43.bölüm(evlilik teklifi)

2.2K 93 7
                                    

Keremden

Savaş arıyordu ben açtım  alo  dedüm savaş  abi herşey tamam yağız ayarladı kız kulesını ama planı 1 hün önceye almamız lazım yarın sabah kahvaltı yapın sonra alinin ayarladığı papatya dolu bahçede piknik yaparsınız sonra tekneyle limanadan kalkar kuş adasına gıdersınız ertesı gün sabah kaçırılmış gibi yapacayık ve o gün  zeyno yengemizi baya korkutacayık ama artık teklif edince affeder senii  dedi  ben  tamam  dedim ve   yukarıya gittim zeynep yorgun halde dosyayı kapattı ben  girebilir miyim hatun dedim zeynep  bende geliyordum iişim bitti bende bittim valla  dedi ben  yarın akşama doğru kuş adasına gıdeceyık öğlenden sonrada bir yere gideceyık biraz ters soylemiş olabılır idare et  dedim zeyno   kerem pelin de gelse olmaz mıı  dedi ben  zeyno olmazz  dedim zeynep kafa sallayıp beni odaya çekiştirdi ve uyuduk....

.....

Sabah

zeynepten

Keremin sesiyle uyandım ben  günaydııın  dedim  kerem elinde tepsi bana kahvaltı hazırladı bana ah kerem ah   ben bu adamı sevmeyim de ne yapayım ben oturdum önüme koydu kerem   günaydın birtanem  dedi ben  sen mi hazırladın  dedim  kerem  evet  dedi ben  ellerine sağlık adamımm  dedim kerem eliyle reçelli ekmeğı uzattı yerken benı izliyordu ben  ama izleme  dedim kerem  bir ömür izleyebilirim seni hatun  dedi ben  sıkılırsın  dedim kerem  deli miyim ben ne sıkılması ben sana doyamam ki  dedi ben güldüm  doyunca elimdeki tepsşyi yama koydum keremin yanaklarını öptüm yüzünün her tarafını öpüyordum keremin ıkı elini ellerimle tuttup yatağa yatırdım  seni seviyorum  dedim kerem  benden fazla olamaz  dedii ben  ben daha çok  dedim derken ben  ben peline bakayım sonra valız hazırlayacağım  dedim kerem ofladı  bence sen pelini daha çok seviyorsun  dedi ben  koca bebek e sen çok kıskancsın pelin ileerde kardeş istemezse şaşırmam  dedim kerem  yook neden istemesin ister ister  dedi güldüm ve peline baktım nazı uyarılarda bulundum ve birkaç kıyafet koydum küçük valize ve aşağıya götürdüm mavi bir elbise giymiştim uzundu . Kerem giydirmiyordu saat 12ye doğru kerem elimi tutup kaldırdo ve şooforle bir yere gidiyorduk ben  nereye gidiyoruk meraktan çatlaycam ama ben nolur  derken dudağımı öptu kerem  sen hanım efendı bıraz sabretmek zorundasın .  