"GİTMEK İÇİN GELEN!!"

71 12 7
                                    

Sende Kendi Cenazeni Kaldırdın Mı Hiç İçinden?Peki Hayallerinin Cenaze Namazını Kıldın Mı?Ben Kalbim Kırıla Kırıla Kıldım.Ve O Yüzden Çıkardım Sesli Harfleri Şiirlerimden..Sessiz,Kırgın Ve Suskunum...

Musalla Taşının Üzerine Yatırdılar Hayallerimi..Gökyüzünden Ölü Kuşlar Düştü Sonra Üstüme.Gökyüzü Ağladı,Şarkılar Ağladı,Sonbahar Ağladı..Sen Ne Duydun Ne De Gördün Bayım..Zaten Görmek İstesen De Kendi Bakmak İstediklerini Görecektin..Bende Ziyan Sende Zafer Oldu İkimizden Gidişin...

Olsun Aşkta Bencil Olan Bir Kalbin Elbette Zafer Meşalelerini Bir Yağmur Damlası Bile Gün Gelir Söndürür...İçini Bir Cami Avlusuna Bırakıp Kaçmak İstedin Mi?Ben İstedim Bayım..İçimden,Senden Kurtulmak İstedim..Bunun Günahı da Diğerleri Gibi Benim Defterime Yazılsın Razıyım...

Yönümü Kaybettim Senden Sonra..Kaç Çıkmaz Sokağa Girdim..Kaç Yalnızlıktan Başka Kimsenin Geçmediği Duraklarda Bekledim Seni Bilmiyorum...Sol Tarafım Enkaz,Sağ Tarafım İse Sağ Ol Dediklerimin Baş Sağlığı Ziyaretiyle Meşgul Gittiğinden Beri..Ayrı Kıyılardan Bakıyoruz Artık Seninle Hayata..Sana Huzur Veren Mavi Benim Sonsuzluğum Değil Sonum Oluyor..Sen Gülümseyince İyileşmeyecek Yara Bilmiyordum Ben..Sen Gidince Kapanmayacak Yaralarımın Yerini Kimse Bilmiyor Şimdi...

Gözümden Kopan Kirpiğime Kıyamazdı O..Gözümden Kopan Bir Kirpik Tanesine İçi Kıyılırdı.."Benim Dilek Tutmaya İhtiyacım Yok"Öyle Derdi..Neden Diye Sorduğumda."Sen Benim Bütün Dileklerimin Gerçekleşmiş Halisin."Diye Cevap Verirdi..O An Ve Sonra ki Tüm Zaman Dilimlerinde Benden Mutlusu Yoktu Artık..Taki Kaderin Mutsuz Sonu Yazıp Adını Ayrılık Koyana Kadar..

Gözünden Kopan Bir Kirpik Tanesine Kıyamayan İnsan..Gün Gelir Kıyametin Olur.Nasıl Mı Anlarsın?Yüreğinden Kopan Parçalarda Kendine Rastlayamadığın Zaman Anlarsın!!Bir Pazıl Oyunu Gibiydi Çünkü Aşk İlk Önce Bütün Parçaları Dağıtırsın Etrafına,Herşeyin Daha Da Zor Olması İçin Elinden Gelen Yardımı Yapar Hayat Sana..Sonra Bir Araya Getirmek İçin Çabalarsın..Ama Ne Kadar Çabalarsan Çabala O Eksik Parçayı Bir Türlü Tamamlayamazsın..O Parçayı Uzaklarda Arayıp Durursun Hep.Yakınlara Bakmak Aklının Ucundan Geçmez..Çünkü O Parça Sensin..Çünkü;O Parça Gitmek İçin Gelenle Kaybettiğin Ruhun,Kalbin,Gözlerin Olduğunu Sonradan Anlarsın.."Hep Sonradan"Diye Bir Kelime Var..Her Açtığın Yeni Sayfayı Solduran,Sorgulayan,Sonlandıran...

Birde Gitmek İçin Gelen Adamlar Var..Çok Sevdikçe Niçin Geldiklerini Giderek Kanıtlayan..Öyle Adamların Gitmesine İzin Ver..Ve Onlara "Allaha Ismarladık"De..De Ki Bir Gün Çektirdikleri Acının Aynısını Allahından Bulsunlar....

SUSARKEN BÖLMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin