Zeynepten
Sabah gözlerimi açtığımda kerem koltukda oturuyor ve beni izliyordu uykusuz gibiydi gözleri kızarık vardı bişey diyorum dün hastahaneden sonra boyle olmusdu kafamı kurcalarken ben kerem sen uyumadın anlatman lazım dedim kerem günaydın zeynebim sana kahvaltı hazırlayımm mı dedi ben önüne geçtim istemiyorum kerem tek istediğim dün konuşduklarımız ve şuanki durumuna sebeb olan şeyi söyle bana artık susma dedim kerem ısrar etme zeynep ben seni kaybetmeycem dedi çıkıyordu ki ben bu duruma seni ne getirdiyse o söylemediğinşeyi öğrenecem asıl öğrendiğim zaman kaybetme olasılığın var ama anlatırsan yardımcı olurum ben ne diye taktım bu yüzüğü iyi günde kötğ günde dıye söz vermeycekmiyiz kerem dün benim adıma bir karar verdin o karar ne ve hastahanede olan neyle alakalı ordan sonra sana bişey oldu dedim kerem arkasını döndü zeynep zorlama seni tanıyorum berki söylemeyerek hata yapıp kaybediyorumdur dedı sustu sonra odadan hızla çıktı.
Keremden
Zeynep üzerime geliyordu asıl söylemezsem kaybedecekmişimdir .sabaha kadar kendı çocugumun bır nevı karili olacam sevdiğim kadının onayı olmayvak aşık olduğum hatunun bebeği bebeğimiz olacak ve ben buna sevinemiyorum neden ha bu adalet miydi berki iş işden geçtiğinde öğrenin zeynep ve beni affetmen ama bir yerde nefes aldıgını bilirim o karnındaki masuma can verecen diye seni kaybedemem ölümüne tekrar katlanamazdım . Derken odadan çıktım kahvaltıda sesizlik hakimken telefonum çaldı doktordu ben dışarıya çıkdım ve açdım doktor zeynep hanımı yarın kurtaj yapabiliriz annenin onayını almaya çalışdınız mı kerem bey dedi amma ısrarcı doktor ben ben babası olarak annesının hayatına mal olacak bebeği aldırtmak istiyorum yeterli doltor zeynep bilmeycek dedim telefonu kapattım arkamı dönmemle tokatı yemem bir oldu zeynep bana çok soğuk öfkeli bakıyordu zeynep sen bana sormadan beni oyuna getirecen kerem öyle mii yazıklar olsun nasıl kıyarsın ya karnımdakı senın cocuğun dedi ben bilmiyor muyum benim çocugum olduğunu senin doğum yapman riskli bir kaç ay hada 1 sene sonra tefavılerınle doğuma hazır olduğun zaman yaparık peline kardeş şimdik senin hayatını riske atacak bir bebek istemiyorumm dedim zeynep bunu benden saklamamalıydın kerem asla affedmiycem seni anladın mı ve ben doğuracam dedi arkasını döndü ve gidiyordu ben bunu kendı basına karar veremezsin zeynep o bebeğın babasıyım dedim zeynep bende annesiyim dedi içeri geçti annamıyor musun sen ölürsen ben onu kabullenir miyim sanıyorsun pelin nolacak dedim zeynep içimde bir his var olmaycak der dedi ve odaya gıdıp kapısını kirikledi . Ben kapısının önüne oturdum zeynepin ağlama sesi geliyordu neden söylemedin ha bunu neden yapıyorsun dedi ben söyleyemezdim sırf bu yüzden hayır yani deseler ki doğum yapman tehlikeli ömür boyu ve hamilesin yıne daha annayıslı olabılırdiö zeyno ama bak bır yıl sıkarsan dişini ondan sonra hiç bir tehlike olmaycak gel bu inatdan vazgec doğurma dedim zeynep kapıyı açtı sakın gelme dedi çantasını alıp çıktı ...
Zeynep
Sevdiğim adamın çocuguna hamileyim ve sevdiğim adam istemiyor onu da anlıyorum ama doktoruma gidiyordum şuan kendi ayrı özel doktorum vardı tedavime 1 bucuk ay kalmıstı . Keremi nasıl afedecektim bilmiyorum kendi doktoruma randevumu ayarladım berki bir mucize yaratırdı bana . Arhan bey beni içeri aldığında durumu anlattığımda benim tamamen unuddugum bır ayrıntıydı hamile kalmamam gerektiği arhan bey zeynep bu bebeği istiyorsun anladığım kadarıyla ve hangı doktora bakındıysan yanlış biliyor ben seni en son tedavı edığım zaman yurtdısındaydın sana özel olarak geliyordum tedavin bitmesi tam tamamlanması için 3 ay var daha ve senin 1.bucuk aylık tedavın kalmıstı bunu 2 bucuk ay içinde daha cok zamana yayıp azar azar işerleyceyız ama 3 aylık olmadan bitecek bu 1 bucuk ayın kalmasından dolayı çok sanşlısın eger bu birkaç seyansa tedavı surecın 2 veya 2 bucuk ay felan ay olsaydı aldırmanı söylerdim bu 2 bucuk ay boyunca 2 haftada bir gelip tedavini hızlandıracayık ve bebek gelişmeye başlamadan tedavını bıtirmeyı basarırsak senınde her anne adayı gıbı hayatı riskini 10 dusureceyık tabı hamile kalmasaydında bunları sindire sindire her ay 1 kere yaparak zamana bıraksaydık daha iyi ve sana bir ılac yazacam ki her tedavi için geldiğindr bebeğe zarar gelmesin dua etmelisinki iyi bir eğitime sahip ve ekipmana sahibim dedi ben gözlerimden akan sevinç yaslarını sildim kerem bunu duyunca sevinecekti de bunu bilmeyi hakedıyor mu eger bılmesem boş yere ah kerem ah arayan keremdi kesin açtım o da burdaymış yerimi buldurttu hangı katta oldugumuzu söyledim ve doktora kereme anlatmasını istedim . Doktor hoşgeldiniz kerem bey ben arhan şimdik eşinizin zor bir hamileliiği olacak dendi size ben zeynepin jinekoloğuyum tum tedavılerınde ben ılgılendım kazadan bu yanı bızim 1.5 aylık tedavı surecımızı tamamlamıs ve hamıle kalmıs olsaydı daha saglıklı olurdu ama geç değil bebek daha kucuk gelişmeye başlamamıs 2 bucuk ay boyunca 2 haftada bır zeynep hanım tedaviye gelecek ve bu tedavıler sonucunda her annenin ölüm riski 10dur zeynepinkide o olacak yani bebeği aldırmasına gerek yok eğer olsaydı inananın annenin onayına gerek duymaz ben alırdım çünkü teorik olarak tedavıden sonra cocuk sahıbı olacak hıcbır anne adayının rıske atılmasını istemem ve doğru bulmam dedi kerem bak gördün durun şimdik ben doğru mu alıyorum zeynep tedavıyle ölüm riskini ortadan kaldıracak öylemi ben zeynepsiz kalmaycam dedi doktor evet tabı tek bır tedavıye gec ve gelmemezlık yapma sansınız yok bu 2 ve 2bucuk aylık tedav surecınde olsaydın katıyen olmazdı bebek gelişmeden olmalı zamanımız degerlı uyarayım dedi kerem bana sarılmıştı ben dayanamadım bende rahatlamıstım kerem eğer en baştan söyleseydim kendi doktoruna gelip danısacaktın bu kadar stres yaşamaycakdık özürdilerim zeynep dedi ben bana bak birdaha benim yerime karar vermek yok dedim kerem onayladı ..
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Genç KurguKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...