Dedi  ben kafa salladım ve gideceğimiz yere gelince arabadan indik kerem elimi tutup  bir korodan geçirdi beni  sonra  kerem  hazır mısın  dedi ben  evet  dedim  kerem bir adamın elinden sepet almıştı sonra 2 dakıka sonra önümde papatyalarla dolu bir bahçenin içine soktu ben şoktaydım kereme sarıldım  sen nasıl buldun burayı  dedim kerem  bilmem  dedi alttan alttan gülüyordu . Beraber örtü serip oturduk ve  börek vardı meyve vardı pudıngde vardı ve yerken yıje benı ızlıyordu keremede verdım derken doyunca papatyaların üzerine yattım oda birbirimizle bakışıyorduk  iyki varsın  dedim kerem ellimi tuttu ve öptü yarım saat boyunca  burdaydık sonra limana doğru yol aldık keremin özeel teknesiyle gidecektik  sonunda bindik ben mayo giyip denize atladım kerem o sıra demiri atıyordu deniz güzeldi tabi kerem beklemediğü için birden  zeynep denize giremezsin  dedi ben  e girdim bile bira nolur sende gel  dedim kerem   tekneye çıkar mısın hemen  dedi bende çıktım bu krokusu nedendi kerem  sen delirdinmi buralarda akıntılar var  dedi ben bılmıyordum kı kerem bana sarıldı ben  özür dilerim bilmiyordum  dedim kerem anlımı öptü bende giyındım sonra tekneyi kontrol için durdurmuştu onu kontrol ettı ve devam ettik kus adasında faytona bindik çok mutluydum çokk sonra bisiklete binip kalacağımız yere gittik ve yerleştik. Kerem yıkanırken bende dergi okuyordum saat 19.00 olmuştu çok yorgundum kerem tutturdu dışarıya çıkalım diye  bende siyah düz biraz sırt dekolteli kıyafet giydim kırmızı rujumu surdum birde rimel başka bir sey yapmadım saçlarımıda kensi haline bırakırken keremde beyaz gömlek ve şortla gelmişti  sen yine şahane oldun hatun ben senle ne yapacam  dedi ben  sen mi ben mi  dedim sonra gidiyorduk kumsalda bir masa hazırlattı of be herıf bugun fazla suprızlı bır gündü yerken denizin dalgasını dinliyordum derken kerem dansa kaldırdı ben  şarkı yok ki  dedim kerem şş  dedi sonra kerem  kalbımızın rıtmı denızın daşga sesi var ya  dedi belli bir süre sonra kerem  sevdim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar bana desinler değişemem desinler değişemem ...  derken ben mest olmuştum keremin dudaklarına yapıştım o da karşılık verirken birden telefonum çaldı açmadım evden değil iştendi diye tatlımızı yerken keremle sohbet ediyorduk. Kerem  yavaş yavaş kalkalım mı  dedi ben  tamam hadi  dedim ve kalacağımız yere gidip  pijamamı giyio sevdiceğimin kolarına yattıım ...

Sabah

Keremden

Sabah erkenden zeynepi uyandırmadan kalkıp  dışarıya çıktım ve geri dönüşe geçtim şimdik zeynep ipuçlarını takip etmesi lazımdı...  aliyi arayıp haber ettim saat 7.00 saat 8de mesaj atacaktı şimdik bende kız kulesine gidiyordum .. ve ben ellim kolum bağlı bir resim çektirmiştim aliye nolur nolmaz diye...

.....

Zeynepten

Saat 7 bucukta uyandım kerem yoktu nerdeydı heralde yıne supriz yapacaktı neyse duşa girdim duştan sonra saçlarımı kuruturken telefonumun ışığını gördüm mesajı açtım

Zeynep hanım sevgiliniz elimizde şimdik söyledğim yere 1 saate varmazsanız kerem bey ölecek 

Diye bir yazı ama bu nasıl olur olamaz ben acele acele giyinip  mesaj bekliyordum gelmişti  xxxxc kafe  bu kafe keremle ilk tanıştığımız bir kafeydı ben nerden ınanayım dedim foto atmıştı lanet herıf ben hemen kafeye gitmek için vapura bindim   vapurdan inip kafeye doğru yol aldım 20 dakıkam kalmıştı o numaradan  hadi zeynep ben olsam şimdiye varmıştım acaba hangi elini keseyim keremin  diye yazdı ben  lan sen keremin tırnagına bıle zarar ver ben seni öldürmessem  diye yazdım   o numara  cık ck sana yakışmıyor boyle seyler  yazdı ben saate baktım 15 trafık akmıyordu ben arabadan ınıp ara sokaklardan kafeye doğru koşuyorrdum ah bir elime geçerseniz sıze sorardımda eğer kereme birşey olursa ben ne yaparım ağlayarak koşuyordum sırf ağlamama sebeb oldu ye bile onun canına okuyabılırdım ... sonunda vardım son 5 dakıka kala ben  geldim  yazdım ve  keremin oturduğu bir masa vardı masaya otur kahve iç ve kahvaltı et  ondan sonra sana bir not öyleyeceyık eğer yemezsen keremi unut  diye yazıyordu vay agzına yandığımın sannane benım ne yeyıp içecegımden sonra onları sınır etmeyım kı  kerem de ıyı olsun ben  kerem birşey yedi mi  dedim o numara  evet yedi merak etme zeynep  dıye yazdı ben kahvaktı istedım zorla yedıkten aonra mesaj geldi  masanın altında yapışılı bir zarf vardır  yazdı ben alıp hesabı ödeyıp taksıye bindim zarfta yırtık parçalar vardı ben birleştirmeye başladım  eski evin resmiydi oraya gıderken  mesajı aldın heralde 20 dakıkan var  dıye yazdı taksıye bındım ara sokaklardan eve vardım son 1 dakıkada içeriye girdim kapı açıktı o numara  eski odana gir ve o beyaz elbiseyi giy diye mesajdı odamı bulup giydim . Mesaj geldi  son ipucu kız kulesinde oraya ne kadar hızlı gidersen keremin kurtulma şansı artar  dıye yazıyordu dışarı çıktım sıyah  bir araba vardı mesaj geldi  sıyah arabaya bın  yazıyordu ben adama dalacaktım ki mesaj geldi  sakın deneme yazdı bu nasıl bır herıftı her hareketımı horuyordu ben bındım gidiyorduk ben   hızlı  ol  dedim bu kıyafeti neden giymiştim ki sapık herif sonunda kız kulesıne gıtmek ıcın bır motorlu bota binip kız kulesine girip en yukarıya çıkmam gerekiyordu öyle soylemıstı kız kulesının verandasına cıktım ok vardı ve yerde beyaz gül yaprakları vardı  ben anlamıyordum kız kulesinin dairesini yuruyordum birden kerem sıyah bır takım elbise içindeydi keremin gözünün altında bir morluk vardı dudağının kenarıda yaralıydı kerem bana doğru gelirken ben  sakın bana bunlar senın oyunundu deme neden ha neden ben ne durumdayım biliyor musun sen sana birşey olacak diye ne kadar korktum lanet olsun  derken kerem  şşş dinle  dedi ben gözlerim dolu dolu keremi dinliyordum kerem  buraya çıkan iki sevgili bir gün evlenirmiş diye bir inanç var başkalarını bilmem hatun ama benimle evlenir misin ? Dedi dız de çöktü ben nasıl anlamam üzerimdeki elbiseden anlayabılırdım korkudan düşünme duyumu da kaybetmiştim . Yüzük kalp şeklindeydi ah kerem ah . Ben  kerem ben hazır değilim  dedim kerem  nasıl hazır değilsin  dedi ben  şuan hazır değilim yani  dedim kerem  bana bir cevap vermek zorundasın ve bana hayır mı dıyorsun şuan hazır değılım hayır demek  dedi ben  kerem tabiki evet şaka yaptımmmmmmmm  deyip sarıldım kerem  zeynepp  seni çook seviyorum  dedi ben  ben daha çok sabahdan berı yordun vallahı değdi  dedim ve kerem yüzüğü taktı tam oturmuştu ben keremin dudaklarına yaklaşıyordum oda tabi ve öpüşüyorduk.....

Ve bugunde mutlu sonla bitmişti...
Tabiki kereminin oyununun ıntıkam bolumu olacak gelecekte .....

İyi okumalar yorum gelmezse veya votelerın sayısını begenmezsem artık sıkmsık bolum yayınlamam haftada 1 e dusururum cunku ılhamımım sızın yorumlarınız gelince geliyor ...

Prensesin Bakıcısı Bir Hatun ( ZeyKer ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin