Zeynepten
Sabah yanımda yatan adama bakıyordum. Yüzünün her bir yerini inceleyebiliyordum . Boynunu öptum içime çektim kokusunu sonra çenesini burnunu yanağını hafıf hafıf öpuyordum küçük öpücüklerle en sonunda dudaklarına dudaklarımı bastırdım kerem gözlerini açtı kerem en güzel uyandığım sabah diyebilirim sen beni hep böyle uyandırabılın dedi ben gülümserken kerem bozma gülüşünü gül bakalım dedi ben gülerken ağzımı öptü kerem gülüşünü öpmeyi seviyorum dedi ben kerem hadi kalkalım mı artık saat 10 oldu dedim kerem ben seni birazdaha sevsem dedi ben hadi kızınla ilgilen bende kahvaltı hazırlayım size dedim kerem ıslık attı içeri giren 35 yaşlarındaki kadın ellinde tepsiyle önüme geldi sonra arkasından gelen papatya tutan adam verdi gitti kadında cıktı ben nasıl yani dedim kerem sen uyuduğumu sanarken uyumuyordum sen uyanmadan uyandım bir telefonla ayarladım ayla pelini anneme götürdü annem geçenlerde söylenıyordu zaten dedi ben ama 3 gün olacak peline doğru düzgü bakmayalı dedim kerem zeynep sen bu evin bakıcısı değilsin tamam mı dedi ben senin sevgilin olabılıırım ama bakıcıyım ve bu işi küçümsemiyorum dedim kerem yeni iş ilanı vermeyi düşünüyorum gazeteye bakıcı diye dedi ben ne sen ciddi misin ben 2 gün aksattım pelini ben pelinle ilgilenmek istiyorum dedim kerem bebeğim sen yine ilgilenirsin ama sana yardımcı olsun istiyorum dedi ben ama hiç gerek yok derken kerem dudağıma yapıştı çekildi tekrar öptü ben hey dur sen beni kandıramazsın tamam aklımı aldığın doğrudur derken kerem hmm aklını demek ama benim almak istediğim aklın değil kalbın dedi ben sırıttım kahvaltı yaparken kerem bakıcı konusu burda bitmedi böyle konular yatakta konuşmaylım dedim kerem hmm tamam hadi ye dedi ben emirler emirler dedim tam birsey deycek domates tıktım ağzına güldü sinir olmadı allahtan .. sabah sabah neler hazırlatmış ben ee bugün şirkete gidecek misin dedim derken telefon geldi beyzaydı öğleden sonra geliyorum ülkeye dedi ben aaa tabi ya gel kuzum da bugun seni ucak alanından alıp bizim eve bırakayım dedim kerem hadi ama yapma bunu dedi beyza kız o seksı sesli adam kım yanlıs zamanda mı aradım dedi ben o seksi sese sahip adam benim sevgilim dedim kerem işte o benim dercesine baktı derken kerem telefonu aldı elimden konusmaya basladı hoparlöre aldı telefonu kerem selam ben kerem beyza sana ayıp olmasa havalımanına sana bır şoför yollasam zeynep de akşama senle olsa olur mu dedi ben kereme dirsek vurdum ah deyınce beyza kız vurma enişteme enişte bey bu kız var ya benim herşeyim sakın üzeyim deme tamam olur şoforün eline beyza yazılı karton tutturun hep hayalımdı bu neyse sonra beni zeynonun evine bırakır aksama gelmesin sabaha kadar uyurum yarın sabah gelsin sorun olmazsa enişte bey dedi ben beyza saçmaladın derken kerem teşekurler baldız hadı görüsürüz dedi ben ayıp ettin kıza dedim kerem gönlünü alırız bugun planlarımız var dedi ben benim değil senin planın var kerem bana hiç birşey anlatmıyorsun dedim kerem bugun güzel bir gün olacak dedi sonra ağzımı tam actım recellı ekmeğı ağzıma tıkmasıyla sabret dedi saydım. Kerem doydun mu dedi ben evet dedim kerem ayaklandı beni de kaldırdı odama götürdü dolabımı açtı kerem bırden cenesı kasıldı kerem bu ne hiç giyme istersen bu giyilmeyecek mesela dedi ve fırlattı ben onu aldım ben kerem o benim ortaokukdakı mezunnıyet elbısem beri sakladığım babamın hediyesıydı sence olur mu bana dedim kerem zeynep ben derken ben sorun değil dedim kerem bak bunu giyebilirsin dedi ve gitti . Bende giyinmeye başladım siyah giymiştim . Kerem seçti renkli seçmesini beklemezdik zaten ..
......Keremden
Sabah erkenden uyandım zeynepı uyandırmadan aylaya pelini alıp anneeme gitmesini istedim adamlarım tabıkı yanında . Sonra kahvaltı ve cıcek ayarlattım . Planım denize yakın bir yere gitmekti hava da güzeldi zaten hemen kumsaldaki evi ayarlattım para verip 1 günlük kıraladım alışverişini yaptırdım sonra uçurtma istedim ben kerem sayer bir kadını mutlu etmek istiyordum eğer o kadın yaşadığımı hisediriyorsa bunu hakediyordu artı yedek kıyafetler aldırttıydım . Zeynepe uyuma takliti yaptım beni uyandırmayacağını düşünüyordun m nasıl uyanmıs gıbı yapayım dıye dusunurken boynumda küçük bir öpücük hisettim sonra çenemde sonra yüzümdeki her yeri öptü hafıf hafıf ben harket etmeden dururken buyuk öpücükte uyandım zeyneple konustuk kahvaltı yaptım sonunda giyinmesi icin odasına götürsüm ben seçtim hatta bende giyindim ve odasına girdim aynaya bakıyordu arkasından sarıldım zeynep ellerimin üzerine koydu elini ben hazırım dedi ben güldüm zeynepin elinden tutup arabaya bindirdim gideceğimiz yer 2 saatlık yoldu zeynepi kendime cektim saçlarına gömdüm burnumu dünyanın en güzel iki kokusu bırı pelinimin kolusu biride zeynepin saçlarıydı .
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer )
Ficção AdolescenteKerem kızı için herseyi yapacak kadar iyi bir babaydi iyi bir yoneticiydi. Kızına bakıcı bulmasi lazimdi Keremin bakici ozellikleri 1.kereme değil kızına bakmalı ! 2.Çocukları sevmeli sevecen olamalı 3.Hızlı ve çevik olmalı Ve sonunda prensesine ba...