55.bölüm(hormonları değişken sevgilim)

2.1K 66 25
                                    


Zeynepten

Kapı öyle şiddetli çalıyorduki savaş  siz durun biz bakalım her kimse çok fena dayak yeycek bizden  dedi ve kapıyı açtı açtoğı an keremi görmemle elinde de çiçek telaşlıydı kerem zeynepe bişey mi oldu zeynep  diyerek içeri girdi beni ayakta görünce oh diye iç çekti gelip bana sarıldı kerem  bir ben eksikmişim burdu birşey mi oldu  dedi ben  beyza ve savaş için burda toplanalım dedik  dedim savaş ve beyza birbirine baktı benim o an aklıma gelen fikirle ben  beyza ve savaş aradılar beni bende biraz yorgunum diye burda toplanalım dedim kadirde selin davet etti burda  savaş ve beyza karar vermişler evlenecekler    beyza seni yanımda sandığı için haberin olmadı bu acil toplanmadan  dedim kerem  savaş sen ve evlilik gerçi beyza seni adam eddiğini biliyordum da neyse hayırlısı olsun kardeşim  deyip sarıldı savaş annamıştı planı herkes annadı bir kerem saf . Ay elime yüzüme bulaştırmazsam herşey güzel olacak.

....

Herkes evlerine dağılırken kadir selinin yanağından öpünce selin gülümsedi alide öfkeyle firar oldu ortalıktan . Neyse kerem elimi tuttu beni mutfağa götürdü kerem  zeynep bu evlilik konusunda herşey senin istediğin gibi olsun hatun yaz gelini olmak istiyorsan ol ben senin hayallerini gerçekleştirmen için ömür boyunca yanında olacağım ben inada bindirmemeliydim özürdilerim  dedi ah be adam sen iyki varsın ben  bende sinir eddiysem özür dilerim  dedim kerem dudaklarıma doğru yaklaşırken içeri annemin girmesiyle geri çekildi  gözüme şey kaçmıştı keremde onu çıkarmama yardımcı oluyordu  dedim annem altan güldü keremde annem  karnında bebek taşımasan zeynep bu utanma ve açıklamalarını anlaycağım kızım utanma gençsiniz olur böyle şeyler  dedi ben iyicene kızardım annem elindekileri bırakıp bana sarıldı  oh mis kokulum seni utandırmaya hep bayılmışımdır  dedi bende oflayıp ordan kaçtım çünkü keremde utandıracak bir şeyler söyleycek vaziyetteydi neyse derken selin yukarıya çıktı ben keremi yolladırken kerem  gelmeyceksin yani  dedi ben  kerem 1 yıl kalmıyorum 1 gün tamam mı aşkım bu arada yarın şirkete gideceğim haberin olsun  dedim kerem   of hatun tamam  dedi sonrada beni kendine çekti sarıldı sarılırken kerem 1 gün bile 1 yıl geliyor gerçi biz ne 1 yıllar ayrı kaldık birileri yüzünden . Tahamülüm yok artık sende beni anla  dedi ben keremin yanaklarını tuttum gözlerinin içine baktım  bir daha ayrı kalmak yok merak etme annemde kalmam ayrı kalmak anlamına gelmesin. 1 yıl ayrı kalsak nolacak biz yine yeniden birbirimizi sevdik .  Dedim kerem gülümsedi tam ona gülüşünden öptüm  sonra geri çekildim  gülüşünü öptüğüm adamım   dedim kerem gülüşüne öldüğüm hatunum  dedi ve dudağımaa yapıştı karşılık verirken birden sokakta olduğumuz aklıma gelince geri çekildim kerem anlımı öptü ve arabaya bindi gitti.

Keremden

Çicekci bulmakta biraz zorlandım ama neyse sonunda aldım Papatyayı  annesinin evinin önüne gelince savaş burda ali bile burda seline rağmen kesin birşey oldu ve benim haberim yok berkide zeynep aratmamıştır . Kafamda kurdukça kuruyordum kapıyı çalıyordum  savaş öfkeyle açtı sonra beni görünce  normalmiş gibi öfkesi gitti ben içeri geçtim zeynep iyiymiş meğer güzel bir haber için toplanılmış savaş bile benden evel evlenecek  adam mıydı ah zeynep ah . Neyse gidesim gelmesede kendi evime doğruldum saat 23.00di . Pelini kontrol ettikten sonra çalışma odama gittim zeynepin fotoğrafları asılı olduğu yerde güzel duruyordu ne kadar doğal bir kadındı benim hatunum . O değil yakında 2 bebek daha geliyordu ev neşelenecekti birde zeynepin hareketleriyle daha sıkı bağlanacağım bir hayat olacaktı . Dünya çekilir hale geldiği andır sevdiğin kadından bir parça gelmesi  . Neyse birkaç dosyaya baktım saat 00.00de yatağa attım kendimi  . Yastıktan zeynepin kokusunu çeke çeke uyumaya koyuldum .... tam dalıyorken kapı çaldı galiba ben hemen ayaklandım ısrarlı bir şekilde çalmıyordu . Allahtan yoksa pelin uyanırdı . Ben kapıyı açtım zeynepti gelen . Zeynep  sana öyle alıştım ki uyuyamadım desem bir de anahtarımı unuttum diye uyandırdım seni kusura bakma  dedi hafiften esen rüzgar vardı zeynepte üşümüştü biraz içeriye çektim zeynepi ben dudaklarına yapıştım geri çekildim  söyledim sana gel dedim  dedim zeynep  bensiz uyyuyamazsın demedin kerem nerden bileyim öyle alıştımki sana  dedi ben burnunu öptüm kucağıma aldım yatağa yatırdım meleğimi sonra göğsümdeki yerini aldı saçlarını okşarken uyumuştu  ...

....

Zeynepten

Selinin odasına gitmiştim selin pijamalarını giymil yatağında oturuyordu ben  selin gelebilir miyim  dedim selin  gel abla  dedi yatağın başına oturdum selin istersen benimle uyuyabilirsin  dedi ben  bana farketmez cadı şey deycem bana umarım aliyi çağırdın diye kızmadın  dedim selin  yok abla ihtiyacın olmasa keremınde kankası olmasa çağırmazdın sorun değil umrumda değil yani hem bu aarada kadirnan aramız iyi flört ediyoruz sanırsam  dedi o an kahkaha attım  sanırsam mı ediyor musunuz etmiyor musunuz  dedim selin gülümsedi yanaklarındaki  gamzeleri ortaya çıktı  ben  inşalah gamzeleri olur meleklerimin  dedim selin  gamzeler aslında kas eksikliğinden meydana gelirmiş  dedi ben  bazı eksiklikler güzellik doğurabiliyor  dedim selin yani şey diyecem aliden sonra kadirede güvenemiyorum abla tek sorunum bu  dedi ben   zamanla senin güvenini kazanacaktır kadir sadece aceleci davranmamasını iste eğer sana gerçekten değer veriyorsa sabreder  dedim selin sarılmıstı  haklısın abla  dedi bende ona sarıldım  sonra yattık bir türlü uyuyamamıştım not bırakıp giyindim ve dost doğru evime gittim anahtarıda unutmam üstüne geldi kerem açmıştı kapıyı . Kerem beni yukarıya taşıdı birbirmize sarılıp uyuduk keremin saçlarımı okşaması hep hoşuma gitmiştir .
.....

Sabah
Zeynepten

Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama zorlanıyordum gözlerimi kısık olarak araladım saat 10 olmuş ve daha uykum vardı . Yarı uyanık vaziyette kalktım kerem içeri girdi  zeynep iyi misin  dedi ben  iyiyim sadece uyku basıyor  dedim kerem  normal sanemde hamilelikte uyurdu dedi ben  hiç birşeyi unutman bakarım da  dedim kerem  sana sadece sebebini söylemeye çalışırım dedi ben  eminim  öyledir  dedim yanından geçiyordum  kolumu tuttu  zeynep saçma yere kıskanın  dedi ben ben mi saçmalıyorum neden bana hamilelikte uykulu olun normaldir demek yerine eski eşinin adını andın hem sen adını bile anmazsın normalde  dedim kolumu kurtardım kerem  zeynep allah aşkına bu yüzden kavga mı edeceyiz sanemden nefret ettiğimi bilin adını geçirmem hiç birşeyi değiştirmez dedi göz devirdim odanın lavabosuna girdim . Ben aynaya bakarken normalde ben bunları takmazdım kereme sabah sabah saçmalıyordum gerçekten jamile oluncada hormonlarım değişiyor duygularım anormalleşiyordu hızlıca çıktım odadan keremi arayışa koyuldum salonda oturuyor ayağını sallıyor ellide her zaman gergin olduğu anda olduğu gibi agız çevresin ben kerem  dedim aşağıya inerken kerem beni görünce ayaklandı ben  özür dilerim biraz önce olanlar hormonlarımdandı gerçek affet beni  dedim kerem  oh biran ciddisin zanettim  dedi ben ona doğru gittim kerem yanıma gelip sarıldı  hormonları değişken sevgilim benim  diye maytap geçiyordu ben keremin omzuna vurdum kerem dudaklarıma yaklaştı öpüşüyorduk beni kucakladı yukarıya çıkıyorduk kerem  sabah kahvaltısı niyetine  dedi ve odaya girdik . 
......

Kerem kahvaltı hazırlıyordu. Ben de peline bakıyordum. Çok çabuk geçiyor zaman derken telefomuma bildirim sesi geldi açtım telefonu baktım ali  ne zaman buluşup detaylı konuşacayız yazdı ben bugün saat 12.30da uyar mı herkese  dedim .  Herekes onayladı. Ben kereme baktım  aşkım ben birazdan çıkacam dedim kerem  nereye  dedi  ben  işim var selinle beraber beyzaya hediye almak isteriz  dedim kerem onaylarken ben pelinle oynuyordum sonra yukarıya çıktım ve üzerimi değiştirdim . Keremin yanağından öptüm ve yola çıktım .

Keremden

Zeynep gidince bende kızımı bakıcıya bıraktım mecburen şirkete gidiyordum . Ofisime girdim . Asistanım geldi bana durum analızı ve günlük programımı anlattı ben  ali ve savaş nerde dedim asistanım şirkette değildirler dedi ben  tamam çıkabilirsin  dedim . . Birkaç dosyayı kpntrol ederken içeriye giren kişiyi görünce sinirden çenem kasılmıştı.

Yeni bölüm sizlerle yorumlarınızı bekliyorum iyi olumalar .

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin