeynep  ayla hiç şaşırma biz sevgılı olduk ve ne dusunursen dusun kerem gidiyor muyuk kerem dedi ben  ayla peline iyi bak birsey olursa ara dedi biz zeyneple çıkarken   gule gule ayla  dedi  zeyno sonra ayla  güle güle zeynep hanım dedi zeynep arkasını döndü     ayla hanım deme bana ben değil kerem patronun eger bir salaklık yapmazsan senle arkadas ılışkimiz devam edecek dedi ayla tamam özürdilerim   dedi  ben zeynepin belinden tuttup peline öpücük kondurup odadan çıktık adamlara nutuk çeken zeynepi hayranlıkla izledim bazen ben hayal dünyasına inanmayan adam zeynepin varlığı benim için sanki hayal ve dokunduğum zaman yok olacakmış gibi inanasım gelmiyordu . Demek ki neymiş anne olmak için doğurmak lazım değilmiş .. zeynepi en son sürükleyerek arabaya bindirdim  radyodaki şarkıya eşlik ederken  bu şarkı bizim olsun dedi şarkının adı ateş ve su burcu güneşle biri duet yapıyordu ...  sonra hareketli şarkıda yerinde durmuyor şöförun gülüşünü görünce  durdur arabayı hemen !!!!!  Diye kükredim durdurdu ben arabadan indim zeynepde indi  kerem noldu dedi  ben şoföre  in aşağıya dedim adam iner inmez yumruğu attım zeynep  hıh kerem  noldu neden derken ben  bir daha gülmeycen arkayı izlemeycen hatun benim ve benim olana bakarsan olay çıkar dedim zeynep  kerem arabaya girer misin kes şunu  dedi  ben  sinirlerim tepemde üstüme gelme dedim zeynep  beni kıskanmana gerek yoktu dedi ben derin bir nefes aldım  bir daha şoför arabadayken dans etme şarkı söyleme gülülün bana ait dedim zeynep  sen sanki hiç gülnen başkalarına  dedi ben  ben sana karşı gülerim kimse beni kolay kolay içten gülerken görmez hadi bin  dedim zeynep göz devırıp bindi ben havaya baktım sakinleşmem lazımdı arabaya bindik arabayı çalıştırdı söfor ben  dur lan in ben sürecem zeynep sende öne geç  dedim zeynep  duymazdan geldi sonra kulaklık taktı  ben arkaya uzandım zeynebı tuttuğum gibi öne çektim zeynep bir sövdü ben şok oldum zeynep sövmesi ne kadar seksıydı sonra kendıme çekip öptüm karşılık vermedı ıytı zeyneo hadı sür de gidelim dedi ben  neden sınırlenin ki burda senın benı sakinleştirmen lazım  dedim  zeynep  hıh asıl sen sakınleştir neden kıskanın sankı senın olduğumu bilmen ne yanı komik geldi hareketım alt tarafı  ve çocuk güldü ne var bunda dedi deli etmeye uğraşıyor heralde ben  Zeynep Kapat konuyu ve sus dedim zeynep cama döndu ve kulaklık taktı  ben emlakçıyı aradım   ilk söylediği yerde ormanlık korosu da vardı benim istediğim tarzdı bakalım zeynep hanım  ne deycek .
.....

Zeynepten

Sinir etmese olmazdı ama kıskanması benim hoşuma gitti neyse bir eve geldik işin garıbı varmaya son 1 saat kala ortalıkta ne ev ne bırsey ıssızdı burası ben  kerem neden başka ev yok dedim gercı dıger evının cevresınde  tek tuk ev vardı bır sokaktada park vardı ama böyle ıssız degıldı kerem  bır suru korumamız olacak şehir içinde kalabalık yerde farkedılır   ve dığer evde fazla koruma yoktu bu yüzden dedi ben  neden gidip bula bula mafyaya aşık oldum ki  dedim kerem  beğenmezsen gidebılırsın zeynep dedi öfkelenmişdti  beni yanlıs anladın bak senle pelinle mutluyum ama böyle birilerinden korunarak her an çatışma yada tehlıkeyı dusunerek yaşanmaz  dedim kerem bana bakmadı yürüdü emlakçıyla tokalaştı kırmış mıydım çeneni tutsam nolurdu evi gezdık yarım saatlik uzaklıkta da bır ev vardı ama yok bu bile baya uzaktı ben kereme seslendım kale almadı ben  siz bir çıkın biz dusunelim  dedim adam çıktı kerem kendine yaklaştırmıyordu ben  özür dilerim gerçekten yanlıs soyledım  dedim kerem baska odaya gırdı ben  ona bakarsan sende çok kolay begenmezsen git dedin  ne kolay git den  dedim kerem arkasını dönüp bir soğuk bakış attı  dişlerimi sıktım ben başka odaya girdim ben sana bılırım ne yapacagımı bır salona gırdım evet burası televızyon odasıydı bır kaç eşya vardı ben yere oturdum yere su bulup döktüm ve  ahhh kereemm ahhh  dıye bağırdım kerem hızla odaya kostu  eğer oyunsa .... zeynep nerdesın  dedi ben  hiç işim yok oyun yapacam ahha avv sesıme gel ayağımm  dedim kerem aniden girdi yanıma koştu beni kucagına aldı  nasıl oldu  dedi ben  yerde su vardı kaydım ayağım ağrıyor dedim kerem telaşlıyken dudağına yapıştım geri çekildi  oyun mutdu  dedi ben  napayım yaklaştırmıyordun dedim kerem farketırmemeye calışsada gözlerinden anladım sonra oda yaklaştı dudağımı sertçe öptü koltuğa yatırdı  emlakçı   öhm öhm  dedi kerem  koltuğu denedık ama begenmedık  dedi ben utancımdan yerın dıbındeydım kereme dırsek gecırdım emlakçı kadın jereme bakısını yenı farkettım ben  biraz daha bakarsan bu evı kafana yıkarım haberın olsun  dedim kerem şok bir halde bana baktı kadın  siz benı yanlıs anladınız  dedi ben  ben bır kızın nasıl baktığını o bakısın ne anlattığını anlarım ona göre denk al dedim kız  karar verdınız mı  dedi ben  kerem burası ıyı bence  dedim kerem  bencede  dedi ben  sen gıdebılırsın  dedim işlemleri yaptıktan sonra gitti kerem  demek başına yıkarsın  dedi ben  ben seni anlamıyorum ne yıkması   dedim derken bir ses geldi  camdan baktık bir köpek havluyordu bız geri oturduk bıraz sohbet ettıkten sonra otele doğru. ....

Nasıl buldunuz ? Yorum gelınce yazmaya baslarım .

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin